طراحی دکوراسیون حمام کوچک با وسایل ارزان قیمت
در این مقاله به شما روش ها و ایده هایی را آموزش می دهیم که با وسایل ارزان قیمت همچون سبد و میله به راحتی می توانید وسایل حمام خانواده را در حمام منظم و بدون ایجاد شلوغی و به هم ریختگی به شکل زیبایی سازماندهی کنید.

ایده های طراحی حمام و سرویس بهداشتی کوچک

یکی از نکاتی که د رطراحی دکوراسیون وسایل منزل اهمیت دارد فضای حمام و چیدن وسایل در آن است. به خصوص اگر حمام منزل شما کوچک است و فضای کافی برای وسایل ضروری در حمام ندارید حتما برای چیدمان وسایل خود در این فضا دچار مشکل شده اید. ما به شما روش ها و ایده هایی را آموزش می دهیم که با وسایل ارزان قیمت همچون آهن ربا، سبد و میله به راحتی می توانید وسایل حمام خانواده را در حمام منظم و بدون ایجاد شلوغی و به هم ریختگی به شکل زیبایی سازماندهی کنید.

شما با کمی خلاقیت و تغییر در ایده ها می توانید به ایده هایی بهتر مناسب فضای حمام خود برسید. اولین موضوعی که مطرح می شود این است که آیا شما از تمام فضای موجود در حمام به شکل صحیح و بهینه استفاده می کنید؟ قطعا فضاهایی وجود دارند که شما از آن ها بی خبرید و باید آن ها را با کمی دقت کشف کنید. با کشف این فضاها در حمام منزلتان با ما هرماه باشید.

آویز سبد روی دیوار فضای کوچک حمام
حمام,دکوراسیون حمام,دکوراسیون حمام کوچک,چیدمان د رحمام کوچک,سبد دیواری در حمام

 سبدهای زیبا در شکل ها و اندازه های متنوعی در بازار موجود هستند که می توانید با نصب چند عدد از این سبد ها به میله چوب پرده فضای بسیار مناسبی را برای قرارگیری وسایلی همچون حوله حمام، برس و... ایجاد نمایید. این علاوه بر این که زیبا هستند بر روی هر دیواری که فضای خالی وجود داشته باشد می توان آن ها را به راحتی نصب کرد.

چیدمان حمام کوچک با ایجاد قفسه در فضای مخفی بالای درب
حمام,دکوراسیون حمام,دکوراسیون حمام کوچک,چیدمان در حمام کوچک,فضای مخفی بالای درب حمام

شاید تا به حال به فضای خالی هدر رفته بالای درب حمام توجه نکرده باشید. اگر قسمت بالای درب حمام شما با سقف فاصله دارد می توانید در آن جا با نصب یک طبقه فضای بسیار مناسبی برای قرارگیری وسایل حمام ایجاد کنید.

بیشتر بدانید : فضاهای مخفی، معجزه ای مخصوص آپارتمان های کوچک امروزی!!

قفسه نردبانی مناسب برای وسایل حمام
حمام,دکوراسیون حمام,دکوراسیون حمام کوچک,چیدمان د رحمام کوچک,قفسه نردبانی حمام

قفسه های نردبانی علاوه بر این که ظاهر زیبایی دارند می توان از آن ها برای فضای قرارگیری حوله و ملحفه ها استفاده نمود. می توانید روی این هر طبقه ی این قفسه ها سبدهای سیمی قرار دهید و روی سبد ها را با پارچه های زیبا و متنوع روکش کنید.

نصب میله روی درب حمام و سرویس بهداشتی کوچک
حمام,دکوراسیون حمام,دکوراسیون حمام کوچک,چیدمان د رحمام کوچک,نصب میله روی درب حمام

از دیگر فضاهایی که شاید کمتر به ذهن هر کسی خطور کند استفاده از فضای روی درب حمام است. با نصب چند میله ی فلزی بر روی درب می توانید فضای مناسبی برای قرارگیری حوله اعضای خانواده در حمام ایجاد نمایید.

 قفسه پشت درب کمد حمام
حمام,دکوراسیون حمام,دکوراسیون حمام کوچک,چیدمان در حمام کوچک

با نصب یک قفسه کوچک همچون قفسه ادویه بر پشت درب کمد می توانید فضایی را برای جاسازی شامپو و صابون و سایر مواد شوینده حمام تعبیه نمایید.

بیشتر بدانید : از فضاهای کوچک چگونه در دکوراسیون خانه استفاده کنیم؟

قفسه دیواری برای وسایل حمام
حمام,دکوراسیون حمام,دکوراسیون حمام کوچک,چیدمان در حمام کوچک,قفسه دیواری حمام

با نصب قفسه های کوچک دیواری در یک یا چند طبقه می توانید شامپو و مواد شوینده خود را درون آن ها قرار دهید. این قفسه ها بخصوص برای حمام هایی که کمد ندارند بسیار مناسب می باشد.

ظروف شیشه ایی نگهداری در حمام
حمام,دکوراسیون حمام,دکوراسیون حمام کوچک,چیدمان در حمام کوچک

از دیگر وسایلی که در حمام کاربرد دارد گوش پاک کن و پنبه است. اگر این وسایل را درون ظروف شیشه ایی زیبا قرار دهید مانع خیس شدن و مرطوب شدن آن ها در فضای حمام می شوید. علاوه بر این باعث زیبایی فضای حمام هم خواهند شد.

بیشتر بدانید : اصول یک دکوراسیون زیبا برای حمام تان

سرویس بهداشتی کوچک با طراحی مینیمال روشویی
حمام,دکوراسیون حمام,دکوراسیون حمام کوچک,چیدمان در حمام کوچک,روشویی مینیمال

سبک مینیمال در دکوراسیون داخلی سعی در استفاده بهینه از فضا و گرایش به سادگی دارد. استفاده از روشویی به این سبک در فضای حمام و دسشویی مانند تصویری که مشاهده می نمایید باعث می شود دستمال رولی و فرچه در نهایت سادگی و زیبایی در کنار روشویی تعبیه شوند. بدین ترتیب مجبور نیستید به فکر ایجاد فضایی مجزا برای فرچه و دستمال باشید.

بیشتر بدانید : با سبک مینیمالیسم در دکوراسیون داخلی آشنا شوید

چیدمان فضای کوچک حمام با قفسه فلزی دیواری
حمام,دکوراسیون حمام,دکوراسیون حمام کوچک,چیدمان در حمام کوچک,قفسه فلزی حمام

سبد های سیمی در شکل های مختلف دربازار موجود هستند. شما با تهیه این سبدها و اتصال آن ها به یکدیگر و نصب بر روی دیوار می توانید بسیاری از وسایل خود را درون آن ها قرار دهید. شما می توانید این سبد ها را به تناسب سلیقه ی خود طراحی و به هم متصل نمایید.

آویز سبد توری در حمام با فضای کم
حمام,دکوراسیون حمام,دکوراسیون حمام کوچک,چیدمان در حمام کوچک,آویز پشت پرده حمام

اگر تمایل ندارید که قفسه های اضافی روی دیوا رو یا درب حمام خود نصب کنید یک راه دارید. سبد های آویزی که از جنس توری هستند تهیه نمایید و آن را از پرده حمام خود آویز کنید. این سبد به خوبی در دسترس است و نیاز به نصب روی دیوار ندارد و تا حدودی مخفی می باشد و کمتر دیده می شود.

بیشتر بدانید : دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام را چگونه انتخاب کنیم؟

بیشتر بدانید : 20 راه برای بزرگ تر کردن حمام های کوچک - قسمت دوم

بیشتر بدانید : 20 راه برای بزرگ تر کردن حمام های کوچک - قسمت اول

بیشتر بدانید : چیدمان حمام تان را مدرن کنید

بیشتر بدانید : جدیدترین دکوراسیون حمام به سبک معاصر



تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ