شوهرم می‌ گوید مثل روزهای اول برایش جذاب نیستم، از چهره و اندام من ایراد می‌ گیرد، چه کنم؟
شوهرم بعضی اوقات به‌ ویژه بعد از جر و بحث‌ ها می‌ گوید که از انتخابش راضی نیست. از چهره و اندام من ایراد می‌ گیرد. او می‌ گوید برایش جذاب نیستم و به دلش ننشسته‌ ام. نمی‌ دانم باید چه کار کنم. لطفا راهنمایی ام کنید

شوهرم می‌ گوید که برایش جذاب نیستم، چه کنم؟

تقریبا 3 سال پیش بود که با هم ازدواج کردیم. شوهرم بعضی اوقات به‌ ویژه بعد از جر و بحث‌ ها می‌گوید که از انتخابش راضی نیست. از چهره و اندام من ایراد می‌گیرد. او می‌گوید برایش جذاب نیستم و به دلش ننشسته‌ ام. نمی‌دانم باید چه کار کنم. لطفا راهنمایی ام کنید.
 
مخاطب گرامی، توجه داشته باشید که همسرتان علاوه بر تحلیل ظاهر، معیارهای دیگری هم برای دوست داشتن شما دارد. برای مثال این‌که همسری دلسوز دارد و بین تمام زنان شما را انتخاب کرده است اما در تمام شرایط دعوا و بحث، باید طوری رفتار کنید که همسرتان به شما احترام بگذارد و بداند وجود شما برای او سرشار از غنیمت است. در ادامه، به روش‌ها و تکنیک‌هایی که برای جذب همسرتان مفید است، اشاره می‌کنیم.

بیشتر بدانید : جذابیت های ظاهری زنانه ای که مردان را جذب می کند!

زنان شاد برای مردها جذاب‌ تر هستند

بسیاری از زنان تصور می‌کنند مردان تنها جذب زیبایی آنان می‌شوند اما با این‌که مردان به زیبایی بها می‌دهند، انتظار ندارند زنانشان مانند مانکن‌های مجلات باشند. زنان شاد و با روحیه، همیشه برای همسرانشان از جذابیت بیشتری برخوردارند.

شاید دلیل بهانه‌ گیری‌ های او رفتارهای شما باشد

احساس آرامش و کنار هم بودن، مهم‌ترین نیروی محرکه زندگی مشترک است و باعث می‌ شود زن و مرد انگیزه لازم برای حل مشکلات را داشته باشند. به عقب برگردید و روزهای اوایل آشنایی‌ تان را به خاطر بیاورید و به بهانه‌ های همسرتان برای این‌که شما را بهترین همسر دنیا می‌ دانست، فکر کنید. شاید آن‌ قدر درگیر روزمرگی‌ های زندگی شده‌ اید که از همسرتان غافلید. علت را در رفتارهای خودتان هم جست‌ و جو کنید چرا که شاید دلیل بهانه‌ گیری‌ های او رفتار شما باشد.

شوهرم می‌ گوید مثل روزهای اول برایش جذاب نیستم، از چهره و اندام من ایراد می‌ گیرد، چه کنم؟
شوهرم می‌ گوید مثل روزهای اول برایش جذاب نیستم، از چهره و اندام من ایراد می‌ گیرد، چه کنم؟

با شوهرتان در همین باره گفت‌ و‌ گو کنید

با همسرتان حول محور شرایط پیش آمده صحبت کنید و گپ بزنید و برای او روشن کنید شما به کسی نیاز دارید که دوست‌ تان داشته باشد و اگر او از زندگی با شما لذت نمی‌ برد و این زندگی را شما برایش انتخاب کرده‌ اید و از ازدواجش رضایت کامل ندارد، باید برای نجات زندگی مشترک‌ تان فکری کنید.  با مرور مدت تقریبا 3 ساله زندگی مشترک تان، خود را ارزیابی کنید. برخی مردها شخصیت ایرادگیری دارند و بر حسب شرایط ممکن است این نارضایتی‌ های مقطعی باعث درگیری‌ هایی شود. سعی کنید در برابر این ایراد گرفتن همسرتان عکس‌ العمل نشان ندهید. فراموش نکنید هیچ‌ کس کامل نیست و به دلیل ایرادگیری‌ های همسرتان روحیه خود را نبازید، اعتماد به نفس داشته باشید و نارضایتی همسرتان از زندگی را جای دیگری جست و جو کنید.

شوهرتان را متوجه اشتباه‌ اش بکنید

همه ما در کنار خوبی‌ های ظاهری و اخلاقی، ممکن است کاستی‌ هایی هم داشته باشیم. این نکته را به همسرتان متذکر شوید که شما هم ممکن است کاستی‌ هایی داشته باشید اما مهم این است که عیب‌ جویی از هم، سرزنش، شکوه، گلایه و غرغر کردن را کنار بگذاریم. اعتماد، احترام و پذیرش یکدیگر، رکن اساسی در یک زندگی مشترک است. از طریق گفت‌ و‌ گو و با لحن مناسب همسرتان را متوجه اشتباهش کنید و البته خودتان هم در درجه اول این نکات را رعایت کنید.


بیشتر بدانید : چگونه یک مرد جذاب برای خانم ها شویم؟

بیشتر بدانید : انتخاب همسر از روی جذابیت صحیح است؟

بیشتر بدانید : رازهای جذاب بودن برای جنس مخالف که باید بدانید!!



گردآوری: گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع: khorasannews.com