شوهرم با خانم‌ ها درباره بیماری‌ های مختص زنان صحبت می‌ کند
شوهرم فردی محترم، با ادب، با شخصیت و با روابط‌ عمومی بالاست. نمی‌توانم ببینم او با خانم‌ها درباره بیماری‌های مختص زنان صحبت می‌کند. من افسردگی پیدا کردم. لطفا راهنمایی کنید

شوهرم عطاری دارد و با خانم‌ ها درباره بیماری‌ های مختص زنان صحبت می‌ کند، افسرده شده ام

سوال کاربر:
شوهرم فردی محترم، با ادب، با شخصیت و با روابط‌ عمومی بالاست. من 47 ساله‌ ام و 24 سال است که ازدواج کردم. مشکل من از زمانی با او شروع شد که حدود 4 سال پیش عطاری زد و در طب‌سنتی، مشاوره و برنامه به مردم می‌دهد. چون من روی همسرم خیلی حساسم، نمی‌توانم ببینم او با خانم‌ها درباره بیماری‌های مختص زنان صحبت می‌کند. من افسردگی پیدا کردم. لطفا راهنمایی کنید.

بیشتر بدانید : شوهرم حضوری،پیامکی و تلگرامی با زنان غریبه زیادی رابطه دارد!!

پاسخ کارشناس:
در متن ارسالی شما چند نکته مطرح شده است که مطالبی را به اختصار راجع به آن‌ها خدمت شما عرض می‌کنم.

احساس افسردگی باید درمان شود

یکی از مولفه‌های مهمی که در زمره نشانه‌های افسردگی به شمار می‌رود، منفی‌نگری و حساسیت بالاست که در متن ارسالی شما هم وجود دارد و همین امر ممکن است باعث ایجاد تنش روحی بیشتر در شما شود. بنابراین قبل از هر اقدامی بهتر است برای درمان این حالت اقدام موثرتری انجام دهید تا حساسیت شما به رفتارهای شوهرتان کمتر شود.  

با شوهرتان صحبت کنید

بسیاری از دغدغه‌های زناشویی با گفت‌وگو قابل حل هستند و شما هم می‌توانید بعد از فراگیری مهارت گفت‌وگوی موثر، در یک فرصت مناسب و با ادبیاتی آرام و منطقی راجع به دغدغه‌ها و نگرانی‌های خود با همسرتان گفت‌وگو کنید و از ایشان بخواهید که درباره راهکارهای کاهش این نگرانی‌ها، نظر خود را بیان کند و شما هم پیشنهادهایی را ارائه دهید. مثلا نپذیرفتن موارد مربوط به مسائل شخصی زنان و موضوعات جنسی یا تهیه بروشورهای مربوط و دادن آن به مراجعان و ... .

شوهرم با خانم‌ ها درباره بیماری‌ های مختص زنان صحبت می‌ کند
شوهرم با خانم‌ ها درباره بیماری‌ های مختص زنان صحبت می‌ کند

حس اعتمادتان باید تقویت شود

یکی از مهم ترین موضوعاتی که باید بین زن و شوهر به طور مستمر و پایدار وجود داشته باشد، بحث اعتماد متقابل است و چنان چه این موضوع کمرنگ شود یا از بین برود تنش‌ها و سوء ظن‌های زیادی را به دنبال خواهد داشت. بنابراین لازم است که بیش از پیش به شوهرتان اعتماد کنید و از او هم بخواهید که با رفتارهای درست در این مسیر به شما کمک کند و با رعایت حال شما از زمینه سازی بروز سوء ظن جلوگیری کند.

مشاوره حضوری بگیرید

اگر احساس می‌کنید که رفتارهای همسرتان باعث تشدید آزار روحی شما می‌شود و نتوانستید راجع به بهبود وضعیت روانی خود و همچنین موضوع شغل همسرتان به نتیجه مطلوب برسید، زمان را از دست ندهید و پیشنهاد می‌کنم به همراه ایشان از یک مشاور مجرب و دارای مجوز، وقت رزرو کنید و مشاوره حضوری داشته باشید. این مسائل اگر به موقع مدیریت نشوند، امکان دردسرساز شدن‌شان وجود دارد.


بیشتر بدانید : وقتی شوهرتان با شما قهر می‌کند چگونه رفتار کنید؟

بیشتر بدانید : از دست شوهرم ناراحتم، چگونه با او صحبت کنم؟

بیشتر بدانید : 5 رفتار مردان که روی مخ زنان است!!


گردآوری: گروه سبک زندگی سیمرغ
Seemorgh.com/lifestyle
منبع: khorasannews.com