دکوراسیون داخلی خانه های کوچک را اینگونه بچینید تا بزرگتر به نظر برسد
دکوراسیون داخلی خانه های امروزی به دلیل کوچک بودن باید طوری چیده شود تا فضا را بزرگتر نشان دهد. با ما همراه شوید تا برای شما پیشنهاداتی برای دکوراسیون اتاق نشیمن های کوچک ارائه دهیم

راه حل‎هایی برای دکوراسیون اتاق‎ نشیمن کوچک

انتخاب هوشمندانه‎ اثاثیه، انبار کردن زیرکانه‎ چیزهای مختلف، و نظم دادن عاقلانه به چیزهای مختلف کمک به این می‎کنند که یک اتاق نشیمن کوچک زندگی بزرگی داشته باشد. زمان مجهز کردن و ترتیب دادن دکوراسیون یک اتاق نشیمن کوچک، توجهی به نوع و اندازه‎ی اثاثیه و مبلمان داشته باشید، شیوه‎ای که رنگ می‎تواند بر بزرگ یا کوچک به نظر آمدن یک اتاق تاثیر بگذارد را مد نظر داشته باشید، و جاهای کافی را برای انبار کردن چیزهای مختلف در نظر بگیرید. با ما برای جزییات بیشتر همراه باشید!

 

پس زمینه‎ی نرم

از نظر بصری باعث محو شدن محیط شوید

برای اینکه این احساس را به وجود آورید که رنگ دیوارها در پس زمینه محو می‎شود، دیوارها و سقف را رنگ سفید یکسانی (یا بسیار مشابهی) بزنید و پرده‎های حریری انتخاب کنید که با فضا مطابقت داشته باشد.

 

 

مبلمانی بی دسته داشته باشید

از مبلمان بدون دسته یا دارای دسته‎های باریک استفاده کنید

در اتاق‎های نشیمن کوچک، هر فاصله مهم است، برای همین است که صندلی‎های بدون دسته می‎توانند نجات بخش و همچنین نجات دهنده‎ی فضا باشند. طراحی باریک و ظریف آن‎ها باعث می‎شود که بین فضای کافی برای نشستن و شلوغ به نظر آمدن تفاوتی باشد.

 

 

انبار کردن شیک

در هم ریختگی‎ها و چیزهای اضافی را در واحد‎های انبار کردن که دیده نمی‎شوند، مخفی کنید

برای یک استفاده‎ ارزان قیمت از یک میز قهوه خوری که در خود یک انباری مخفی داشته باشد، یک صندوق در زیر آن را امتحان کنید. اسباب بازی کودکان را برای دسترسی آسان می‎توان در آن قرار داد و تقریبا در هر اتاقی عالی به نظر می‎آیند.

 

 

داشتن دو کارکرد

مبلمانی انتخاب کنید که نظیر این اتومان (یا عثمانی به معنی تکه‎ای از مبلمان) دو کارکرد داشته باشد

سینی خیلی سریع از یک اتومان بزرگ به جای یک قطعه‎ی راحتی برای قرار دادن پا به عنوان چیزی که در خود یک نوع سرگرمی رسمی دارد، استفاده می‎کند. در این اتاق نشیمن کوچک، این اتومان گرد همچنین باعث خلاصی یافتن از درد اجتناب ناپذیر برخورد زانو می‎شود.

 

 

small-room-solutions-living-rooms05.jpg

از آثار هنری برای دادن سبک خاصی به یک اتاق کوچک استفاده کنید

کارهای هنری فضای با ارزش کف اتاق شما را اشغال نکرده و می‎توانند راه درازی را در فاکتور شیکی و استایل در یک اتاق نشیمن کوچک طی کنند. ترجیح دهید که یک چند قطعه‎ی بزرگتر را تا یک گالری از قاب عکس‎های کوچک انتخاب کنید تا اشغال بودن بصری فضا را به حداقل برسانید.

 

 

small-room-solutions-living-rooms06.jpg

مبلمان و لوازم تزئینی انتخاب کنید که از نظر بصری فضا را اشغال نمی‎کنند

یک میز قهوه خوری آکریلیک راه حل شیک و تقریبا نامرئی در این اتاق نشیمن کوچک به وجود می‎آورد. با اضافه کردن حداقل وزن بصری به محیط، این میز محکم ولی سبک وزن است.

 

 

 

small-room-solutions-living-rooms07.jpg

تزئین دیوارها می‎تواند شخصیت زیادی به یک اتاق کوچک دهد

گاهی اوقات اتاق‎های کوچک فضای بسیار زیادی برای لوازم جانبی و تزئینی ندارند. یک راه حل بی همتا دادن حس معماری به دیوارهای بی جان توسط نصب Wainscot ( روکاری تزئینی یا محافظ، مانند پانل چوبی روی بخش پایینی دیوار داخلی یا جدارساز) می‎باشد.

 

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ

 

Save