عکس حلقه نامزدی گرانقیمت پریانکا چوپرا Priyanka Chopra پخش شد!
پریانکا چوپرا Priyanka Chopra که متولد 1982 است چندی پیش با نیک جونز Nick Jonas، خواننده امریکایی که متولد 1992 است نامزد کرده است. اختلاف سنی این زوج 11 سال است. او به تازگی از حلقه گران قیمتش رونمایی کرده است

پریانکا چوپرا Priyanka Chopra از حلقه میلیونی خودش رونمایی کرد

پریانکا چوپرا Priyanka Chopra عکسی از خودش در اینستاگرامش منتشر کرده که به وضوح در این عکس حلقه نامزدی گران قمیتش خودنمایی می کند. این حلقه گران قیمت به ارزش 200 هزار دلار و از الماس 4 قیراطی ساخته شده و از طراحی های برند تیفانی اند کو  است.

بیشتر بدانید : مراسم نامزدی پریانکا چوپرا، دختر شایسته هندوستان برگزار شد + عکس

بیشتر بدانید : پریانکا چوپرا، بازیگر و دختر شایسته زیبای بالیوود رازهای زیبایی پوست اش را فاش کرد

حلقه نامزدی 200 هزار دلاری پریانکا چوپرا Priyanka Chopra
حلقه نامزدی 200 هزار دلاری پریانکا چوپرا Priyanka Chopra,پریانکا چوپرا,حلقه نامزدی پریانکا چوپرا, حلقه نامزدی گرانقیمت پریانکا چوپرا

در برخی از خبرها ذکر شده این زوج تصمیم دارند مجلسی خصوصی در 18 اوت برگزار کننده که البته هنوز خبر قطعی ای مبنی بر برگزاری این مجلس پخش نشده است.
قبلا پریانکا چوپرا در هر مکانی که حاضر می شد این حلقه را از دست چپ خود در می آورد تا توسط پاپارتزی ها عکسی از حلقه اش منتشر نشود.

پریانکا چوپرا در این تصویر حلقه خود را از خبرنگاران و پاپاراتزی ها پنهان کرده است
پریانکا چوپرا,حلقه پریانکا چوپرا,عکس حلقه نامزدی پریانکا چوپرا,پریانکا چوپرا در این تصویر حلقه خود را از خبرنگاران و پاپاراتزی ها پنهان کرده است

اولین عکس بعد از نامزدی پریانکا چوپرا Priyanka Chopra و نیک جونز Nick Jonas
اولین عکس بعد از نامزدی پریانکا چوپرا Priyanka Chopra و نیک جونز Nick Jonas,پریانکا چوپرا,نیک جونز,پریانکا چوپرا و نامزدش نیک جونز

پریانکا چوپرا Priyanka Chopra و نامزدش نیک جونز Nick Jonas
پریانکا چوپرا Priyanka Chopra و نامزدش نیک جونز Nick Jonas,پریانکا چوپرا,نیک جونز,پریانکا چوپرا و نامزدش نیک جونز

پریانکا چوپرا Priyanka Chopra و نامزدش نیک جونز Nick Jonas در مراسم کن
پریانکا چوپرا Priyanka Chopra و نامزدش نیک جونز Nick Jonas در مراسم کن,نیک جونز,پریانکا چوپرا

بیوگرافی پریانکا چوپرا Priyanka Chopra

پریانکا چوپرا Priyanka Chopra زادهٔ ۱۸ ژوئیه ۱۹۸۲ هنرپیشه هندی و چهره سرشناس بالیوود است. از جمله فیلم‌های وی می‌توان به دان: تعقیب دوباره آغاز می‌شود ودان۲: تعقیب ادامه می‌یابد و کریش و سریال کوانتیکو اشاره کرد.

پریانکا چوپرا پریانکا چوپرا Priyanka Chopra در سال ۱۹۸۲ به دنیا آمد. پدر او دکتر آشوک چوپرا و مادرش دکتر مادو چوپرا بودند پدر او در ارتش کار می‌کرد و آن‌ها به خاطر شغل پدر مجبور بودند به‌طور مداوم محل زندگی خود را تغییر دهند و همین باعث شد تا پریانکا با آداب و رسوم قسمت‌های مختلف هند آشنایی کامل داشته باشد.

پریانکا فرزند اول خانواده بود و مادر و پدرش علاقه بسیار زیادی به او داشتند علاوه بر این او فرزند مورد علاقه پدر بزرگ و مادر بزرگ خود بود. پریانکا برادری به نام سیدارت نیز دارد که هفت سال از او کوچکتر است. دختر عموی پریانکا چوپرا به نام پرینیتی چوپرا از بازیگران بالیوود است.

پریانکا چوپرا پریانکا چوپرا Priyanka Chopra برای فیلم اعتراض (۲۰۰۴)Aitraaz برنده بهترین بازیگر نقش منفی از جشنواره فیلم فیر شد. فیلم اعتراض (۲۰۰۴)Aitraaz همراه با امریش پوری Amrish Puri بازی کرد که همچنین آخرین بازی امریش پوری Amrish Puri بازیگر برجسته درگذشته هندی بود.

وی در سال ۲۰۰۸ با بازی در فیلم‌های دوستانا و فشن ثابت کرد که بهترین بازیگر حال حاضر سینمای هند است. وی در سال ۲۰۰۸ به خاطر بازی چشمگیرش در فیلم فشن جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را از جشنوارهٔ فیم فیر و دیگر جشنواره‌های بالیوود دریافت کرد.

او همچنین دو آهنگ خوانده‌ است که یکی از آن‌ها به همراهی ویل.آی.ام به نام (در شهر من) است و دیگری به همراه پیتبول به نام بیگانه است.

پریانکا چوپرا Priyanka Chopra که متولد 1982 است چندی پیش با نیک جونز Nick Jonas که متولد 1992 است نامزد کرده است. اختلاف سنی این زوج 11 سال است.


بیشتر بدانید : ازدواج پریانکا چوپرا، جزئیات آرایش صورت، مو و طراحی ناخن

بیشتر بدانید : سومین مراسم ازدواج پریانکا چوپرا و نیک جوناس برگزار شد

بیشتر بدانید : ازدواج پریانکا چوپرا، عکس های کمتر دیده شده از دو مراسم سنتی و کلاسیک

بیشتر بدانید : مدل لباس های برتر در هفته مد نیویورک، سلنا گومز تا پریانکا چوپرا

بیشتر بدانید : 6 مدل حلقه نامزدی در دنیای مد که هیچ وقت قدیمی نمی شوند

بیشتر بدانید : معروف ترین حلقه های نامزدی زوج های هالیوودی !


 تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ