خواهرشوهر من در حرف زدن پشت دیگران و شایعه پردازی بسیار ماهر است. هرزمانی که فامیل دور هم جمع باشند به طرز ماهرانه ای پشت دیگران مخصوصا من حرف می زند.

 

  

خواهرشوهر من در حرف زدن پشت دیگران و شایعه پردازی بسیار ماهر است. هرزمانی که فامیل دور هم جمع باشند به طرز ماهرانه ای پشت دیگران مخصوصا من حرف می زند.

من سعی می کنم تا جایی که می توانم از او دوری کنم و یا زمانی که با هم هستیم او را نادیده بگیرم. اما چگونه می توانم او را از این کارش دور کنم یا حداقل کاری کنم که دیگر پشت سر من حرف نزند؟
 
خانم منر مشاور خانواده م سرپرست بخش مشاوره سایت ام اس ان پاسخ می دهد:
اگر خودتان در جمع بودید به او بفهمانید که متوجه صحبت هایش شده اید و یا با صدای بلند از او بپرسید "چی داری می گی؟"
با این کار، بعید به نظر می رسد که او صحبتهایش را ادامه دهد.با این کار به او میفهمانید که حواستان هست چه کار میکند.البته خیلی مودبانه بگویید تا بحثی پیش نیاید و خیلی خونسرد با اون صحبت نمایید .
 
از سیاستهای زنانه تان استفاده کنید . رابطه تان را با شوهرتان بهینه کنید و مشکلاتی اگر دارید آنها را حل کنید و با هم توافق کنید خصوصا در جمع با هم به خوبی رفتار کنید حتی اگر مشکل یا کدورتی دارید .
 
شما باید به گونه ای رفتار کنید که خواهر همسرتان شما را بپذیرد .به هر نحو ممکن اول با دوستی و مهربانی .سعی کنید رفتارهای او را نادیده بگیرید و خیلی عادی و دوستانه با او رفتار کنید .اگر به این نتیجه رسیدید که این روش کار گشا نیست با رعایت احترام همواره یک رابطه دورادور و محترمانه با او داشته باشید و یادتان باشه هیچگاه همسرتان را روی این مساله حساس نکنید . بدانید او هم میبیند چه رفتاری با شما شده است. پس لازم نیست شما مدام به او یادآوری نمایید . بدانید زندگی مشترکتان خیلی بیشتر از اینها ارزش دارد .
 
 
 
تهیه و ترجمه :گروه سبک زندگی سیمرغ - مینا کوهی کار
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ
 
مطالب پیشنهادی:
چگونه کیفیت روابط زناشویی خود را افزایش دهیم
از حس تملک زنانه چه مي دانيد؟به شوهر من نزديک نشويد
چگونه ارتباط عاشقانه و رمانتیک روزهای اول ازدواج را برگردانیم؟
چگونه اعتماد واطمینان را در همسرم بوجود بیاورم
وقتی همسرم همكارم می‌شود!