مردان به این 7 دلیل هر زنی را ترک می کنند!!
 حتی اگر مرد شما خیلی عاشق شما باشد، می تواند به هفت دلیل دلیل زیر شما را ترک کند

7 دلیلی که مردان شما را ترک می کنند حتی اگر عاشق شما باشند

بسیاری از ما یاد گرفته ایم که عشق کافی نیست. خیلی وقت ها، می توانید به یک رابطه پایان دهید، حتی اگر هنوز عاشق باشید، چون عوامل دیگری نیز دخالت دارند که می توانند مهم تر از عشق باشند. حتی اگر مرد شما خیلی عاشق شما باشد، می تواند به هفت دلیل دلیل زیر شما را ترک کند :

بیشتر بدانید : دلایلی که یک مرد شما را برای همیشه ترک می کند!

او از متعهد شدن می ترسد

به چند دلیل، تعهد هم برای مرد و هم برای زن می تواند چیز ترسناکی باشد. به طور کلی، همانطور که عشق شما بیشتر می شود، رابطه شما بیشتر و بیشتر جدی تر می شود. او هنوز عاشق شماست، اما می تواند به خاطر ترس از تعهد، شما را ترک کند.

او ممکن است فکر کند شایسته شما نیست
او ممکن است فکر کند شایسته شما نیست,مردان به این 7 دلیل هر زنی را ترک می کنند!!

او ممکن است واقعا احساس کند که شما برای او بسیار خوب هستید و شما شایسته بهترین ها هستید. او واقعا به خاطر اشتباهاتی که در گذشته انجام داده است احساس گناه می کند و اعتماد به نفسش کم می شود. ممکن است به خاطر همین تفکر شما را ترک کند.

چیزهای دیگر در الویت اول او قرار دارند
چیزهای دیگر در الویت اول او قرار دارند,مردان به این 7 دلیل هر زنی را ترک می کنند!!

برخی افراد می توانند عاشق همسر خود باشند، اما به کار و یا سرگرمی خود بیشتر از همسر خود عاشق هستند. فقط به این خاطر که او شما را دوست دارد، به این معنا نیست که شما در الویت اول او قرار دارید. شاید هم احساس کرده اید که علیرغم عشق اش به شما، شما در اولویت اول او قرار ندارید.

او هنوز آماده نیست تا وارد زندگی شما شود
او هنوز آماده نیست تا وارد زندگی شما شود,مردان به این 7 دلیل هر زنی را ترک می کنند!!

او ممکن است عاشق شما باشد، اما این بدان معنا نیست که برای تشکیل خانواده آماده است. این مورد با ترس از تعهد فرق می کند، چون خیلی مواقع یک مرد از حل کردن مسائل فرار نمی کند، او فقط هنوز خودش را آماده وارد شدن به زندگی مشترک نمی داند. همه ما وارد مراحل مختلف زندگی می شویم و فکر می کنیم که برای ازدواج آماده هستیم. او عاشق شماست ولی هنوز زمانش نرسیده تا شما را وارد زندگی خود کند.

تمایلی برای حفظ ارتباط با شما ندارد
تمایلی برای حفظ ارتباط با شما ندارد,مردان به این 7 دلیل هر زنی را ترک می کنند!!

وقتی مرحله آسان و عاشقی را گذارنده اید، کار سخت یکی از واقعیت های شماست. عشق سختی می طلبد و باید اقدام معنی دار و از روی فکر انجام دهید و به تنهایی تصمیم نگیرید. متاسفانه، خیلی از افراد تمایلی برای حفظ ادامه ارتباط ندارند. مرد شما می تواند یکی از این افراد باشد.

چیزی وجود دارد که باعث درگیری طولانی مدت بین شما شده است
چیزی وجود دارد که باعث درگیری طولانی مدت بین شما شده است,مردان به این 7 دلیل هر زنی را ترک می کنند!!

بهتر است یک مرحله به عقب برگردید و ببینید که ایا واقعا چیزی وجود دارد که باعث درگیری طولانی مدت بین شما دو نفر شده باشد. آیا چیزی وجود دارد که باعث به وجود آمدن درگیری طولانی مدت بین شما و بر هم زدن عشق اتان شود؟

زندگی شما مسیرهای متفاوتی را طی می کند

خیلی مواقع، افراد عاشق یکدیگر می شوند، اما اینده آنها به هیچ وجه قابل مقایسه نیست. رایج ترین روشی که این امر در پی دارد، زمانی می باشد که یک فرد باید به جایی دیگر برود و فرد دیگر احساس می کند با این امر اصلا راحت نیست. مسیر زندگی شما هر چه که باشد، علیرغم عشقی که به هم دارید، ممکن است باعث جدایی شما شود.
متاسفانه اگر بگوییم برای ازدواج عشق کافی است، کاملا در اشتباهیم. دلایلی وجود دارد که مردان علاوه بر عشقی که به دختر مورد علاقه خود دارند، مجبور به ترک او می شوند، بنابراین به یاد سپردن این امر از اهمیت زیادی برخوردار است که برای داشتن ارتباطی سالم ، فقط عشق کافی نیست. 


بیشتر بدانید : تفاوت بین مرد هوسران و مردی که واقعا عاشق شما است!

بیشتر بدانید : رفتارهای مردانه ای که زنان را از آنها متنفر می کند!!

بیشتر بدانید : این ویژگی ها شما را برای جنس مخالف جذاب می کند!!

بیشتر بدانید : مردان عاشق زنی با این خصوصیات می شوند!!


تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ