انجام خدمات رایگان پزشکی برای مشتریان
مرکز تجاری اپال در یک اقدام جالب و متفاوت برای توجه همگانی اقدام به ارائه خدمات رایگان پزشکی کرده است.

اتفاقی جالب در یک مرکز خرید 


مرکز تجاری اپال در یک اقدام جالب و متفاوت برای توجه همگانی اقدام به ارائه خدمات رایگان پزشکی کرده است.این کمپین با عنوان “سلامت شین”  اخیرا در طبقات مختلف این مرکز تجاری به صورت رایگان اجرا شده و هم اکنون نیز ادامه دارد.به گفته مدیران این مرکز خرید، هدف از برگزاری این کمپین، اطلاع‌رسانی و آگاهی مشتریان به موضوع سلامت و اهمیت آن است.

این کمپین در راستای مسئولیت اجتماعی و با توجه به افزایش شیوع کرونا، در نظر دارد تا سطح آگاهی و اهمیت سلامتی در جامعه را با اقداماتی از این دست ارتقا بخشد و در ترویج سلامتی و بهداشت نقش موثری ایجاد کند.در این طرح «سلامت شین» مرکز تجاری اپال، مشتریان می‌توانند در کنار خرید و در زمانی اندک به خدمات پزشکی و مشاوره‌هایی در حوزه‌های مختلف سلامت دسترسی داشته باشند.

بدون تردید اقداماتی چنین نه تنها در عرصه تبلیغات بلکه در حوزه ایجاد خدمات جدید و کاربردی برای مشتریان می‌تواند متفاوت و قابل تامل باشد.

مدیران مرکز تجاری اپال با اشاره به استقبال مشتریان از طرح «سلامت شین» ابراز امیدواری کردند طی هفته‌های آینده بتوانند تنوع و میزان خدمات این طرح را برای مشتریان افزایش دهند و نقش کوچکی را در ترویج فرهنگ سلامتی و بهداشت ایفا کنند.





گردآوری : گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
منبع : روابط عمومی مجتمع اپال