رنگ به یك فضای بی رنگ روح و طراوت خاصی می‌دهد، با لوازم رنگارنگ نیازی به رنگ كردن دیوار‌ها و خرید وسایل جدید نیست.


رنگ به یك فضای بی رنگ روح و طراوت خاصی می‌دهد، با لوازم رنگارنگ نیازی به رنگ كردن دیوار‌ها و خرید وسایل جدید نیست.

 

 
مرحله 1: بی رنگ مثل كویر
رنگ قهوه ای روشن دیوار‌ها ، و لوازم سفید رنگ این آپارتمان را كمی بی روح می‌سازد. در این اتاق نشیمن ظاهر لوازم كرم رنگ است، صندلی‌ها زیبا، مبل تركیه ای بی دسته دو نفره دارای پارچه‌های درجه یك هستند اما باید به این پارچه‌ها طرح اضافه شود.

 

 
مرحله 1: استفاده از ساخت اصلی


این اتاق دارای یك ساخت مناسب است، گنجه ی باریك با چوب‌های محكم و یك كنار میزی چوبی طرحی زیبا است.

 

 
مرحله 1: لوازم ساده
اتاق نهار خوری دارای میز و صندلی‌هایی است كه محیطی گرم و صمیمی را ایجاد می‌كند. كف چوبی این اتاق بدون روكش است. پارچه‌های روی تشك‌های صنلی‌ها نرم وملایم است. در ساخت این محل آینه ی بزرگ با قاب چوبی و لوستر نیز به كار رفته است.
 
 
مرحله 1: افزایش طرح
در اتاق بی رنگ باید به یك طرح توجه نظر داشت. در این جا پارچه‌ها باید جنسی نرم داشته باشند و باید یك میز نیز در این طرح باشد.

 
مرحله 1: طراحی طبیعی


میزی كه از چوب كاج ساخته شده و بی رنگ است ممكن است در هنگام غذا خوردن از آن به عنوان یك قفسه استفاده شود.
 
 
مرحله 1 : اتاق خواب
رو‌انداز ، پرده‌های دارای طرح خط دار راه راه و این بالش‌ها محیط را ویران كننده كرده است،‌ در نتیجه باید یك پارچه عالی و اضافه كردن پرده كه خصوصیت خاصی به محیط می‌دهد تزیین شود.
 

مرحله ی 1: صندلی سبدی كنار تخت
برای درست كردن یك اتاق خواب یك صندلی سبدی در كنار اتاق كه با بالش تزیین شده باشد بسیار جالب است. در كنار این صندلی یك آباژور را بدنه ای سبدی دارد و كلاهكی كه از پارچه كتان درست شده است و سایه ی زیبایی در كنار تخت خواب می‌اندازد.

 
مرحله 2: ارتباط رنگ
با تاكید بر افزایش رنگ و تلاش‌اندك می‌شود این اتاق تازه به نظر برسد. این اتاق نشیمن حالا با رنگ‌های قرمز و نارنجی سرگرم كننده تر شده است. در زیر پا قالیچه ای با طرح جالب و رنگ قرمز و سفید كف پوشی جالب درست كرده است. پارچه كتان بالش‌ها و رو‌انداز قرمز رنگ ریش ریش بسیار جالب است.

 
مرحله 2: اضافه كردن رنگ با طبیعت
با گل‌ها به رنگ‌های اتاق اضافه كنید. گلدان شیشه ای بی رنگ با دكور ما تناسب خوبی دارد.
 

مرحله 2: اهمیت به یك میز رنگارنگ
یك میز مكعبی كه دارای رنگ نانجی لاكی است همراه با وسایل سفید رنگ قدیمی و هنر كاری چوبی جلوه ای زیبا دارد.
 
 
مرحله 2: تاكید بر بالش‌های رنگارنگ
با یك بالش می‌توانید به راحتی به یك صندلی رنگ دهید. بالش‌ها راه مهمی در اضافه كردن رنگ به یك محیط هستند، شما می‌توانید با تغییر فصل رنگ بالش‌ها را هم تغییر دهید.

 
مرحله 2: با فرش كردن شروع كنید
با ضافه كردن یك پارچه راه راه  نخی سبز رنگ به سرعت می‌توانید به این اتاق نهار خوری رنگ دهید. آباژور‌های مشكی رنگ بلند كه روی زمین قرار دارند و یك پرده می‌توانید در بازتاب نور لوستر كمك زیادی كند.

 
مرحله 2: اهمیت به برگزیدن یك رنگ
اتاق  خواب با یك رنگ نارنجی موج دار و گذاشتن بالش‌های مكعبی نارنجی و رواندازی كه دارای یك طرح مدرن است نمایی بسیار جالب پیدا می‌كند.

 
مرحله 3: تكمیل هدف
در اتاق نشیمن، سطح انرژی به وسیله ی رنگ‌های قرمز و نارنجی بالا می‌رود. اضافه شدن یك پارچه قرمز و سفید روی رومبلی سفید طرحی است كه سرگرم كنندگی اتاق را افزایش می‌دهد. اضافه شدن یك آباژور ایتالیایی و قاب عكس‌های نارنجی رنگ در تزیین این اتاق بی تاثیر نبوده است.
 

مرحله 3: اهمیت به رنگارنگ كردن
رنگ قرمز میز كنار مبل راحتی بی دسته دو نفره بسیار جالب است. لوازم این اتاق باید مثل یك جعبه رنگ باشد و باید تعداد رنگ‌ها بیشتر شود.
 

مرحله 3: اضافه كردن یك ویرانگر
یك ویرانگر نه تنها به صندلی رنگ می‌دهد بلكه برای داشتن شبی آرام نیز كمك می‌كند.

 
مرحله 3: اتاق نهار خوری سبز و خرم
 در این اتاق نهار خوری سبز از رنگ‌های صورتی و سرخ نیز استفاده شده است. بالش‌هایی را روكش‌های سبز طرح دار، پرده سبز گیاه كاشته شده ی زیبا و پرده نقاشی سبز و صورتی جلوه ای زیبا به این اتاق داده است.

 
مرحله 3: اهمیت به میوه‌ها
در مقابل پنجره ویترینی وجود دارد كه با میوه‌هایی مثل لیمو ترش و پرتقال در ظرف‌های شیشه ای جلوه ای تازه به این میز داده است. 

مرحله 3: تشدید رنگ‌ها
اضافه شدن كمی رنگ سبز لیمویی به نارجی نقشه ای جالب برای اتاق خواب است. تركیب بالش‌ها و طرح لحاف بسیار مؤثر است. تخته ی نارنجی رنگی كه بالای تخت خواب نصب شده است تناسب مناسبی بین رنگ‌ها در این اتاق ایجاد كرده.
 

مرحله 3: ایجاد یك جعبه رنگ
طرح پارچه نخی روی بالش كه شكوفه‌های زیبایی است روی یك صندلی سبدی بسیار جالب است. ایجاد یك جعبه رنگ در اتاق خواب بسیار آرامش بخش است.
 
تهیه و ترجمه: گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ
 
مطالب پیشنهادی:
 يك انديشه زيركانه برای وسايل دسته دوم!
چگونه هسته مركزی اتاقها را پيدا كنم؟
نوسازی حمام
از قانون دو سوم در دکوراسیون داخلی خود بهره ببرید!
حس کلی منزلتان را خودتان تعیین کنید.چگونه؟