دکوراسیون سبز و صورتی، یک ایده زیبا،جذاب و جدید در دکوراسیون داخلی
ایده های طراحی دکوراسیون داخلی مدرن که در این مقاله برای شما گردآوری نموده ایم به خوبی نشان می دهد که چگونه از رنگ های با تونالیته های مختلف سبز و صورتی می توان در خلق فضایی زرق و برق دار و در عین حال ساده و شیک در دکوراسیون داخلی مدرن استفاده نمود.

ترکیب رنگ در دکوراسیون 

بنفش مایل به ارغوانی و سبز مایل به زرد و صورتی در کنار هم بسیار دلپذیر و فریبنده می باشند. هم نشینی رنگ های بنفش و صورتی و سبز در کنار هم برای دکوراسیون منزل برای بسیاری از ما غیرمعمول به نظر می رسد اما این رنگی خاص می تواند فضای داخلی منزل شما را بسیار خاص و روشن جلوه دهد. این ترکیب های رنگی مناسب تمام قسمت های منزل می  باشند و می توانید از آن ها به سلیقه خود در قسمت های مختلف استفاده نمایید.

ایده های طراحی دکوراسیون داخلی مدرن که در این مقاله برای شما گردآوری نموده ایم به خوبی نشان می دهد که چگونه از رنگ های با تونالیته های مختلف بنفش و ارغوانی و سبز و صورتی می توان فضایی زرق و برق دار و در عین حال ساده و شیک خلق کرد. دکوراسیونی که بتوان در آن آرامش را احساس نمود.

رنگ های بنفش سیر، قرمز مخملی، بادمجانی، شاه توتی، صورتی هلویی در کنار طیف رنگی سبز (از سبز زیتونی گرفته تا سبزهای روشن)، هارمونی باطراوتی از رنگ ها را در کنار هم تشکیل می دهند. این رنگ ها می توانند به زیبایی با رنگ هایی نظیر کرم و سفید و سایه های خاکستری، ترکیب بندی رنگی زیبایی برای دکوراسیون داخلی منزل ایجاد کنند.

از آن جایی که در چرخه رنگ، تمامی رنگ های مایل به قرمز و سبز مکمل یکدیگر هستند بنابراین در دکوراسیون نیز ترکیبات این رنگ ها فوق العاده خواهند شد. سایه های سبز رنگ در توتالیته های مختلف روشن ترکیبات متعادل، آرامش بخش و متعادلی در فضا ایجاد می کنند. سایه های کمرنگ یاسی یا شاه توتی در محیط باعث آرامش بخش شدن فضا می شوند. 

بیشتر بدانید : در دکوراسیون داخلی چه رنگ هایی را می توانیم با رنگ آبی ست کنیم؟

رنگ آمیزی اتاق خواب با سبز روشن و صورتی
دکوراسیون داخلی,طراحی دکوراسیون,ترکیب رنگ در دکوراسیون,سبز و صورتی در دکوراسیون,انتخاب رنگ در دکوراسیون,دکوراسیون اتاق خواب

 انتخاب رنگ سبز روشن به عنوان رنگ غالب برای دکوراسیون اتاق خواب بسیار مناسب است. چرا که رنگ سبز به ایجاد فضایی آرامش بخش و امن را اتاق کمک می کند و هم نشینی این رنگ در کنار صورتی باعث زنده شدن فضا می گردد.

دکوراسیون داخلی به رنگ صورتی سیر
دکوراسیون داخلی,طراحی دکوراسیون,ترکیب رنگ در دکوراسیون,سبز و صورتی در دکوراسیون,انتخاب رنگ در دکوراسیون,دکوراسیون اتاق نشیمن

 استفاده از رنگ های سیر در دکوراسیون داخلی مدرن انرژی و عمق به فضا خواهند داد. انتخاب رنگ صورتی سیر برای دیوار در کنار تزئینات سبز و مبلمان کرم رنگ فضایی خاص و مدرن را ایجاد می کند.

دکور اتاق نشیمن به رنگ های صورتی و سبز و کرم
دکوراسیون داخلی,طراحی دکوراسیون,ترکیب رنگ در دکوراسیون,سبز و صورتی در دکوراسیون,انتخاب رنگ در دکوراسیون,دکور اتاق نشیمن

ایجاد پس زمینه صورتی یا بنفش به وسیله ی دیوارهایی در تونالیته های شرابی و قرمز و شاه توتی در کنار استفاده از سبز در تزئینات دکوراسیون نیز می توانند بسیار جذاب باشند. همان طور که د رتصویر مشاهده می نمایید دیوارهای قرمز در کنار کوسن ها و پرده های سبز فضای زیبایی را در دکوراسیون ایجاد نموده است. هم نشین رنگ ها در کنار رنگ کرم فضا را آرامش بخش نموده است. 

بیشتر بدانید : دکوراسیون اتاق نشیمن را چه رنگی بچینیم؟

 آشپزخانه سفید با کابینت سبز زیتونی
دکوراسیون داخلی,طراحی دکوراسیون,ترکیب رنگ در دکوراسیون,سبز و صورتی در دکوراسیون,انتخاب رنگ در دکوراسیون,کابینت آشپزخانه,آشپزخانه سفید

 همواره برای بزرگ تر نشان دادن فضا از رنگ های روشن و به خصوص سفید داستفاده می شود. اگر شما رنگ سفید را در کنار سبز و صورتی استفاده کنید فضایی پر انرژی و شگفت آور خلق خواهید کرد. د ردکوراسیونی که مشاهده می نمایید کابینت های سبز روشن و استفاده از تزئینات مختصر رنگ صورتی در دکوراسیون بر جذابیت فضا افزوده است.

دکوراسیون منزل با سبز زیتونی و صورتی
دکوراسیون داخلی,طراحی دکوراسیون,ترکیب رنگ در دکوراسیون,سبز و صورتی در دکوراسیون,انتخاب رنگ در دکوراسیون

 رنگ خاکی گرم و سرد، زیتونی، رنگهای قهوهای، سبز چمنی،سبز شاد و سبز ملایم در کنار رنگ هایی همچون شاهتوتی و تونالیته هی مختلف بنفش، بادمجانی با سایه هایی از قرمز شرابی، صورتی کمرنگ و پررنگ، قرمز آجری و یا رنگ قرمز مخملی ترکیب های زیبا و جذابی در دکوراسیون ایجاد می کنند.

دکوراسیون داخل منزل به رنگ صورتی و سبز
دکوراسیون داخلی,طراحی دکوراسیون,ترکیب رنگ در دکوراسیون,سبز و صورتی در دکوراسیون,انتخاب رنگ در دکوراسیون,دکوراسیون نشیمن

بیشتر بدانید : در دکوراسیون داخلی رنگ صورتی را با چه رنگ هایی ست کنیم؟

ترکیب سبز و صورتی در دکوراسیون
دکوراسیون داخلی,طراحی دکوراسیون,ترکیب رنگ در دکوراسیون,سبز و صورتی در دکوراسیون,انتخاب رنگ در دکوراسیون

رنگ سبز زیتونی و رنگ سبز مایل به زرد در دکوراسیون را می توانید با رنگ های تونالیته صورتی استفاده کنید. رنگ کرم و قهوه ایی در چنین فضایی باعث ایجاد تعادل و هماهنگی بین رنگ های گرم و سرد می شود.

ترکیب رنگ اتاق خواب با سبز و صورتی
دکوراسیون داخلی,طراحی دکوراسیون,ترکیب رنگ در دکوراسیون,سبز و صورتی در دکوراسیون,انتخاب رنگ در دکوراسیون,رنگ اتاق خواب

 رنگ خاکستری در تونالیته های مختلف، کرمی روشن و زرد روشن رنگهای زیبایی برای طراحی مکانهایی با زمینه صورتی و سبز پررنگ است.

دکوراسیون آشپزخانه
دکوراسیون داخلی,طراحی دکوراسیون,ترکیب رنگ در دکوراسیون,سبز و صورتی در دکوراسیون,انتخاب رنگ در دکوراسیون,دکوراسیون آشپزخانه

رنگ صورتی هلویی در کنار طیف رنگی سبز (از سبز زیتونی گرفته تا سبزهای روشن)، هارمونی باطراوتی از رنگ ها را در کنار هم تشکیل می دهند. این رنگ ها می توانند به زیبایی با رنگ هایی نظیر کرم و سفید و سایه های خاکستری، ترکیب بندی رنگی زیبایی برای دکوراسیون داخلی منزل ایجاد کنند.

بیشتر بدانید : دکوراسیون داخلی آشپزخانه با 8 رنگ شیک و باکلاس!

طراحی منزل و دکوراسیون به رنگ سبز و صورتی
دکوراسیون داخلی,طراحی دکوراسیون,ترکیب رنگ در دکوراسیون,سبز و صورتی در دکوراسیون,انتخاب رنگ در دکوراسیون

رنگ سبز زیتونی و رنگ سبز مایل به زرد در دکوراسیون را می توانید با رنگ های تونالیته صورتی استفاده کنید. اگر رنگ سبز برای دیوارها و کف دکوراسیون خود انتخاب نموده اید به شما توصیه می کنیم مبل هایی با تونالیته صورتی و قرمز را با آن ست کنید. رنگ سبز باعث آرامش د رفضا می شود و رنگ صورتی به فضای شما روحیه می دهد.

بیشتر بدانید : چگونه خانه ای به رنگ سبز زیتونی تیره بچینیم؟

بیشتر بدانید : دکوراسیون داخلی خانه تان را با 10 رنگ برتر پنتون برای سال 2016 بچینید!!

بیشتر بدانید : پاسخ به چند پرسش متداول شما در مورد انتخاب رنگ (مشاوره در رنگ )



تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ