خواستگاری دارم که او را پسندیدم اما در فضای‌ مجازی قید و بند ندارد. پیج اینستاگرامش را چک کردم، خانم‌های زیادی را فالو کرده که پوشش مناسبی ندارند و بعضی‌هایشان مدل هستند. او در ظاهر مذهبی و خانواده متشخصی دارد. خانواده‌ام هم خیلی او را پسندیدند و می‌گویند این موضوع مسئله مهمی نیست اما من نگرانم. چه کنم؟

 خواستگارم زنان مدل را در اینستا فالو کرده چه کنم؟

مخاطب گرامی، این که برای انتخاب همسر دغدغه دارید، ارزشمند است البته بهتر است واقع‌بینانه به این موضوع نگاه کنید و مراقب باشید که معیارها و اصول کلی تحت‌الشعاع موارد حاشیه‌ای قرار نگیرد اما نباید از کنار هیچ مسئله‌ای بدون بررسی کامل گذشت. به‌منظور راهنمایی شما در ادامه مطالبی را خدمت‌تان عرض می‌کنم.

بیشتر بدانید : خواستگارم از ازدواج موقتش یک فرزند دارد!!

این موضوع را با خواستگارتان مطرح کنید

به‌طور معمول افراد بابت کارهایی که انجام می‌دهند، انگیزه‌های متفاوتی دارند و تا زمانی که نسبت به آن‌ها آگاهی پیدا نکنیم، نمی‌توانیم برداشت و قضاوت درستی داشته باشیم بنابراین شایسته است در صورت جدی‌شدن موضوع و حصول اطمینان از وجود سایر معیارها، راجع به این مسئله با ایشان صحبت کنید و ضمن شنیدن نظر وی، دیدگاه خود را بیان کنید.

قبل از تصمیم‌گیری بیشتر بررسی کنید

میزان اهمیت مسائل و موضوعات در حوزه خانواده و به‌طور کلی حوزه علوم‌انسانی، غالبا نسبی است و این که خانواده شما این موضوع را بی‌اهمیت تلقی کنند یا این که شما این موضوع را خیلی بزرگ نمایی کنید، در هر دو صورت پذیرفته نیست. برای این که بتوانید به یک تعادل مناسب در این رابطه برسید، بهتر است در این خصوص دانش بیشتری کسب کنید. مثلا اگر عبارتی که شما تحت عنوان «بی‌قید و بند در فضای‌مجازی» در پیامک تان به‌کار برده‌اید، واقعا وجود داشته باشد می‌توان از آن به‌عنوان یک جنبه منفی و قابل تامل یاد کرد یا از آن‌طرف هم اگر واقعا حضور ایشان در  فضای مجازی آن گونه که شما برداشت کرده اید بدون حد و مرز نبوده و شما بزرگ نمایی منفی کرده باشید، در هر دو حالت اشتباه رخ داده است. بنابراین شایسته است قبل از هرگونه قضاوت و تصمیم‌گیری در این خصوص بررسی بیشتری داشته باشید.

خواستگارم در فضای‌ مجازی قید و بند ندارد، زنان مدل را در اینستا فالو کرده، چه کنم؟
خواستگارم در فضای‌ مجازی قید و بند ندارد، زنان مدل را در اینستا فالو کرده، چه کنم؟

معیارهایتان را تبیین و ارزیابی کنید

همان طور که می‌دانید، انتخاب همسر یکی از مهم ترین تصمیمات هر فرد در طول زندگی است بنابراین لازم است برای آن معیارهای مشخص و واقع بینانه‌ای وجود داشته باشد. شما با در نظر گرفتن همه جنبه‌ها ضمن کسب مهارت خودآگاهی و در نظر گرفتن ویژگی‌ها و خصوصیات شخصیتی و فردی خودتان نسبت به تبیین معیارهایتان اقدام و سپس میزان مطابقت این معیارها را با گزینه‌های مد نظر برای ازدواج ارزیابی کنید. نکته پایانی هم این‌که با توجه به اهمیت موضوع ازدواج، توصیه می‌کنیم حتما با مراجعه حضوری به یک مرکز تخصصی و دارای مجوز از خدمات مشاوره حضوری استفاده کنید تا هم در رابطه با کسب مهارت‌های لازم و هم در زمینه رسیدن به یک تصمیم‌گیری درست و آگاهانه کمک تخصصی دریافت کنید.



بیشتر بدانید : خواستگارم دارای دو فرزند و از من کوچک تر است!!!

بیشتر بدانید : خواستگارم مرا تهدید به اسید پاشی می کند!!

بیشتر بدانید : با خانواده پسر مورد علاقه ام اختلاف فرهنگی دارم، با خودش نه؟ چه کنم؟



گردآوری: گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع: khorasannews.com