9 رازی که هر زنی در مورد شوهرش باید بداند!!
 زنان همیشه فکر می کنند که همه موارد را در مورد مردان می دانند و با دانستن این نکات می توانند زندگی زناشویی موفقی داشته باشند، اما در این مقاله قصد داریم 9 راز را به شما بگوییم که هرگز در مورد شوهرتان نمی دانستید

 این نکات را در مورد شوهرتان بدانید

بسیاری از زنان فکر می‌کنند همه چیز را درباره‌ مردانی که با آن‌ها در رابطه‌اند می‌دانند و از آن سو مردان اصرار بر این دارند که زنان موجودات پیچیده‌ای هستند، اما اگر نزدیک‌تر به موضوع نگاه کنیم، می‌بینیم که هر دو جنس رفتارهای خاص خودشان را دارند. گاهی اوقات با وجود نیت خیر، زنان نمی‌توانند برخی از رفتارهای مردان را درک کنند و بسیاری از این سوءتفاهم‌ها منجر به ایجاد درگیری و دلخوری در رابطه می‌شود.

بیشتر بدانید : رازهایی مردانه که خانمها باید بدانند

مردان نمی‌خواهد تغییر کند

با اینکه شاید خیلی از زن‌ها یک جور دیگر فکر کنند، اما متأسفانه مردان را نمی‌توان مجبور به تغییر کرد. همه‌ی ما دیده‌ایم که کسی نخواهد رفتارش را تغییر دهد، هرگز این کار را نمی‌کنند. اما خب این بدان معنا نیست که از یک مرد معمولی نمی‌توان جنتلمن ساخت! اما این پروسه نیاز به کار و تمایل آن شخص دارد. هرچه بیشتر یک زن به مردی فشار وارد کند، او بیشتر مخالفت می‌کند. بنابرین بهتر است به او اجبار و فشاری وارد نکرده و او را با تمام مشکلاتش بپذیرید و اگر نه، پس ادامه‌ی رابطه‌تان هم توجیهی ندارد.

اولتیماتیوم جواب نمی‌دهد

در هر رابطه‌ای گاهی پیش می‌آید که زنان برای مردان اولتیماتیوم تعیین می‌کنند. بسیاری از زوج‌ها به دلیل عدم اعتماد و علاقه ممکن است دچار این شرایط شده باشند. اکثر مردان فکر میکنند که طرف مقابلشان بلوف می‌زند و اکثر اوقات هم با چنین طرز فکری اشتباهات بزرگی می‌کنند. اما به یاد داشته باشید که دادن اولتیماتیوم به طرف مقابل سلاح قوی‌ای است و باید برای تمام عواقبش آماده باشید.

او پدر شما نیست

تفاوت اساسی‌ای بین مردی است که می‌خواهد زندگی‌اش را با شما تقسیم کند و مردی که می‌خواهد نقش پدر شما را بازی کند وجوددارد. زنان می‌خواهند که مردان مراقب آن‌ها باشند اما برای آن‌ها محدودیت ایجاد نکنند. یک رابطه شامل باهم بودن، تقسیم کردن نگرانی‌ها و احترام متقابل است. اگر یکی از دوطرف متوجه این مسئله شود، شانس موفقیت رابطه پایین می‌آید.
 

کمی نادیده گرفتن

اکثر زنان دیوانه می‌شوند اگر شریک‌شان فورا به پیامشان جواب ندهد. این قضیه صحت دارد که مردان خیلی به پیام‌ها و موبایلشان توجه نکرده و به همه چیز هم عکس‌العمل نشان نمی‌دهند. اگر آن‌ها کار یا جلسه‌ای داشته باشند نمی‌گذارند موبایل حواسشان را پرت کند. در این لحظات به جای اینکه ناراحت شوید، بهتر است صبر کنید و صبور باشید.

گریه نکنید

این موضوع شاید کمی زیاده‌روی باشد، اما حقیقت دارد. محققین دریافتند که اشک‌های انسان حاوی ماده‌ای است که میزان تستسترون مردان را کاهش می‌دهد و بنابراین هرچه شما بیشتر و بیشتر گریه کنید جذابیت‌تان در چشم او کاهش پیدا می‌کند. البته این بدین معنا نیست که نباید احساسات‌تان را بروز بدهید؛ اما سعی کنید خودتان را کنترل کرده و در هر شرایطی زیر گریه نزنید.

قضاوت نکنید

شریک‌های زندگی باید با یکدیگر عادلانه رفتار کنند. رابطه یعنی اعتماد و احترام. شما باید شریک‌تان را همانطور که هست دوست بدارید. مردان، حتی با هر گذشته‌ای هم که دارند دوست دارند توسط شریک‌شان پذیرفته شوند. بنابراین وقتی مردتان شروع به صحبت راجع به گذشته می‌کند، سعی کنید او را درک کرده و ممنون باشید که مشکلاتش را با شما درمیان می‌گذارد. هرکدام از ما گاهی اوقات بدی را سپری کرده و اشتباه می‌کنیم؛ نکته‌ی مهم این است که پیش داوری نکنیم.

مردان هم ممکن است لوس باشند

اگر فکر کردید تنها کسی که در رابطه می‌تواند لوس باشد زنان هستند، پس اشباه کرده‌اید؛ حتی مردان هم دوست دارند لوس باشند. برای مردان این نشانه‌ای است که زنان به آ‌ن‌ها اهمیت داده و به تمام نیازهایشان توجه می‌کنند. آن‌ها از هدیه خوششان می‌آید و دوست دارند چیزهای زیبا و حتی گاهی تعریف از سوی شریکشان بشنوند. بنابراین زنان هم باید گاهی به فکر شریک‌شان بوده و با هدیه‌ای سوپرایزشان کنند. قطعا او خوشحال شده و از شما ممنون خواهد بود.

مردان ممکن است رک باشند

مردان هم عقاید، احساسات و دلایل خود را دارند. بعضی از مردان گاهی اوقات خیلی رک می‌شوند؛ مثلاً ممکن است بگویند از رفتار مادر یا دوست صمیمی‌تان خوششان نیامده. اغلب موارد زنان از این رفتار حس توهین شدن بهشان دست داده و بحث راه می‌اندازند که مرد آدم بدی است و درک ندارد. گاهی اوقات بهتر است که قبل از مشاجره، سؤال کنیم که چرا همچین چیزی گفته.

مردان نمی‌توانند تنها باشند

علیرغم این موضوع که مردان هم به فضای خصوصی خودشان احتیاج دارند، اما نمی‌توانند مدت طولانی تنها باشند. طبق یک مطالعه، مردانی که مدتی تنها بوده‌اند از مردان در رابطه احساس بدتری داشته‌اند. آن‌ها هم انسان بوده و دوست دارند که کسی بهشان اهمیت داده و معنی‌ای به زندگی‌شان ببخشد. در نتیجه، آقایانی که خانمی در زندگی‌شان وجود دارد شادتر بوده و حس زندگی بهتری دارند.


بیشتر بدانید : آنچه که زنان آرزو دارند مردان درباره آنها بدانند

بیشتر بدانید : 13 رازی که هر زنی در مورد شوهرش باید بداند!!

بیشتر بدانید : رازهای مردانه در زندگی زناشویی که زنان باید بدانند


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : kamooneh.com