دکوراسیون اتاق نشیمن به رنگ سال با 6 ایده جالب و زیبا
 با توجه به این که رنگ امسال که موسسه پنتون انتخاب کرده است رنگ خاکستری و زرد است شما می توانید از ترکیب این دو رنگ برای اتاق نشیمن تان استفاده کنید. در ادامه به شما پینشهاد هایی برای چیدن اتاق نشیمن با ترکیب رنگی زرد و خاکستری به شما پیشنهاد می دهیم

 چیدمان اتاق نشیمن با 6 رنگ سال، ترکیب خاکستری و زرد

رنگ خاکستری یا طوسی یکی از رنگ های آرامش بخش در دکوراسیون داخلی است. رنگ زرد هم یکی از رنگ های تندی است که وقتی با رنگ خاکستری ترکیب شود یک ترکیب رنگی شاد و در عین حال آرام بخش را ایجاد می کند.
با توجه به این که رنگ امسال که موسسه پنتون انتخاب کرده است رنگ خاکستری و زرد است شما می توانید از ترکیب این دو رنگ برای اتاق نشیمن تان استفاده کنید. در ادامه به شما پینشهاد هایی برای چیدن اتاق نشیمن با ترکیب رنگی زرد و خاکستری به شما پیشنهاد می دهیم.

بیشتر بدانید : اصول چیدن یک اتاق نشیمن شیک و امروزی

با رنگ زرد یک نقطه کانونی ایجاد کنید
با رنگ زرد یک نقطه کانونی ایجاد کنید,دکوراسیون اتاق نشیمن به رنگ سال با 6 ایده جالب و زیبا

از آنجا که رنگ زرد در برابر رنگ خاکستری بسیار خودنمایی می کد، می توانید از رنگ زرد به عنوان رنگی برای نقطه کانونی ایجاد کنید. همانطور که در تصویر می بینید در این اتاق نشیمن از رنگ زرد روشن برای شومینه انتخاب شده است. رنگ زرد شومینه در کنار خاکستری روشن دیوارها یک سبک کلاسیک پر انرژی را ایجادکرده است. مبلمان سفید هم کامل کننده این اتاق نشیمن شده است.

از سایه های روشن رنگ خاکستری و زرد استفاده کنید
از سایه های روشن رنگ خاکستری و زرد استفاده کنید,دکوراسیون اتاق نشیمن به رنگ سال با 6 ایده جالب و زیبا

استفاده از سایه های روشن رنگ زرد و خاکستری باعث ایجاد محیطی روشن و فوق العاده آرامش بخش می شود. می توانید برای کاغذ دیواری از رنگ خاکستری روشن با نقش های ظریف استفاده کنید. برای لوازم جانبی مانند کوسن، لوازم دکوری، تابلو و ... هم از تم رنگ های زرد روشن، و برای ایجاد تعادل از رنگ خاکستری تیره برای میز وسط استفاده کنید.

با رنگ های تیره کنتراست ایجاد کنید
با رنگ های تیره کنتراست ایجاد کنید,دکوراسیون اتاق نشیمن به رنگ سال با 6 ایده جالب و زیبا

استفاده از رنگ خاکستری تیره یکی از پیشنهادها برای ایجاد یک کنتراست عالی است. می توانید از این رنگ تیره برای دیوار پشت شومینه استفاده کنید. برای ایجاد تعادل در فضای اتاق نشیمن، برای شومینه از رنگ سفید، و برای پرده ها ار ترکیب رنگ زرد و لیموییاستفاده کنید تا وقتی که نور خورشید هم به آن می تابد یک سایه نوری روشن و زیبایی ایجاد کند.. مابقی دیوارها را سفید کرده و برای کاناپه هماز رنگ طوسی با کوسن های ترکیبی از دو رنگ زوسی و زرد استفاده کنید.

الکوهای هندسی را به ترکیب رنگی زرد و طوسی اضافه کنید
الکوهای هندسی را به ترکیب رنگی زرد و طوسی اضافه کنید,دکوراسیون اتاق نشیمن به رنگ سال با 6 ایده جالب و زیبا

استفاده از طرح های هندسی ییکی از بهترین پیشنهادها برای دکوراسیون داخلی است. می توانید این طرح های هندسی را به فرش، کوسن، تابلو و لوازم تزنینی تان ضافه کنید. بهتر است در این طرح های هندسی از هر دو رنگ زرد و طوسی استفاده کنید.

گل های زرد را به دکوراسیون اتاق نشیمن تان اضافه کنید
گل های زرد را به دکوراسیون اتاق نشیمن تان اضافه کنید,دکوراسیون اتاق نشیمن به رنگ سال با 6 ایده جالب و زیبا

اضافه کردن گل های رزد به زمینه طوسی یکی از بهترین ایده ها برای ترکیب رنگ خاکستری و زرد است. می توانید برای کاغذ دیواری از کاغذی با زمینه طوسی با گل های زرد استفاده کنید. برای لوازم چوبی مانند میز و ویترین هم از زنگ چوب تیره، و برای شلوغ نشدن فضای اتاق نشیمن از کاناپه های تک رنگ استفاده کنید.

از هر رنگ به صورت تکی استفاده کنید
از هر رنگ به صورت تکی استفاده کنید,دکوراسیون اتاق نشیمن به رنگ سال با 6 ایده جالب و زیبا

این سبک بیشتر مناسب کسانی است که به دنبال فضاهای خلوت هستند. برای این سبک، به عنوان مثال برای کاغذ دیواری از رنگ خاکتسری ملایم، برای مبلمان از رنگ زرد و طوسی به صورت مجزا استفاده کنید.



بیشتر بدانید : دکوراسیون اتاق نشیمن تان را با این اشتباهات زشت تر نکنید!!

بیشتر بدانید : ایده هایی جالب و زیبا برای چیدمان های رنگی اتاق نشیمن

بیشتر بدانید : اگر دکوراسیون اتاق نشیمن تان زیبا نیست، این سوالات را از خودتان بپرسید!!

بیشتر بدانید : راه هایی برای زیباتر کردن اتاق نشیمن تان



تهیه و ترجمه: گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ