نخستین مراسم جشن کتاب با هدف ارزشیابی و بررسی مشکلات نشر در حیطه علوم پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران توسط جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشكی تهران برگزار می شود.
 

 بهنام حیدری دبیر اجرایی این مراسم در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران گفت: این مراسم با هدف انعکاس مشکلات نشر كتب علوم پزشکی از دید مؤلفان، ناشران و مترجمان پیشکسوت برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این مراسم به مناسبت هفته کتاب توسط سازمان انتشارات و سازمان دانشجویان شعبه جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران برپا می شود.

دبیر اجرایی جشن کتاب با اشاره به این مطلب که در خلال این مراسم از مؤلفان و مترجمان پیشکسوت حوزه علوم پزشکی تهران تقدیر به عمل می آید خاطرنشان کرد : در این جشن از مدیر اولین انتشارات پزشکی ایران دکتر حسین فریور ، دکتر حبیب الله قاسم زاده مؤلف پیشکسوت در نشر پزشکی و حوزه روانپزشکی ، دکتر مسلم بهادری مترجم پیشکسوت حوزه آسیب شناسی و رویان شناسی ، دکتر غلامرضا حسن زاده مترجم جوان علوم تشریحی و دکتر مهدی ایزدی مؤلف جوان در نشر پزشکی تقدیر و تشکر می شود.

وی افزود: در این مراسم از انتشارات ارجمند نیز به عنوان ناشر پزشکی منتخب نیز تقدیر به عمل می آید.

حیدری از توزیع کتاب رایگان در این مراسم خبر داد و گفت: در حاشیه این جشن، کتاب هایی با سرفصل های علوم پزشکی به صورت رایگان در بین شرکت کنندگان توزیع خواهد شد.

گفتنی است: این مراسم سه شنبه 3 آذرماه جاری از ساعت 14 الی 16 در تالار اجتماعات دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود.
گردآوری: گروه سلامت سیمرغ
www.seemorgh.com/health
منبع: جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران - jdtums.ac.ir