لباس عروس همسر لیونل مسی و کت و شلوارش از چه برندهای بودند؟
لباس عروس همسر لیونل مسی و کت و شلوار مسی هر دو از برندهای معروف طراح لباس و دنیای مد بودند. لیونل مسی Lionel Messi و آنتونلا روکوزو Antonella Roccuzzo در 30 ژوئن 2017 با یکدیگر در آرژتنتین ازدواج کردند.

برند کت و شلوار مسی و لباس عروس همسرش

لیونل مسی Lionel Messi و آنتونلا روکوزو Antonella Roccuzzo در 30 ژوئن 2017 با یکدیگر در آرژتنتین ازدواج کردند. لیونل مسی در روز عروسی اش کت و شلواری از طراحی های برند جورجیو آرمانی و به رنگ زغالی به تن کرده بود. همسر او هم آنتونلا روکوزو لباس عروسی از طراحی های رزا کلارا ، معروف ترین طراح لباس عروس به تن کرده بود.

خواننده شکیرا و همسرش جرارد پیو و همکارانش، ساموئل اتوئو، نیمار جونیور و دانلیلوس، از جمله 260 مهمان در مراسم بودند.

 

مراسم عروسی لیونل مسی - عکس شماره 1

مراسم عروسی لیونل مسی - عکس شماره 1

 

مراسم عروسی لیونل مسی - عکس شماره 2

مراسم عروسی لیونل مسی - عکس شماره 2

 

درباره رزا کلارا  Rosa Clara

رزا کلارا Rosa Clara تقریبا 20 سال قبل با افتتاح اولین فروشگاه لباس عروس این شرکت در بارسلونا وارد حوزه لباس عروسی شد. در آن زمان طرح های نوآورانه که از پارچه هایی با بالاترین کیفیت ساخته می شدند را به بازار در حال رشد عرضه کرد که با محصولات موجود در بازار در آن زمان شناخته نشد.

این حرکت جدید در مورد لباس عروس، این بخش را دگرگون کرد و خیلی زود فروشگاه های شخصی و زنجیره ای رزا کلارا Rosa Clara در سرتاسر اسپانیا و سپس بقیه دنیا توسعه یافتند. هنگامیکه این شرکت در میان سایر ابتکاراتش با طراحان مد معروفی از قبیل کریستین لاکروکس،کارل لگرفلد و زهیر موراد شریک شد و قراردادهای منحصر بفرد برای تولید و فروش مجموعه لباسهای عروسی آنها در سراسر جهان امضا کرد، موقعیت و نفوذ خود را در این بخش تقویت نمود.

 

رزا کلارا طراح لباس عروس همسر لیونل مسل

رزا کلارا طراح لباس عروس همسر لیونل مسل

 

این تصمیم به همراه تصویر قدرتمند برند رزا کلارا Rosa Clara که توسط نقش اش در افتتاح هفته عروس بارسلونا ( یکی از معتبرترین شوهای لباس عروس دنیا ) تقویت شد و تقاضای روزافزون افراد مشهور برای لباسهای عروسی شانباعث شد این برند و موقعیتش در بازار را در سراسر جهان تثبیت کند و راه را برای فروش در هر 5 قاره از طریق فروشگاه ها و شعب زنجیره ای و بازارهای فروش چند برندی هموار ساخت.

هنگامی که موقعیت رزا کلارا در بخش لباس عروسی بخوبی تثبیت شد، چالش بعدی اش ارائه خدمات بیشتر به عروسها و مهمانان آنها بود. برای این منظور،ما در سال 2007 کلکسیون مهمانی رزا کلارا را به همراه مجموعه زیورآلات موجود ایجاد کردیم تا به این نیازها پاسخ دهیم.

امروزه رزا کلارا دارای 3 مرکز در اسپانیاست ــ دفتر مرکزی جدید این گروه در CalleQuatreCamins بارسلونا، دفتر مرکزی سابق و مرکز تدارکات و تولید فعلی در  Hospitalet de Llobregat و تاسیسات 5 هزار مترمربعی چند منظوره در Sant Just Desvern که به عنوان مرکز توسعه و نوآوری محصول و همچنین نمایشگاه برای مجموعه های جدیدی عمل می کند که در معرض دید نمایندگان بیش از 3500 شعبه در 86 کشور که هر ساله از ما بازدید می نمایند،قرار می گیرد.

همچنین مراسم عروسی مسی در مجموعه مرکزی هتل روزاریو Rosario در آرژانتین برگزار شد.

 

هتل روزاریو Rosario محل برگزاری مراسم عروسی مسی Messi - عکس شماره 1

هتل روزاریو Rosario محل برگزاری مراسم عروسی مسی Messi - عکس شماره 1

 

هتل روزاریو Rosario محل برگزاری مراسم عروسی مسی Messi - عکس شماره 2

هتل روزاریو Rosario محل برگزاری مراسم عروسی مسی Messi - عکس شماره 2

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ