دکوراسیون آشپزخانه کوچک را در آپارتمان های امروزی اینگونه بچینید!!
چیدن دکوراسیون آشپزخانه های کوچک شاید یکی از سخت ترین کارها در دکوراسیون داخلی باشد. در این مقاله به شما راهکارهایی کاربردی برای نهایت استفاده از آشپزخانه های کوچک ازائه می دهیم

چیدن دکوراسیون آشپزخانه های کوچک با چند ایده جالب

این روزها بیشتر آپارتمان ها کوچک شده اند و به نسبت هم آشپزخانه های کوچک تری دارند. آشپزخانه برای خانم ها یکی از پرکاربردترین قسمت های خانه است که بیشتر وقت خود را در آن می گذرانند.
یکی از مشکلات بزرگ در آشپزخانه های کوچک کمبود کابینت و فضای کافی برای قرار دادن لوازم مختلف است. در این مقاله به شما روش هایی جالب را پیشنهاد می دهیم که می تواند آشپزخانه کوچک شما را به یک آشپزخانه کاربردی تبدیل کند.

بیشتر بدانید : دکوراسیون آشپزخانه : این کابینت ها آشپزخانه های کوچک را بزرگ می کند

اضافه کردن آینه در آشپزخانه های کوچک
اضافه کردن آینه در آشپزخانه های کوچک,دکوراسیون آشپزخانه کوچک,آشپزخانه کوچک,چیدن دکوراسیون آشپزخانه کوچک

آینه یکی از وسایلی است که برای بزرگتر نشان دادن فضا بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. برای استفاده از آینه در آشپزخانه باید آینه ها را روی درب کابینت های بالایی نصب کنید.

در آشپزخانه های کوچک، کابینت های بالایی را فراموش نکنید
در آشپزخانه های کوچک، کابینت های بالایی را فراموش نکنید,دکوراسیون آشپزخانه,دکوراسیون آشپزخانه کوچک,چیدن دکوراسیون آشپزخانه های کوچک

برای داشتن فضایی بیشتر، کابینت های بالایی را دقیقا تا زیر سقف نصب کنید و نگذارید فضایی خالی بین کابسنت و سقف بماند.

در آشپزخانه های کوچک، سبد های حصیری و شلف ها را فراموش نکنید
در آشپزخانه های کوچک، سبد های حصیری و شلف ها را فراموش نکنید,دکوراسیون آشپزخانه,دکوراسیون آشپزخانه کوچک,چیدن دکوراسیون آشپزخانه های کوچک

سبد های حصیری یکی از بهترین ایده ها برای مرتب کردن آشپزخانه های کوچک است. این سبدها را روی کابینت ها قرار دهید و یک سری از لوازم تان را درون آنها قرار دهید. همچنین اگر آشپزخانه تان کابینت های کمتری دارد، می توانید از شلف های دیواری استفاده کرده و ظروف تان را درون آنها قرار دهید.

بیشتر بدانید : هنر چیدمان آشپزخانه های کوچک را با ما بیاموزید

کابینت های هوشمند، بهترین ایده برای دکوراسیون آشپزخانه های کوچک
کابینت های هوشمند، بهترین ایده برای دکوراسیون آشپزخانه های کوچک,دکوراسیون آشپزخانه,دکوراسیون آشپزخانه کوچک,چیدن دکوراسیون آشپزخانه های کوچک

امروزه صنعت طراحی کابینت پیشرفت بسیاری داشته و از هر فضای کوچکی استفاده می شود. کابینت های کشویی طبقه ای که این روزها به نام سوپر در طراحی کابینت نام گرفته است بهترین ایده برای آشپزخانه های کوچک است. شما می توانید ادویه ها و حبوبات تان را در این کشوی طبقه ای قرار دهید.

در آشپزخانه های کوچک، پنجره ها را فراموش نکنید
در آشپزخانه های کوچک، پنجره ها را فراموش نکنید,دکوراسیون آشپزخانه,دکوراسیون آشپزخانه کوچک,چیدن دکوراسیون آشپزخانه های کوچک

پنجره هادر حقیقت مسیری برای ورود نور به خانه هستند. اگر آشپزخانه شما کوچک است باید یک پنجره نورگیر داشته باشد. برای بزرگتر نشان دادن فضا هم بهتر است از کابینت های سفید استفاده کنید. همانطور که در این تصویر می بینید در جلو پنجره هم یک میز صبحانه کوچک سفید قرار داده ایم تا انعکاس نور را بیشتر کند.

در آشپزخانه های کوچک تابه ها را آویزان کنید
در آشپزخانه های کوچک تابه ها را آویزان کنید,دکوراسیون آشپزخانه,دکوراسیون آشپزخانه کوچک,چیدن دکوراسیون آشپزخانه های کوچک

یکی از مشکلات بزرگ در آشپزخانه های کوچک کمبود کابینت است. شما هم اگر با این مشکل مواجه هستید پیشنهاد می کنیم ظروف جاگیر و بزرگی مثل تابه های تک دسته را به میله های مخصوص آویزان کنید.

کابینت های قابل حمل بهترین ایده برای کابینت آشپزخانه های کوچک
کابینت های قابل حمل بهترین ایده برای کابینت آشپزخانه های کوچک,دکوراسیون آشپزخانه,دکوراسیون آشپزخانه کوچک,چیدن دکوراسیون آشپزخانه های کوچک

یکی از بهترین پیشنهادات برای کابینت آشپزخانه های کوچک، داشتن کابینت های قابل حمل است. دلیل متحرک بودن این کابینت ها این است که اگر احساس کردید فضا آشپزخانه تان کوچک شده آن را می توانید به سمت بیرون ببرید و فضای آشپزخانه تان را بزرگتر کنید.

درب های کشویی برای آشپزخانه های کوچک
درب های کشویی برای آشپزخانه های کوچک,دکوراسیون آشپزخانه,دکوراسیون آشپزخانه کوچک,چیدن دکوراسیون آشپزخانه های کوچک

درب های کشویی که روی همدیگر جمع می شوند یکی از بهترین پیشنهادات برای آشپزخانه های کوچک است. با داشتن این درب ها شما به راحتی می توانید زمانی که میهمان دارید درب ها را ببندید و فضایی هم از خانه تان اشغال نکند.


بیشتر بدانید : دکوراسیون آشپزخانه های کوچک را چگونه بچینیم که جادار باشد؟

بیشتر بدانید : دکوراسیون آپارتمانهای کوچک برای زوجهای جوان

بیشتر بدانید : دکوراسیون آشپزخانه : زیباترین مدل های پرده برای آشپزخانه شما

بیشتر بدانید : دکوراسیون آشپزخانه را چگونه بچینیم که جا کم نیاوریم؟

بیشتر بدانید : بهترین رنگ برای کابینت آشپزخانه های اوپن چیست؟


تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
semorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ