14 ازدواج پایدار هالیوودی که می تواند سرلوحه تان باشد!
  در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با برخی از سلبریتی های هالیوودی آشنا کنیم که علیرغم فراز و فرودهای زندگی و اقتضائات ناخوشایند شهرت، همچنان در کنار هم باقی مانده و زندگی مشترکشان همچنان بردوام است.

۱۴ ازدواج سلبریتی‌ها که بسیار بادوام بوده اند

 ازدواج های هالیوودی در زمینه دوام و وفاداری بسیار بدنام هستند و خیلی زود به پایان می رسند. در صنعتی که خود بزرگ بینی و رویاپردازی های گاه غیرمنطقی وجود دارد، عشق بین سلبریتی ها معمولاً بسیار زود گذر و کوته عمر است. در این میان اما اندک سلبریتی هایی نیز هستند که علیرغم مشکلات و جنجال های هالیوود در کنار هم مانده و زندگی مشترک بادوامی دارند.

بیشتر بدانید : راز ازدواج موفق از دید ستاره های معروف هالیوود

جیدا پینکت اسمیت Jade Pincket Smith و ویل اسمیت Will smith
ازدواج های موفق هالیوودی,ازدواجهای موفق در دنیای هالیوود,جیدا پینکت اسمیت Jade Pincket Smith و ویل اسمیت Will smith

طول زندگی مشترک : 20 سال
ویل اسمیت و جیدا پینکت اسمیت در سال 1990 در برنامه The Fresh Prince of Bellair با هم آشنا شدند. اگر چه جیدا نتوانست در این برنامه حضور پیدا کند اما این آشنایی باعث دوستی این دو شد. رابطه دوستانه آن ها ادامه داشت تا این که ویل و جیدا در سال 1997 با هم ازدواج کرده و از آن زمان تاکنون دارای دو فرزند به نام های جیدن و ویلو اسمیت شده اند. در طول این سال ها بارها از جدایی این دو در رسانه ها صحبت شده است اما به نظر نمی رسد که جیدا و ویل مشکلی در این زمینه داشته باشند.

کلی ریپا Kelly Ripa و مارک کانسلوس Mark Conanos
ازدواجهای موفق هالیوودی,راز ازدواج های موفق هالیوودی,کلی ریپا Kelly Ripa و مارک کانسلوس Mark Conanos

طول زندگی مشترک : 22 سال
پدر سال 1995، کلی ریپا و مارک کانسلوس در فیلم «تمام فرزندان من» همبازی شدند که علاقمندی این دو به هم را در خارج از دنیای فیلم باعث شد. به گفته ریپا وی در همان نگاه اول شیفته مارک شد. اکنون پس از 22 سال زندگی مشترک این دو دارای 3 فرزند شده اند و یکی از بادوام ترین و محکم ترین روابط زناشویی دنیای هالیوود را به خود اختصاص داده اند.

میشل فایفر Michelle Fifeffer و دیوید ای کلی David A Kelly
ازدواج های موفق هالیوودی,زوج های موفق هالیوودی,میشل فایفر Michelle Fifeffer و دیوید ای کلی David A Kelly

طول زندگی مشترک : 24 سال
میشل فایفر و دیوید کلی در یک ملاقات تصادفی در ژانویه 1993 با هم آشنا شده و در نوامبر همان سال با هم ازدواج کردند. بعد از 24 سال زندگی مشترک، فایفر و کلی 2 فرزند دارند و هر هفته نیز برخی شب ها را مانند روزهای اول آشنایی بیرون رفته و عشقشان را به هم نشان می دهند.

کلی پرستون Kelly Preston و جان تراولتا John Travolta
ازدواجهای موفق هالیوودی,زوج های موفق هالیوود,کلی پرستون Kelly Preston و جان تراولتا John Travolta

طول زندگی مشترک : 26 سال
کلی پرستون و جان تراولتا در سال 1987 و هنگام فیلمبرداری فیلم «کارشناسان» با هم آشنا شدند. در آن دوران پرستون با کوین گیج زندگی می کرد. رابطه عاشقانه بین این دو در سال 1990 آغاز شد و یک سال بعد آن ها در دو مراسم جداگانه، یکی در پاریس و دیگری در فلوریدا، ازدواج خود را اعلام کردند. آن ها با هم دارای 3 فرزند شده اند که یکی از آن ها در سال 2009 درگذشت.

کوین بیکن Kevin Bacon و کایرا سجویک Keira Sedgwick
راز زوج های موفق هالیوودی,راز ازدواج های موفق هالیوود,کوین بیکن Kevin Bacon و کایرا سجویک Keira Sedgwick

طول زندگی مشترک : 29 سال
کوین بیکن و کایرا سجویک در سال 1988 و در هنگام فیلم برداری فیلم تلویزیونی «آسمان لیمویی» با هم آشنا شده و همان سال ازدواج کردند. این دو با هم دارای دو فرزند شده و بیش از گذشته به هم عشق می ورزند. سجویک در مصاحبه ای که در سال 2012 انجام داد ادعا کرد که همسرش بسیار اخلاق مدار بوده و به هیچ عنوان دروغ نمی گوید و شخصیت بسیار محترمی دارد. بعد از 28 سال زندگی مشترک به نظر نمی رسد که پایانی بر زندگی عاشقانه این دو متصور باشد.

تام هنکس Tom Hanks و ریتا ویلسون Rita Wilson
راز ازدواج های موفق هالیوود,راز زوج های موفق هالیوودی,تام هنکس Tom Hanks و ریتا ویلسون Rita Wilson

طول زندگی مشترک : 30 سال
تام هنکس و ریتا ویلسون در فیلم «داوطلبان» در سال 1985 با هم آشنا شدند. در آن زمان، هنکس با عشق دوران دانشگاهش، سامانتا لویس زندگی می کرد. وی در نهایت در سال 1987 از همسرش جدا شده و یک سال بعد با ویلسون ازدواج کرد. این دو در طول زندگی مشترک خود صاحب دو فرزند شده و زندگی بی حاشیه و بسیار عاشقانه ای را تجربه می کنند.

مایکل جی فاکس Michael J Fox و تریسی پولان Tracy Polan
راز ازدواج های موفق هالیوودی,زوج های موفق هالیوودی,مایکل جی فاکس Michael J Fox و تریسی پولان Tracy Polan

طول زندگی مشترک : 30 سال
در سال 1985، مایکل جی فاکس و همسرش تریسی پولان در فیلم «روابط خانوادگی» با هم آشنا شدند. در آن دوران این دو با نامزدهای خود زندگی می کردند و دنبال رابطه جدیدی نبودند. آن ها دو سال بعد در فیلم «چراغ های پرنور، شهر بزرگ» بار دیگر در کنار هم حاضر شدند و رابطه این دو از همان زمان آغاز شد. این دو در نهایت در سال 1988 با هم ازدواج کردند و فاکس در مصاحبه ای با اپرا وینفری ادعا کرد که ازدواج با پولان بهترین تصمیم تمام دوران زندگی اش بوده است.

مارک هارمون Mark Harmon و پم داوبر Pam Dauber
ازدواج های موفق هالیوودی,زوج های موفق هالیوودی,مارک هارمون Mark Harmon و پم داوبر Pam Dauber

طول زندگی مشترک : 31 سال
مارک هارمون و پم داوبر یکی از دوست داشتنی ترین روابط دهه 80 سلبریتی ها را داشتند. این دو در مارس 1986 در یک مهمانی با هم آشنا شده و یک سال بعد ازدواج کردند. این دو به ندرت در مورد زندگی خصوصی خود صحبت می کنند و خیلی کم نیز در کنار هم در انظار عمومی ظاهر می شوند اما این بدان معنا نیست که زندگی مشترک آن ها دچار مشکلی شده است. این دو زندگی مشترک بادوامی داشته و در سال گذشته و در 30اُمین سالگرد ازدواجشان بار دیگر تعهد و عشقشان به یکدیگر را ابراز کردند.

جولیا لوییز دریفوس Julia Louise Dreyfus و برد هال Brad Hall
زوج های موفق هالیوودی,ازدواج های موفق هالیوودی,جولیا لوییز دریفوس Julia Louise Dreyfus و برد هال Brad Hall

طول زندگی مشترک : 31 سال
جولیا لوییز دریفوس و برد هال در طول دهه 80 و زمانی که هر دو در دانشگاه نورث وسترن درس می خواندند با هم آشنا شده و ازدواج کردند. ازدواج این دو در سال 1987 با دو فرزند همراه شده و بعد از گذشت این همه سال این زوج هنوز هم عاشق یکدیگر هستند و از ابراز علاقه به یکدیگر در رسانه های اجتماعی هیچ ابایی ندارند.

جیمی لی کورتیس Jimmy Lee Curtis و کریستوفر گست Christopher Gost
Jimmy-Lee-Curtis-and-Christopher-Gost.jpg

طول زندگی مشترک: 33 سال
بیش از 30 سال پس از اولین آشنایی جیمی لی کورتیس و کریستوفر گست، این دو هنوز زندگی خوبی در کنار هم دارند. گست ابتدا از طریق مجله رولینگ استون با کورتیس آشنا شده و از مدیر برنامه های او خواست که ملاقاتی بین این دو را ترتیب دهد. ماه ها بعد زمانی که کورتیس در یک رستوران در وست هالیوود مشغول خوردن شام بود این دو بار دیگر به طور تصادفی و از دور همدیگر را دیدند. آن شب گست به سراغ جیمی نرفت و با او حرف نزد اما روز بعد با وی تماس گرفته و چند ماه بعد به طور رسمی از او خواستگاری نمود و اکنون 33 سال از آن روز می گذرد و این دو همچنان به رابطه عاشقانه خود ادامه می دهند.

بونو Bono و آلی هیوسون
بونو Bono و آلی هیوسون,ازدواج های موفق هالیوودی,ازدواجهای موفق در دنیای هالیوود

طول زندگی مشترک : 35 سال
بونو و آلی هیوسون از زمانی که این دو نوجوان بودند و در دوبلین زندگی می کردند با هم آشنایی داشتند. این دو در سال 1976 با هم نامزد شده و حتی مدت کوتاهی از هم جدا شدند. اما آن ها بار دیگر با هم آشتی کرده و در نهایت در سال 1982 با هم ازدواج کردند. اکنون نزدیک به 36 سال از زندگی مشترک آن ها گذشته و 4 فرزند زندگی آن ها را زینت بخشیده است. اگر چه این دو در مورد رابطه زناشویی و خانوادگی خود بسیار حساس بوده و صحبتی از آن به میان نمی آورند اما ظاهراً آن ها هنوز هم به شدت عاشق هم هستند.

دنزل واشنگتن Denzel Washington و پائولتا واشنگتن aula Washington
دنزل واشنگتن Denzel Washington و پائولتا واشنگتن aula Washington,ازدواج های موفق هالیوودی,ازدواجهای موفق در دنیای هالیوود

طول زندگی مشترک : 35 سال
دنزل و پائولتا واشنگتن در برنامه تلویزیونی «ویلما» در سال 1977 با هم آشنا شدند. ظاهراً پائولتا در ابتدا درخواست ازدواج دنزل واشنگتن را 2 بار رد کرده بود تا اینکه در بار سوم به او جواب مثبت داد. این دو در نهایت در سال 1983 با هم ازدواج کرده و بعد از 35 سال زندگی مشترک هنوز هم رابطه محکم و عاشقانه خود را حفظ کرده اند.

مریل استریپ Merrill Streep و دان گامر Don Gummer
مریل استریپ Merrill Streep و دان گامر Don Gummer,ازدواج های موفق هالیوودی,ازدواجهای موفق در دنیای هالیوود

طول زندگی مشترک : 39 سال
مریل استریپ و دان گامر که یک مجسمه ساز است بعد از مرگ جان کازال، که در آن دوران نامزد استریپ بود، با هم آشنا شدند. گامر دوست برادر استریپ بود و پس از مرگ کازال به دلیل سرطان، در آپارتمان او با استریپ آشنا شد. بعدها گامر از استریپ خواست که از آپارتمان خالی او به عنوان محل سکونت استفاده کند. در آن زمان گامر در مسافرت به سر می برد اما از طریق نامه با استریپ در تماس بود و وقتی که از مسافرت برگشت دیگر لازم نبود استریپ خانه اش را خالی کند. 6 ماه پس از مرگ کازال این دو با هم ازدواج کرده و اکنون پس از 39 سال زندگی مشترک و 4 فرزند، این دو هنوز عاشق یکدیگر هستند.

بیشتر بدانید : مریل استریپ خانه اش را فروخت

جف بریجز Jeff Briggs و سوزان گستون Susan Gaston
جف بریجز Jeff Briggs و سوزان گستون Susan Gaston,ازدواج های موفق هالیوودی,ازدواجهای موفق در دنیای هالیوود

طول زندگی مشترک : 41 سال
جف و سوزان بریجز در سسال 1974 در هنگام فیلم برداری یک فیلم با هم آشنا شدند. در آن زمان گستون به عنوان خدمتکار در فلوریدا و نزدیکی محل فیلم برداری مشغول به کار بود. این دو تنها 5 روز بعد از خواستگاری بریجز از گستون ازدواج کرده و صاحب 3 فرزند شده اند.


بیشتر بدانید : هالیوودی هایی که امسال با هم ازدواج کردند

بیشتر بدانید : 6 شرطی که هر دختر و پسری برای ازدواج باید داشته باشد

بیشتر بدانید : دور ازدواج با این مدل پسران را خط بکشید!!


 گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : زندگی ایده آل