کلکسیون بهترین کلاه های پرنسس دایانا Princess Diana،عروس خانواده سلطنتی
همواره سبک مد و لباس خاندان سلطنتی اهمیت زیادی برای طراحان مد و لباس داشته  و یکی از موارد جذاب مدگردی محسوب می شود. به همین بهانه کلکسیونی از برترین مدل های کلاه پرنسس دایانا در طول سال ها را برای شما گردآوری نموده ایم.

مدل کلاه پرنسس دایانا Princess Diana

دایانا، شاهدخت ولز Diana Frances Spencer همسر اول چارلز، شاهزاده ولز، بود که بزرگترین فرزند و ولیعهد الیزابت دوم و شاهزاده فیلیپ، دوک ادینبرا، است.

او برای فعالیت‌هایش در زمینهٔ جمع‌آوری پول برای خیریه‌های بین‌المللی و همچنین به عنوان یک شخصیت برجسته و مشهور در قرن بیستم شناخته شده بود. ازدواج او با شاهزادهٔ ولز در تاریخ ۲۹ ژوئیهٔ ۱۹۸۱ در کلیسای جامع سنت پل برگزار شد که مخاطبانی جهانی داشت و به وسیلهٔ بیش از ۷۵۰ میلیون نفر تماشا شد. با این ازدواج او القاب شاهدخت ولز، دوشس کورنوال، دوشس رافیسِی و کنتس چِستِر را به دست آورد. ثمرهٔ این ازدواج دو پسر بود، شاهزادگان ویلیام و هری، کسانی که در ردیف رسیدن به تاج و تخت بریتانیا دوم و پنجم هستند.

دایانا در یکی از خانواده‌های اشرافی انگلیس با دودمانی سلطنتی متولد شد. وی با اعلام نامزدی اش به چهره‌ای جهانی مبدل شد. او برای کارهای خیرخواهانه به رسمیت شناخته شده بود و از سال ۱۹۸۹ تا زمان مرگش، رئیس بیمارستان تخصصی اُرموند بود. دایانا در دوران ازدواجش و پس از آن به عنوان چهرهٔ برجستهٔ مطبوعات باقی‌ماند و ازدواج او پس از ۱۵ سال با طلاقی در تاریخ ۲۸ اوت ۱۹۹۶ به پایان رسید. توجه رسانه‌ها و مطبوعات جهان برای آخرین بار در تاریخ ۳۱ اوت ۱۹۹۷ به دایانا جلب شد، روزی که او در یک تصادف رانندگی در پاریس کشته شد.

همواره سبک مد و لباس خاندان سلطنتی اهمیت زیادی برای طراحان مد و لباس داشته  و یکی از موارد جذاب مدگری محسوب می شود. به همین بهانه کلکسیونی از برترین مدل های کلاه پرنسس دایانا در طول سال ها را برای شما گردآوری نموده ایم.

بیشتر بدانید : مدل مو های برتر پرنسس دایانا، عروس خانواده سلطنتی

 کلاه قرمز ابریشمی پرنسس دایانا Princess Diana
مدل کلاه,پرنسس دایانا,کلاه قرمز ابریشمی

در سفری که پرنسس دایانا در سال 1983 به نوا اسکوشیا کانادا داشت، کلاه کوچک قرمز رنگی را با لباس سفید و قرمز خود ست کرد. این کلاه پاپیون پارچه ایی بزرگی به همین رنگ داشت. این کلاه توسط جان بوید John Boyd طراحی شده است.

پرنسس دایانا Princess Diana با کلاه کوچک نیلی رنگ و تور
مدل کلاه,پرنسس دایانا,کلاه کوچک آبی,

پرنسس در سفر به کانادا در سال 1983 کلاه کوچکی به رنگ آبی روشن (نیلی رنگ) پوشید. توری مشبک به همین رنگ از روی کلاه روی صورت وی را پوشانده بود.

پرنسس دایانا Princess Diana با کلاه لبه دار آبی سیر
مدل کلاه,پرنسس دایانا,کلاه لبه دار زنانه

پرنسس دایانا در مراسم جش تولد خود در سال 1983 در کانادا کلاه لبه دار به رنگ آبی سیر را با لیاس خود ست کرد. این کلاه با پرهایی به رنگ کلاه تزیین شده بود.

 کلاه سفید رنگ کلاسیک پرنسس دایانا Princess Diana 
مدل کلاه,پرنسس دایانا,کلاه سفید کلاسیک زنانه

در تصویر بالا که مربوط به سال 1983 است پرنسس دایانا را در لباسی کلاسیک سنتی و مرسوم با کلاهی سفید رنگ با پاپیون های ظریف مشاهده می نمایید. کلاه به زیبایی با لباس پرنسس هماهنگ شده است.

پرنسس دایانا Princess Diana با کلاه سفید ساده شیک
مدل کلاه,مدل کلاه پرنسس دایانا,کلاه خاندان سلطنتی,

یک کلاه سفید ساده که با پرهای ظریف در پشت کلاه تزیین شده به خوبی با لباس سبز رنگ پرنسس دایانا ست شده است. وی این کلاه را برای گردش در نیوزیلند در سال 1983 انتخاب کرد.

 کلاه با طراحی جان بوید John Boyd برای پرنسس دایانا Princess Diana
مدل کلاه,مدل کلاه پرنسس دایانا,مدل کلاه خاندان سلطنتی

تصویر دیگری از کلکسیون کلاه پرنسس دایانا را مشاهده می کنید که به وسیله طراح مشهور جان بوید John Boyd طراحی شده است. کلاه سفید به زیبایی با گل های سفید و کرم تزیین شده است. توری مشبک و کوتاه از روی کلاه روی چشم های پرنسس را پوشانده. وی این کلاه را برای مراسمی در تاسمانی استرالیا پوشیده بود.

 مدل کلاه فاخر پرنسس دایانا Princess Diana با طراحی جان بوید John Boyd
مدل کلاه,مدل کلاه پرنسس دایانا,مدل کلاه کوچک زنانه

تصویری دیگر از کلکسیون های مد و لباس پرنسس دایانا را مشاهده می کنید. پرنسس لباسی به رنگ صورتی با خال های سفید به تن کرده و کلاه ابریشمی به رنگ صورتی درخشان را با آن ست کرده است. طراح این کلاه فاخر جان بوید John Boyd می باشد. پرنسس این استایل را دو سال پس از ازدواجش با پرنس چارلز برای استرالیا گردی انتخاب کرد.

 کلاه کوچک قرمز مشکی پرنسس دایانا Princess Diana
مدل کلاه,مدل کلاه پرنسس دایانا,مدل کلاه کوچک زنانه

در سال 1984 پرنسس دایانا کلاه قرمز رنگ جذاب کوچک با خط مشکی و تزیین پرهای مشکی را با کت قرمز مشکی خود به زیبایی ست کرد.

 کلاه لبه دار شیک پرنسس دایانا Princess Diana
مدل کلاه,مدل کلاه پرنسس دایانا,مدل کلاه لبه دار

این بار پرنسس دایانا کلاه با لبه های بلند را برای استایل خود انتخاب نموده است. پرنسس کلاه لبه دار صورتی و سفید را با لباس صورتی راه راه خود به زیبایی ست کرده است. وی این لباس فاخر را در سفر به استرالیا در سال 1985 پوشیده بود.

 کلاه رسمی لبه دار پرنسس دایانا  Princess Diana به رنگ آبی و مشکی
مدل کلاه,مدل کلاه پرنسس دایانا,مدل کلاه رسمی زنانه

در سال 1985 پرنسس دایانا لباس فاخری به رنگ آبی و مشکی به تن کرد و آن را با کلاهی لبه دار با همین زمینه رنگ با زیبایی خیره کننده ایی هماهنگ نمود. 

 مدل خاص کلاه پرنسس دایانا  Princess Diana به رنگ سفید و مشکی
مدل کلاه,مدل کلاه پرنسس دایانا,کلاه خاص زنانه

 کلاه سفید آبی خالدار پرنسس دایانا Princess Diana
مدل کلاه,مدل کلاه پرنسس دایانا,کلاه خالدار زنانه

پرنسس دایانا در سفر خود به کانادا در سال 1986 از کلکسیون لباس های خود کتی به رنگ آبی را انتخاب کرد. پرنسس کلاهی آبی با خال های سفید را پوشید که به زیبای با لباس او هماهنگ بود.

 کلاه پرنسس دایانا Princess Diana با لبه ی بلند سفید
مدل کلاه,مدل کلاه پرنسس دایانا,کلاه لبه دار پرنسس دایانا

پرنسس دایانا د رسال 1989 کتی به رنگ سفید با یقه های آبی بزرگ از کلسیون لباس خود انتخاب نمود. پرنسس کلاه لبه دار ساده در دور رنگ سفید و آبی را به همراه این لباس پوشید.

 کلاه بنفش پرنسس دایانا Princess Diana
مدل کلاه,مدل کلاه پرنسس دایانا,مدل کلاه زنانه خاندان سلطنتی

در این تصویر نمونه ی دیگری از زیباترین مدل های کلاه کلکسیون پرنسس دایانا را مشاهده می کنید. پرنسس در حالی که در میان جمعیت با استقبال مردم روبرو شده کلاهی به رنگ بنفش را با لباس خود ست نموده است. طراحی این کلاه فاخر را جان بوید John Boyd طراح برای پرنسس به عهده داشت.

 کلاه سفید لبه دار پرنسس دایانا Princess Diana
مدل کلاه,مدل کلاه پرنسس دایانا,مدل کلاه لبه دار سفید زنانه

پرنسس دایانا در سال 1991 کلاهی کرمی رنگ و ساده و شیک به طراحی فیلیپ سامرویل Philip Somerville را با زیبایی با کت کرمی رنگ خود ست کرد.


بیشتر بدانید : 10 مدل لباس شگفت انگیز پرنسس دایانا Diana در دنیای مد

بیشتر بدانید : عجیب ترین کلاه ها در مراسم اسب دوانی کنتاکی 2013

بیشتر بدانید : کلاه های زمستانی هالیوودی ها

بیشتر بدانید : عروسی مگان مارکل : مدل کلاه زنان مشهور

بیشتر بدانید : کلاه مناسب، سرتان بگذارید


تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ