اگر کسی این نشانه ها را دارد بدانید که نیمه گمشده تان است
برای داشتن یک ازدواج موفق شما باید نیمه گمشده تان را پیدا کنید. در این مقاله به شما علامت هایی را می  گوییم که به شما نشان می دهد نیمه گمشده تان چه ویژگی هایی دارد

10 علامتی که نشان می دهد نیمه گمشده خود را یافته اید

برای داشتن یک ازدواج موفق شما باید نیمه گمشده تان را پیدا کنید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : اگر جنس مخالف تان این 7 نشانه را دارد، بدانید نیمه گمشده تان است!!

شما کاملا با هم هماهنگ هستید
اگر پسری این نشانه ها را دارد بدانید که نیمه گمشده تان است!!,شما کاملا با هم هماهنگ هستید

برای رساندن منظورتان به یکدیگر نیازی نیست صحبت کنید. یک نگاه ساده کافیست که بدانید شریک زندگیتان به چه چیزی فکر می کند که  باعث می شود گاهی با دیدن تردید دوستانتان زیر خنده بزنید. نیمه گمشده کسی است که به طور غریزی با او ارتباط برقرار می کنید ، کسی که رابطه عمیقی با او دارید و کسی که به شما اجازه می دهد خودتان باشید.

شما بهترین دوستان هم هستید

احساس خوبی کنار شریک زندگیتان دارید و همیشه با هم خوشحالید! وقتی کسی نیمه گمشده اش را پیدا می کند خودش متوجه می شود ، کاملا برایش واضح است. اصلا هیچ سوالی درباره آینده رابطه تان نمی کنید زیرا همه چیز بین شما طبیعی است.

ارتباط عمیقی با هم دارید
اگر پسری این نشانه ها را دارد بدانید که نیمه گمشده تان است!!,ارتباط عمیقی با هم دارید

حس می کنید که شریک زندگیتان تا ابد را پیدا کرده اید. قابل توضیح نیست ولی حس می کنید او را از زمان تولد می شناخته اید. دوست ، خواهر / برادر ، عششق ، شریک زندگیتان برای شما همه چیز است.

کنار او احساس خوبی دارید

بلافاصله کنارش احساس راحتی می کنید. از همان آغاز به راحتی می توانید با نیمه گمشده خود ارتباط برقرار کنید و ذات واقعی خود را نشان دهید بدون این که مورد قضاوت قرار بگیرید. با دیدن نیمه گمشده یا جفت روحی خودتان غالبا حسی نزدیک نسبت به به او پیدا می کنید و هنگام معاشرت با او احساس خوبی دارید.

جاذبه الکتریکی
love-life02.jpg

جفت روحیتان بدون هیچ توضیح واضحی شما را جذب می کند. چیزی غیر قابل توضیح بین شما وجود دارد ، شما مانند آهن ربا به سمت هم کشیده می شود و حتی کوچکترین تماس فیزیکی هم بین شما جاذبه ای قوی ایجاد می کند. کافیست دست هم را بگیرید تا ارتعاشی که بینتان ایجاد می شود را حس کنید.

او شما را به چالش می کشد

رابطه شما یک سفر طولانی صلح آمیز نیست. جفت روحی شما را طوری می شناسد که هیچ کس دیگر نمی تواند شما را بشناسد و این سطح شناخت ممکن است شما را به چالش بکشید طوری که هیچ کس دیگری نمی تواند این گونه باشد. بین این زوجین انرژی فوق العاده ای در جریان است که برای دیگران قابل درک نیست.

هدفتان یکی است
اگر پسری این نشانه ها را دارد بدانید که نیمه گمشده تان است!!,هدفتان یکی است

چشم انداز و هدفتان در زندگی یکی است. وقتی راجع به آینده فکر می کنید متوجه می شوید که فکرتان هم سو است. انتظارتان از زندگی یکسان است حتی اگر نسبت به جزئیات کوچک تر با هم موافق نباشید.

عشق بدون محدودیت

عشق سنی ندارد.  وقتی جفت روحی خود یا همان نیمه گمشده تان را پیدا می کنید زمان کنترلی روی احساس شما ندارد. نیمه های گمشده عاشق هم می شوند و هیچ گاه نمی توانند همدیگر را فراموش کنند. تنها هدفشان بودن کنار نیمه ی خودشان است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : 5 دلیلی که باعث می شود عاشق جنس مخالف شوید!!

شما یکی هستید
اگر پسری این نشانه ها را دارد بدانید که نیمه گمشده تان است!!,شما یکی هستید

شما مانند یک روح در دو بدن هستید، فقط شما در برابر دنیا. با وجود اختلاف هایی که شاید در ظاهر ببینید در یکدیگر ذوب شده و تبدیل به یک شخص واحد می شوید. برای این که احساس خوبی داشته باشید به یکدیگر نیاز دارید. بدون داشتن او در  کنارتان حس می کنید چیزی گم کرده اید...

کنار هم خوشحالید

کنار هم که هستید بلند بلند می خندید! شما عمیقا جفت روحی خود را می شناسید و قلبتان حس شوخ طبعی شما را در کنار او تقویت می کند. برای همین است که در هر شرایطی که باشید صمیمانه لبخند به لبتان می آورد و با هم شوخی می کنید.


بیشتر بدانید : 7 دلیل پیدا نکردن نیمه گمشده تان در رابطه عشقی!!

بیشتر بدانید : برای ازدواج دنبال نیمه گمشده تان نباشید!

بیشتر بدانید : نیمه گمشده ما باید شبیه ما باشد یا متضاد ؟!

بیشتر بدانید : دوست داشتن چه نشانه هایی دارد؟


تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ