عاشق پسری هستم، چگونه به او ابراز علاقه کنم؟
دو بار ازدواج ناموفق داشته ام، به دوست همسر سابقم علاقه مند شده ام و نمی دانم چگونه به اون ابراز علاقه کنم. لطفا مرا راهنمایی کنید.

چگونه به کسی که دوست دارم ابراز علاقه کنم؟

سوال کاربر : دختری 28 ساله ام. دو ازدواج ناموفق داشتم اما حالا به پسری علاقه دارم که به من می گوید «خواهر» چون دوست برادرم و همسر اولم بود. از ازدواج دومم هیچ کسی خبر نداشت جز خانواده خودم. اکنون راهنمایی ام کنید چگونه به فردی که علاقه دارم، برسم؟
قبل از هر چیز دوست دارم به شما بگویم بهتر است با یک مشاور صحبت کنید. شما دو بار در ازدواج تجربه بدی داشتید و این بار باید خیلی بیشتر مراقب انتخاب تان باشید تا بتوانید همسر مناسبی داشته باشید.

بیشتر بدانید : چگونه به پسر مورد علاقه ام پیشنهاد ازدواج دهم؟

2 زندگی قبلی تان را بررسی کنید

در حالی که شما تنها 28 سال دارید، دو ازدواج ناموفق داشته اید. باید نقش خودتان را در این دو شکست بپذیرید. بررسی کنید چه عواملی باعث شده در شرایط فعلی قرار بگیرید. قبل از هر اقدام دیگری، باید شخصیت خودتان را بررسی و در صورت نیاز اصلاح کنید.

بررسی نقش خانواده تان در زندگی تان

هم اکنون به مردی علاقه مند هستید که دوست برادر و همسر اول تان بوده و همچنان بعد از طلاق همسر اول تان، باز هم با او در ارتباط بودید. نقش خانواده تان را در دو ازدواج قبلی تان توضیح نداده اید. این که آیا آن ها با ازدواج هایتان موافق بوده اند یا نه. البته اشاره کرده اید که آن ها از ازدواج دوم تان خبر داشته اند اما درباره نظرشان چیزی نگفتید. به نظر می رسد در شرایط فعلی، هیچ فردی به اندازه خانواده و والدین تان نتوانند به شما کمک کنند.

از برادرتان کمک بگیرید

در پیامک تان از ما خواسته اید برای ابراز علاقه راهنمایی تان کنیم. اولا بهتر است ابتدا وارد گفت و گوی مستقیم نشوید و از برادرتان بخواهید در صحبت هایش از ایشان بپرسد ملاک ها و معیارهای ازدواجش چیست. شاید اصلا شما دارای ملاک های این فرد نباشید. پس بهتر است درباره مبحث ازدواج و ملاک های وی، اطلاعاتی کسب کنید تا با ذهنیت های وی بیشتر آشنا شوید و بیش از این درگیر یک رابطه حسی یک طرفه نشوید.

شوهرهای سابق تان را تخریب نکنید

یک توصیه مهم درباره این احتمال که با فرد مذکور ازدواج کنید، وجود دارد. مراقب باشید از شوهر اول تان که در گذشته دوست این فرد بوده، بدگویی نکنید. احتمال دارد در درد دل کردن هایتان، همسر قبلی تان را که دوست ایشان بوده تخریب کنید و این احساس نا امنی به ایشان می دهد.


اگر می خواهید بیشتر بدانید : عشق واقعی جنس مخالف را با این نشانه ها بشناسید!!

اگر می خواهید بیشتر بدانید : آقایان اینگونه ابراز علاقه می کنند!!

اگر می خواهید بیشتر بدانید : چگونگی خواستگاری دختر از پسر مورد علاقه اش، به بهانه خواستگاری از والیبالیست معروف

اگر می خواهید بیشتر بدانید : بهترین راه برای ابراز احساسات به آن که در قلب شماست


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : khorasannews.com