مبلمان سفید را با په پرده ای ست کنم؟
 انتخاب رنگ پرده متناسب با مبلمان و فرش در چیدن دکوراسیون خانه یکی از کارهای اساسی است. برای زیباتر شدن دکوراسیون داخلی باید بدانید هر رنگ و مدل پرده را با چه فرشی باید ست کنیم؟

انتخاب رنگ پرده برای مبلمان سفید و فرش سرمه ای

 

سوال کاربر :

من واسه فرش های جهیزیم سورمه ای با نقش های ریز و گل های هفت رنگ برداشتم نقشش خیلی ریز و قشنگه اما خیلی پره مبلمانم رو سفید مات با کوسن های گل دار ابی تیره و سفید و سرخ ابی گرفتم. تقریبا کوسن ها با رنگ فرش هماهنگه و پرده رو میخوام لمه سفید با دوتا والان کنار هم یکی از پارچه کوسن ها ویکی رو ابی درباری بگیرم به نظرتون قشنگ میشه یا باید رنگ یکی رو عوض کنم اول میخواستم مبلمانم رو ابی فیلی بگیرم بعد از سفید بیشتر خوشم اومد چکار کنم رنگش به هم میخوره

بیشتر بدانید : با فرش سورمه ای و مبلمان آبی درباری چه رنگ پرده ای ست کنیم؟

پاسخ کارشناس : 

اولین نکته حائز اهمیت مسئله متراژ و نور منزل شماست. اگر فضایی که این مبلمان سفید در آن قرار دارند از نور و وسعت کافی برخوردار است شما می توانید طبق نظر خودتان از پرده دو لایه آبی درباری و گلدار  استفاده کنید ولی اگر فضای شما از نور کافی برخوردار نیست بهتر است برای جلوگیری از کوچک به نظر آمدن و دلگیر شدن فضا بیشتر از رنگ سفید و کمتر از رنگ سرمه ای استفاده کنید.

contemporary-curtains_copy.jpg
پرده ای سفید با راه های سرمه ای برای فضایی اسپورت و دوستانه

 

مبلمان سفید و مشکی
مبلمان سفید با خطوط سرمه ای برای فضایی صمیمی و نور کافی

 

پرده و مبلمان سفید متناسب با فرش سورمه ای
پرده های سفید برای دکوراسیون سفید و سورمه ای یا کرم و سرمه ای

توجه: برای اینکه کمترین خطا را داشته باشید بهتر است از تکرار رنگ های موجود استفاده کنید تا کمتر دچار سردرگمی شوید.

اگر مبلمان و سبک دکوراسیون منزل شما اسپرت است پیشنهاد می کنم پرده های سفید یا کرم از جنس کتان را با را ه های ساتن سرمه ای را جایگزین لمه کنید.اما اگر سبک دکوراسیون منزل شما کلاسیک با مبلمان استیل است  برای انتخاب پرده و ایجاد هیجان و گرمی بیشتر می توانید از ترکیب پالت رنگ ما استفاده کنید:

color-palette-2412.jpg

ترکیب آرام و تازه است اما خسته کننده نیست. بیشتر آرامش بخش و صلح آمیز است. آبی روشن و آبی عمیق در هماهنگی با تن خاکستری خنثی و سفید هستند. 

 

cvetovaya-palitra-400.jpg

ترکیبی تیره اما لوکس برای فضاهای کاملا رسمی با چیدمان و مبلمان کلاسیک که در عین تیرگی کاملا متفاوت است.

 

color-palette-2385.jpg

ترکیبی طبیعی و زیبا از رنگهای  سرد و گرم است. قرمز قهوه ای و خردلی در پس زمینه ای از آسمان آبی و خاکستری مایل به آبی و سفید. ترکیبی روشن و پر جنب و جوش . 

 

cvetovaya-palitra-----1829.jpg

آبی روشن و آبی عمیق در هماهنگی با تن خاکستری خنثی و سفید هستند که وجود رنگی مانند بژ (نخودی) کمی هیجان و اسرار آمیز بودن را به فضا القا می کند.

 

گردآوری : گروه دکوراسیون سیمرغ
اختصاصی سیمرغ