چگونه به او بگویید دوستش دارید
با این روش ها به همسر خود بگویید دوستش دارید.

خواه به سفر بروید و خواه سورپرایز دیگری داشته باشید این روز والنتاین را برای عشقتان جشن بگیرید . 

مال من باش ؟ 
هنوز هم به مانند روزهای مدرسه گذاشتن یادداشت های عاشقانه به مناسبت روز والنتاین  دلگرم كننده است . در روز والنتاین اگر كه به دوست صمیمی و یا دلداه اتان بگویید كه نگرانش هستید هرگز ضرری نخواهد داشت .
 
یک هدیه دست ساز برای او درست کنید.
در روز والنتاین با یك هدیه غیر منتظره از دوست تان پذیرایی كنید . برای  غافلگیر كردن دوستتان می توانید از بیسكوییت شانسی های  كه خودتان در خانه پخته اید و در آنها هدایایی شخصی قرار داده اید استفاده كنید . یا می توانید هدایا را در داخل شكلاتها قرار داده  و در زیر قلب های شكلاتی  مخفیشان كنید . 

برایش یك آهنگ بسازید
اگر دوستتان به موسیقی علاقه دارد با  هم به كنسرت بروید . هم چنین می توانید گلچینی از آهنگهای مورد علاقه اش را بر روی یك سی دی رایت كرده و به او هدیه دهید یا اینكه با هم به كافه ای كه موسیقی زنده پخش می كند بروید.

 راهی برای نفوذ به دل وی پیدا كنید 
دعوت از او برای صرف یك ناهار ویژه و یا یك شام دلچسب و یا ارسال پیتزا با شمع های تزیینی به در خانه همگی راهی برای خوشحال كردن یك دوست می باشد  . بطور كلی صرف غذا یك راه نفوذ به دل افراد مورد علاقه می باشد . 

به سفر بروید 
در صورتی كه بودجه لازم برای چیدن برنامه یك سفر را دارید  و از لحاظ هزینه مشكلی ندارید یك راه رماتیك چشم انتظار شماست . می توانید با همسر خود به یك منطقه گرمسیری و یا شهری كه شما را به مقصد رویایی اتان می برد بروید . 

 


تهیه و ترجمه :گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ