اگر شما هم از کرم های ضد چروک برای پوست خود استفاده می کنید،توصیه می کنیم...

محققان ادعا كرده‌اند كه از این پس برای از بین بردن چین و چروكهای پوست نیازی به استفاده از كرم‌های مختلف ضد چروك نخواهید داشت بلكه تنها با یك قرص می‌توانید به مقصود خود دست پیدا كنید.
به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، یكی از بزرگترین شركت‌های تولید كننده لوازم آزایشی در جهان با همكاری یكی از بزرگترین تولید كننده‌های محصولات شیرینی و شكلات موفق به تولید یك قرص پوشیده از قند شده است كه به میزان قابل توجهی روند پیر شدن پوست را كند می‌كند.
 
این قرص شیرین ضد چروك تولید نستل و اورئال است كه در آن از تركیبی استفاده شده كه در گوجه فرنگی یافت می‌شود و تولید مجدد سلولهای جدید پوستی را افزایش و بهبود می‌دهد و نیز از آسیب سلولهای پوستی پیرتر جلوگیری می‌كند.
روزنامه ساندی تایمز در این باره نوشت: محصول جدید موسوم به «اینئووفرمیت» حاصل دانش تغذیه و پوست شناسی است كه هم اكنون در بخشهایی از اروپا و آمریكای جنوبی موجود و در دسترس است.
 
رییس این تحقیق خاطرنشان كرد: محصول جدید، كارایی مطلوبی دارد و ما هم اكنون در تلاش برای ارتقای آن هستیم. دانشمندان این قرص را بر اساس لیكوپن كه رنگدانه قرمز كاروتن در گوجه فرنگی است، تولید كرده‌اند.
 
گردآوری : گروه سلامت سیمرغ
www.seemorgh.com/health
منبع : isna.ir
 
مطالب پیشنهادی :
خوراکی برای شادابی پوست
غذاهای مفید و مضر برای پوست
مراقبتهای پوستی برای سنین مختلف
4توصیه غذایی برای داشتن پوست سالم
5 توصیه ساده برای داشتن پوستی زیبا