نتایج اعلام شده بر اساس یک تحقیق نشان داد که زنان از مردان باهوش‌ترند.اما به چه علت؟

 

نتایج اعلام شده بر اساس یک رقابت آنلاین نشان داد که زنان از مردان باهوش‌ترند.
این نتیجه گیری بعد از برگزاری 5 ماه مسابقه انلاین بین زنان و مردان در 9 زبان مختلف و بر اساس بازی محبوب trivial pursuit انجام شده است.
در حین این رقابت بیش از 15 میلیون سوال پرسیده شده است و اگرچه توازن قدرت به طور مرتب بین زنان و مردان جابه جا می‌شد ، اما در نهایت این زنان بودند که به پیروزی رسیدند.
در حین این رقابت زنان به 4 میلیون و 88 هزار و 139 سوال پاسخ درست داند که این تعداد اندکی بیش از 4 میلیون و 77 هزار و 596 سوالی بود که توسط مردان به درستی پاسخ داده شد.
برای آن‌که یک نفر بتواند به این تعداد سوال در این بازی پاسخ دهد باید بیش از 9 سال و 215 روز و 8 ساعت و 24 دقیقه به طور مرتب و بدون هیچ وقفه ای به انجام این بازی بپردازد.
در حین این بازی سوالاتی با موضوعات مختلف پرسیده می‌شود و سپس بازی کنندگان باید به سوالاتی که برای آن‌ها مطرح می‌شود پاسخ دهند.
محبوب‌ترین بخشی که دنبال کنندگان این بازی تمایل به جواب دادن به سوالاتش را داشتند بخش سرگرمی بود و بعد از آن به ترتیب بخش‌های علمی ، ورزشی ،تاریخ ، هنر و ادبیات ، جغرافی و در نهایت شخصیت‌ها و مکان‌ها قرار داشتند.
زنان در پاسخ دادن به سوالات بخش سرگرمی بسیار بهتر از مردان عمل کردند به طوری که تعداد سوالاتی که در این بخش توسط زنان به درستی پاسخ داده شد دو برابر مردان بود.
بعد از بخش سرگرمی ، علم و طبیعت پرطرفدار‌ترین بخش در میان زنان بود و مشکل‌ترین بخش نیز برای آن‌ها بخش شخصیت‌ها و مکان‌ها بود.
این در حالی است که مردان در بخش علم و طبیعت بهترین نتیجه را به خود اختصاص دادند و بعد از آن نیز بخش سرگرمی دومین بخشی بود که مردها توانستند بیش از سایر بخش‌ها به سوالات مطرح شده به درستی پاسخ دهند.
بخش جغرافیا به همراه شخصیت‌ها و مکان‌ها سخت‌ترین بخش برای مردان به حساب می‌آمد و آن‌ها در این بخش ضعیف‌ترین نتیجه را گرفتند.
این بازی از همه مردم جهان دعوت کرد تا برای معین کردن باهوش‌تر بودن مردان یا زنان در آن شرکت کنند.هر شخص می‌توانست با پاسخ دادن به 1 یا 10 یا 100 سوال در روز به گروه خود کمک کند و امتیاز او را بالاتر ببرد.در نهایت پیروز نهایی این رقابت زنان بودند.
 
گردآوری : گروه سلامت سیمرغ
www.seemorgh.com/health
منبع : khabaronline.ir
 
مطالب پیشنهادی :
آیا می خواهید بچه ای باهوش تر داشته باشید؟!
بگو چی گوش میدی تا بگم کی هستی
قابل توجه شوهران زنان باهوش!!
زنان در این دوره از زندگی،بسیار باهوش هستند!؟
خصوصیات شخصیتی افراد چپ و راست دست