ارتباط بهتر با خانواده شوهر با 10 کلید طلایی!!
 نکاتی که در ادامه می‌ خواهیم برای شما بگوییم هم برای تازه عروس‌ ها لازم است و هم برای خانم‌ هایی که مدتی از زندگی مشترک آن‌ ها می‌گذرد. با دانستن این اطلاعات و پیاده کردن آن‌ ها در زندگی‌ مشترک نتیجه دلنشینی خواهید گرفت. بنابراین همراه ما باشید

برای ارتباط خوب با خانواده همسرتان 10 نکته زیر را فراموش نکنید

داشتن ارتباط صحیح با خانواده شوهر، احترام گذاشتن و ... همه در داشتن زندگی مشترک آرام نقش مهمی دارند. نکاتی که در ادامه می‌خواهیم برای شما بگوییم هم برای تازه عروس‌ها لازم است و هم برای خانم‌هایی که مدتی از زندگی مشترک آن‌ها می‌گذرد. با دانستن این اطلاعات و پیاده کردن آن‌ها در زندگی‌مشترک نتیجه دلنشینی خواهید گرفت. بنابراین همراه ما باشید.
 

بیشتر بدانید : 10 توصيه معروفترين مشاوران دنيا براى ارتباط با خانواده همسر؟؟

ارتباط بهتر با خانواده شوهر با 10 کلید طلایی!!
ارتباط بهتر با خانواده شوهر با 10 کلید طلایی!!

  1. به خانواده شوهر به اندازه خانواده خودتان احترام بگذارید.

  2. با خانواده شوهر همان‌طور رفتار کنید که با خانواده خودتان رفتار می‌کنید و دوست دارید شوهرتان با خانواده شما رفتار کند.

  3. بهتر است خانواده‌ها در زندگی شما دخالت نکنند. در صورتی که خانواده‌ها قصد راهنمایی داشته باشند، فقط از تجربه‌های آن‌ها استفاده کنید و تصمیم نهایی را با مشورت همسر بگیرید.

  4. در صورت اختلاف با خانواده شوهر، از در میان گذاشتن موضوع حتی با نزدیک ترین خویشاوندان خود هم پرهیز کنید، چون این‌کار باعث گسترش دامنه اختلاف می‌شود.

  5. از چشم و هم چشمی و حسادت با خانواده شوهر خودداری کنید.

  6. به آداب و رسوم خانواده شوهر احترام بگذارید.

  7. لازم است گاهی شوهرتان به تنهایی به دیدار خانواده‌اش برود؛ چون این‌کار موجب ارضای محبت مادر و فرزندی می‌شود.

  8. این واقعیت را بپذیرید که علاوه بر همسر، پدر و مادر حق مسلمی بر گردن فرزند دارند، بنابراین در صورت ضرورت، هم شوهرتان و هم شما  باید به خوبی از خانواده خود حمایت کنید و به نظر هم احترام بگذارید.

  9. غیبت کردن از خانواده همسر ممنوع. از صحبت کردن ناشایست پشت سر خانواده شوهرتان بپرهیزید. چون هم باعث اختلافات خانوادگی می‌شود و هم یک گناه است و هم شما را فردی ضعیف و بی‌تدبیر در حل مشکلات جلوه می‌دهد.

  10. هیچ وقت رابطه شوهرتان را با خانواده‌اش زیر سؤال نبرید و هرگز تعلق خاطر شوهرتان به خانواده‌اش را کم‌اهمیت تلقی و سعی نکنید بین او و خانواده‌اش فاصله بیندازید. با این کار راجع به این قضیه حساس‌تر خواهد شد.



بیشتر بدانید : 13 پیشنهاد ساده برای صمیمیت با مادر شوهر!!

بیشتر بدانید : چگونه در دل مادرشوهر خودمان را جا کنیم؟

بیشتر بدانید : رابطه با خانواده همسر، چگونه رابطه بهتری داشته باشیم؟

بیشتر بدانید : قوانین کلی درمورد نحوه رفتار با خانواده همسر!

 

گردآوری: گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع: khorasannews.com