با این توصیه ها بانوی اول شوهرتان شوید!
برای آنکه بانوی خانه ی خود شوید ، لازم نیست کارهای خاص و سخت انجام دهید ، شما در ایتدا باید یاد بگیرید که بدرخشید و قابل احترام باشید تا دیگران هم به شما اینگونه بنگرند. راهکارهای زیر می تواند به شما کمک کند.

بانوی اول خانه تان شوید!

همسر شما وقتی خوشحال می شود که شما به خودتان اهمیت دهید پس این کار را انجام دهید، بگذارید احساس کند که با یک بانوی کامل روبه روست که قدر خود را می داند.

_ لباس های کهنه خود را دور بریزید.

_ گوشت بزرگتر را برای همسرتان و کودکتان نگذارید .بلکه همه به اندازه هم باید غذا بخورند .

_ همسر شما وقتی خوشحال می شود که شما به خودتان اهمیت دهید پس این کار را انجام دهید ، فکر کرده اید در هفته چند ساعت ورزش می کنید؟

_ زنها در زندگی باید خانم خونه باشند ، مانند یک خانم رفتار کنید و حرف بزنید.

_ موقع ظرف و لباس شستن از دستکش استفاده کنین .

_ گاهی که همسرتان در موقعیت مناسبی است از وی بخواهید که برایتان آب بیاورد . یا به او بگویید میوه بیاور که با هم بخوریم. قید کنید باهم بخوریم .بعد از او بخاطر انجامش تشکر کنید .

_ بدون توجه به همسرتان هر روزه دوش بگیرید و خودتان را معطر کنید. من از عطرهای میلیونی صحبت نمیکنم .یک رایحه ملایم کافیست .

_ بگذارید همسرتان بفهمد که شما برای خودتان ارزش قائل هستید. بگذارید بفهمد که شما تغییر کردید.

_ اگر منزل و خودتان هر دو نامرتب هستید، خودتان را در اولویت قرار دهید. بعد منزل .

_ در خانه، آرایش کنید. من از آرایش غلیظ حرف نمیزنم. آرایشی که شما را سرحال نشان دهد. آرایشی که نشان دهد به فکر خود بوده اید. گاهی خانم ها فکر می کنند که همسر من به آرایش من توجه ندارد. قرار نیست شما برای همسرتان آرایش کنید. بلکه قرار است شما ارزشمند بودن خود و ظاهر خود را نشان دهید، نه برای کسی بلکه برای خود، شما زیاد از حد خودتان را نادیده گرفته اید .
این کارها نیاز به تمرین دارد .نیاز به فکر دارد. یاد بگیرید که به خودتان هم اهمیت بدهید. موارد ذکر شده مربوط به شخص خودتان است. باید تک تک آنها رعایت شود.


اگر می خواهید بیشتر بدانید : چگونه برای شوهرمان یک زن استثنایی باشیم؟

اگر می خواهید بیشتر بدانید : چگونه بهترین همسر دنیا باشیم؟

اگر می خواهید بیشتر بدانید : چگونه برای شوهرم یک زن جذاب باشم؟


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : tebyan.net