چرا زمانی که بعضی از افراد وارد یک مجلس، عروسی، جشن تولد، یا حتی مجلس ختم می‌شوند، توجه همگان به سوی آنها جذب می‌شود؟
 

چطور همسرمان را مجذوب خود کنیم و زیبایی‌ها و جذابیت خود را افزایش دهید، اما چطور؟

چرا زمانی که بعضی از افراد وارد یک مجلس، عروسی، جشن تولد، یا حتی مجلس ختم می‌شوند،توجه همگان به سوی آنها جذب می‌شود؟  این موضوع بخصوص برای خیلی از خانم‌های متاهل آزار دهنده است زیرا از این که همسرشان با زن دیگری که جذاب‌تر از آنها باشد ملاقات کنند، می‌هراسند. 

هنگامی که شخصی وارد مکانی می‌شود و توجه همگان به او جلب می‌شود، قدرت جذابیت افراد می‌نامند; زیرا ممکن است که این شخص اصلا زیبا نباشد و فقط جذاب باشد،  افرادی که جذاب هستند با افرادی که زیبا هستند، فرق می‌کنند و دارای تفاوت هستند. شخصی ممکن است زیبا باشد اما اصلا جذاب نباشد.  جذاب بودنتان است که بقیه را جذب می‌کند تا زیبا بودن. حال توصیه‌هایی که می‌توانید اجرا کنید تا شما هم به مانند این افراد برای شوهرانتان جذاب باشید:

1- در وحله‌ی اول: کسی که به نظرتان جذاب می‌آید و تمایل دارید مانند او باشید; سعی کنید یکسری از رفتار و اعمال او که به نظرتان خوب است، یا به نطرتان جالب و جذاب می‌آید را تقلید کنید و همان اعمال و رفتار را انجام دهید، البته با توضیح اینکه نه عینا آنها را تکرار کنید، بلکه با کمی تقلید. زیرا در این صورت هم در پیش چشم همسرتان کوچک می‌شوید و هم شخصی که رفتار او را تقلید می‌کنید متوجه این امر،  یعنی تقلید شما می‌شود;  در این صورت عملتان بازتاب و تاثیر پیش‌بینی‌شده را نمی‌گذارد، پس بستگی به تلاش و سیاست زنانه‌ی شما دارد.

2-  وقتی وارد مجلسی می‌شوید، شخصی را مشاهده می‌کنید که همه‌ی مهمانان را مجذوب خود کرده است و تمام توجهات به سوی او معطوف است، اصلا حالت ناراحتی یا افسردگی به خود نگیرید، شما هم سعی کنید به جای ناراحتی، در گفتگوها شرکت کنید، با صحبت‌ها،  سخن‌های شیرین و  جالبی که به کار می‌برید، از جنبه‌ی دیگر توجهات را به خود جلب کنید; زیرا همان طور که می‌دانید امروزه و قرن 21 دوره‌ای است که تمام افراد به دنبال علم هستند، صحبت‌های خوب و مثبت، اطلاعات جدید، ... تعاریف شما در رابطه با این مطالب برای بقیه افراد جالب است. زیرا خداوند به هر کس نوعی از جذاب بودن را هدیه کرده است، برخی جذابیت ظاهری دارند یعنی: دارای صورت زیبا و جذابی هستند، برخی دیگر دارای جذابیت ذاتی هستند یعنی دارای روح و منش بالایی هستند، برخی دیگر در رفتار‌هایی که انجام می‌دهند  برای دیگران جذاب هستند و ...  حتی اگر زیبا هم نباشید فقط کافی است به این سر درونی خود پی ببرید و  به راحتی می‌توانید دیگران را مجذوب خود  کنید.

3- هیچ وقت تمام اسرار خود را برای دیگران بر ملا نکنید، برای مثال به کسی نگویید چون من زیبای ظاهری ندارم، بر روی جنبه‌ی رفتاری خود کار کرده‌ام تا این نقاط را تقویت کنم، شاید تاکنون زیبایی ظاهری شما به چشم بقیه نیامده باشد، یا حتی آنها شما را زیبا می‌دانستند،  اما زمانی که این مطلب را بازگو می‌کنید، در این موقع بقیه به این موضوع پی می‌برند، شاید تا امروز حتی فکری در مورد زیبایی شما به ذهنشان خطور نکرده بود. به خاطر داشته باشید، زیبایی اصلی را خودتان به خودتان هدیه می‌دهید نه هیچ کس دیگر. تعریف‌هایی که از خود و شخصیتتان در برابر دیگران انجام می‌دهید، شما را زیبا یا زشت جلوه می‌دهد پس مراقب صحبت‌هایتان باشید.

4- سعی کنید برای خود و شوهرتان هر روز ایده‌ها، نظر‌ها، طرح‌های جدیدی را ارائه دهید. زندگیتان با روز گذشته تفاوت داشته باشد. مثلا: در تعطیلات به مسافرت بروید، حتی اگر از لحاظ مالی دارای بودجه خوبی نمی‌باشید می‌توانید به یک پیک‌نیک ساده و معمولی بروید، به یک کنسرت بروید، مهم این است که با رفتن به این مکان‌ها ار حالات‌های عادی و روزمرگی زندگی خارج شوید،

5- نکته‌ی بعدی و آخرین مساله این است که همیشه لباس‌های خوب بپوشید، منظور از لباس‌های خوب این نیست که شما دائما لباس بخرید بلکه  حتی شما با لباس‌های قدیمی خود نیز می‌توانید زیبا باشید فقط اینکه لباس‌هایتان تمیز و مرتب باشند، دارای یک‌ هارمونی جالب باشند. و کفش‌هایتان همیشه مرتب و واکس زده باشند، موهایتان همیشه شانه زده باشد; زیرا تمام این مسائل در جذب کردن بقیه افراد به سوی شما موثر می‌باشد و نقش بسزایی را ایفا می‌کنند.  

 
تهیه و ترجمه: گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ
 
 
مطالب پیشنهادی:
برای شیرین تر شدن زندگی، مردان رعایت کنند
معجزه بازگشت به دوران پر شور نامزدی!؟
12 راز مهم روابط زوجهای شاد و موفق
تجربه های بی‌نظیر 7 زوج از رموز عاشق ماندنشان در زندگی !
12 راه برای حفظ روابط گرم و صمیمانه همسران !