شما نسبت به نامزدتان احساس خوبی دارید و در اعماق وجودتان احساس می‌کنید که او را دوست دارید ولی نمی‌دانید که‌ایا او هم شما را دوست دارد یا نه ؟
 
شما نسبت به نامزدتان احساس خوبی دارید و در اعماق وجودتان احساس می‌کنید که او را دوست دارید همه ی کارهای او را دوست دارید ، صحبت کردنش را ، نحوه ی خندیدن او ، نگاهش نسبت به شما و... نسبت به همه ی کارهای او احساس دلبستگی دارید ولی نمی‌دانید که‌ایا او هم شما را دوست دارد یا نه ؟
 
 آیا او هم نسبت شما احساس دلبستگی دارد و به شما فکر می‌کند ؟ از صحبت‌ها و کارهای او مورد خاصی را نمی‌توانید بفهمید ، نمی‌توانید بفهمید که‌ایا دوستان دارد و مسلما هیچ گاه به طور مستقیم نمی‌توانید‌این سئوال را از او بپرسید و یا اگر هم بپرسید طرف مقابلتان چه زن باشد و یا مرد با خنده‌این سئوال را رد می‌کند و به سوالتان پاسخ نمی‌دهد یا حداقل جوابی که کمی از کنجکاوی شما بکاهد را از او نمی‌نشوید .
 
حال ما چند راه حل به شما معرفی می‌کنیم تا متوجه شوید که‌ایا شخصی واقعا شما را دوست دارد یا نه ؟ و‌اینکه با او بمانید و رابطه داشته باشید جز‌اینکه وقتتان تلف شد فایده‌ای ندارد؟  
 
1. به حرف دل تان گوش کنید ، همیشه یا در بیشتر مواقع دلتان و الهاماتی که از قلبتان می‌آید درست است ، الهامات قلبی خود را دنبال کنید ، و اگر قلبتان می‌گوید شخصی برای شما خوب نیست و به درد هم نمی‌خورید ولی شما به دلیل‌اینکه به او عادت کرده‌اید و یا علت‌های دیگر نمی‌توانید او را ترک کنید ، کار اشتباه و بیهوده‌ای است ، به یاد داشته باشید اگر‌این ندا از قلبتان می‌آید به حرف او گوش بدهید ، زیرا برای شخصی که مقابل شماست اهمیتی ندارید !‌ ایا باز هم می‌خواهید‌این رابطه را ادامه بدهید ؟سن تان و تجربه‌های که دارید و در سنین مختلف کسب کرده‌اید ، راهنمای بسیار خوبی برای شما هستند تا بفهمید که‌ایا کسی شما را دوست دارد یا نه ؟
 
 2. شخصی که شما او را دوست دارید نباید که حتما به زبان بیاورد که شما را دوست دارد ، شما با صحبت‌های و رفتار او متوجه خواهید شد . اگر شما یک خانم هستید و‌این مقاله را می‌خوانید باید بدانید که ابراز علاقه برای مردان در برابر زنان بسیار مشکل است و قادر به‌این کار نمی‌باشند ولی اگر شما یک آقا هستید ، راحت تر می‌توانید احساس طرف مقابلتان را درک کنید ، زیرا خانم‌ها خیلی خیلی راحت تر از آقایان احساساتشان را بروز می‌دهند و حتی می‌توان گفت اگر از شما خوششان بیاید به راحتی آن را ابراز می‌کنند . به رفتاری شخصی که او را دوست دارید در هنگامی که با دیگران ارتباط دارد دقت نمائید زیرا تفاوت‌های رفتاری او را به راحتی متوجه می‌شوید و به‌این موضوع پی می‌برید که ‌ایا او شما را دوست دارد یا نه ؟
 
 
3. حال چندین رفتاری که شخص مقابلتان اگر شما را دوست داشته باشد آنها را انجام می‌دهد را برایتان توضیح می‌دهیم.

*نمی‌تواند مدت زیادی از شما دور باشد و دائم با شما در تماس است
،و دائم سعی بر‌این دارد که به نوعی توجه شما را جلب کند به هر وسیله‌ای با صحبت‌هایش در مورد خودش یا خانواده اش و.. وقتی که ناراحتید سعی بر‌این دارد که شما را بخنداند و از‌این ناراحتی که گرفتار و درگیر آن هستید شما را برهاند ، سعی بر‌این دارد که علایق و سلیقه‌های شما را بشناسد، آرزو‌هایتان و آرمان‌هایتان را در زندگی بشناسد .
از نشانه های دوست نداشتن ‌این است که او به بهانه‌های مختلف از شما فرار می‌کند ، و هنگامی که صحبت می‌کنید در اکثر موارد او ساکت است ، به زور می‌خندد و هنگامی که با او بیرون می‌روید‌این رفتار معمولا در بین پسرها یی دیده می‌شود که دچار دو راهی هستند و خودشان هم نمی‌دانند چه کار باید کنند و نمی‌توانند نظراتشان را بیان کنند و به‌این ارتباط نیز چندان مایل نیستند .
 
*حتی با مراقبت‌های کوچکش مواظب شما است : اگر می‌خواهید سوار ماشین شوید در را برایتان باز می‌کند تا شما اول سوار شوید ، اگر هوا سرد باشد و شما سردتان باشد کت خود را به شما می‌دهد تا شما دیگر احساس سرما نداشته باشید ، وقتی که شما را نگاه می‌کند در نگاه شما غرق می‌شود و به صحبت‌ها و یا ماجراهایی که برای او تعریف می‌کنید ، با دقت زیاد گوش می‌دهد و در رابطه ی با همه ی آنها نظر می‌دهد . اگر کسی را دوست دارید که‌این کارها را برای شما انجام می‌دهد شک نداشته باشید که شما را واقعا دوست دارد پس می‌توانید به راحتی به او اعتماد کنید . اگر طرف مقابلتان هم شما را دوست دارد اما در‌این مورد شک دارد و مطمئن نیست

اگر نامزدتان به این طریق از آزمایش شما سربلند بیرون آمد به او اطمینان دهید که او را دوست دارید با صحبت‌هایتان ، اعمالی که انجام می‌دهید ، مانند‌اینکه هر روز حال او را بپرسید ، برای او پیامک‌های جالب و عاشقانه بفرستید و به او اطمینان دهید که در عشق خود در برابر او استوار هستید .
 
تهیه و ترجمه:گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ
 
مطالب پیشنهادی:
آیا مـردها به عشق اهمیت کمتری می‌دهنـد؟
راز و رمزهای عاشق شدن !!
می‌خواهید ازدواج کنید؟ در این مقاله با ما همراه باشید !
تغییر رفتار آقایان قبل و بعد از ازدواج
خانمها قبل از انتخاب همسر این مقاله را بخوانید!!