پسری که عاشق اش بودم بعد از 2 سال ترکم کرد!!
در سن 16 سالگی با پسری آشنا شده و به او علاقه مند شدم، او هم به من پیشنهاد ازدواج داد. اما بعد از 2 سال ترکم کرد و با دختر دیگری ازدواج کرد.

سوال کاربر :

دختری هستم که در 16 سالگی به پسری علاقه مند شدم که به من پیشنهاد ازدواج داد. دو سال این آشنایی ادامه داشت اما او ترکم کرد و با فرد دیگری ازدواج کرد. بعد از آن، من هم از سر لجبازی با او با فرد دیگری آشنا شدم. بعد متوجه اشتباهم شدم ولی دیگر فردی به من پیشنهاد ازدواج نمی دهد. چه کار کنم؟

 

پاسخ کارشناس :

اول این که آشنایی که بدون اطلاع و حضور خانواده ها انجام بگیرد در بیشتر موارد به قصد ازدواج نیست. دختر خانم ها باید بدانند که گاهی پسرها برای برقراری ارتباط راهی به غیر از وعده ازدواج پیدا نمی کنند. این شما هستید که باید مواظب باشید و صحت ادعا را بسنجید.

دوم این که برقراری ارتباط با فرد دیگر برای انتقام و لجبازی یا فراموش کردن فرد قبلی اشتباهی بزرگ تر از اولی است.

سوم این که ازدواج نیاز به آشنایی کامل با تمامی ویژگی های فردی، شخصیتی و خانوادگی طرف مقابل دارد. به احتمال زیاد فردی با ویژگی های مذکور برای خواستگاری شما خواهد آمد چون با توجه به سن تان فرصت کافی برای ازدواج وجود دارد. شما تلاش کنید که سالم زندگی کنید یعنی اشتباهات گذشته تان را جبران کنید و با تجربه هایتان دوباره در دام نیفتید، آن وقت همسر مناسب را پیدا خواهید کرد. در ضمن به آینده امیدوار باشید و به دنبال کسب مهارت ها و پیش نیازهای لازم برای شروع زندگی مشترک باشید؛ زیرا حتما به کارتان خواهد آمد.

دوست عزیز! از شما می خواهیم به توصیه های مشاور محترم توجه جدی داشته باشید؛ همچنین نکته قابل توجه در پیامک شما تصمیم گرفتن و اقدام کردن با انگیزه لجبازی است. اگر این کار، شیوه همیشگی شما در مواجهه با مسائلی است که برایتان پیش می آید، باید در این امر تجدید نظر اساسی بکنید، خوشبختانه شما در سنی به سر می برید که فرصت زیادی برای آموختن مهارت های لازم برای داشتن یک زندگی خوب و سالم را دارید و می توانید ویژگی های شخصیتی و رفتارهای تان را به شکل مثبت و شایسته ای جهت بدهید. لجبازی کردن نشانه ناپختگی و نابالغی است و اگر به عنوان یک رویه ثابت در زندگی تان داشته باشید، دچار آسیب و ضررهای زیادی خواهید شد.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : khorasannews.com