بعضی از افراد چه خانم و یا آقا هستند که مدام در فکر و رویای یک عشق بزرگ به سر می برند ، این رویا به چه ترتیب است !

 

 
بعضی از افراد چه خانم و یا آقا هستند که مدام در فکر و رویای یک عشق بزرگ به سر می برند ، این رویا به چه ترتیب است !
بسیاری از افراد هستند گه در زمینه ی شغلی ، خانوادگی خود سعادتمند هستند فقط برای اینکه همسر خود را انتخاب کنند دچار تردید می شوند و رویای یک عشق بزرگ را در سر می پرورانند ، زیرا فکر می کنند اگر با شخص دیگری وارد صحبت شوند و به کسی پیش نهاد ازدواج دهند با او خوشبخت و سعادتمند نخواهند شد به همین علت منتظر یک عشق بزرگ هستند تا این شخص فرا برسد .
 
آنها بر این تصور هستند فقط در صورتی خوشبخت می شوند که با عشق ازدواج کنند ، این نیاز و تفکر را در خود به وجود می آورند ، از دیدگاه روان شناسی تفکر این افراد بدین ترتیب می باشد :
1- همه ی افراد به عشق و علاقه ی دیگری نسبت به خودشان برای ادامه زندگی احتیاج دارند اما این موضوع هیچ گاه به صورت صد در صد مطرح نیست . بسیاری از افراد وجود دارند که با شادی ، اشتیاق کامل به زندگی حود ادامه می دهند بدون اینکه حتی به علاقه دیکری نسبت به خودشان کوچکترین اهمیتی بدهند .
 
2- هنگامی که فردی دارای چنین شخصیتی با شرایط گفته شده در بالا باشد ، او به صورت ناخودآگاه افرادی که به او نزدیک می شوند را از خود می رنجاند و باعث دور شدن و کناره گیری دوستانش می شود ، علت این کار در این امر است که او مدام در پی پیدا کردن شخصی است که در رویا های خود به دنبالش می گردد ، و به هر مکان یا مجلسی که می رود به دنبال عشق گمشده خود می گردد ، با صحبت هایی که انجام می دهد اطرافیانش را از خود فراری می دهد .
 
3 – یک نکته جالب را برای تان شرح می دهیم،  روان شناسان معتقد هستند ، عشقی که بعد از ازدواج کردن افراد با یکدیگر بوجود می آید بسیار عاقلانه تر است ، به همین دلیل تداوم بیشتری نیز دارد . اکثر افرادی که بعد از ازدواج ، عشق و علاقه بینشان به وجود می آید بسیار خوشبخت تر از افرادی هستند که با یک زمینه و آشنایی قبلی یا یکدیگر ازدواج می کنند زیرا اکثر ازدواج هایی که با آشنایی قبلی انجام می گیرد اغلب به دلیل احساسات عاشقانه ای است که بین دو طرفین به وجود می آید ، این احساسات بعد از گذشت مدتی و با شروع زندگی مشترک پایان می پذیرد چون احساس انسان ها در شرایط سخت جواب گوی آنها نخواهد بود ، فقط عقل و منطق است که حاکم می شود ، به همین دلیل اکثر این ازدواج ها متاسفانه به طلاق می انجامند .
 
 4-  یک موضوع را همیشه به خاطر داشته باشید که هیج وقت در هیچ زمانی تمام افراد چه خانم چه آقا کامل نیستند ، هر کسی کم یا زیاد عیب هایی را دارد و به خاطر این موارد نباید مدعی شوید که من منتطر می مانم تا روزی شاهزاده رویاهای من ، عشق حقیقی من ظاهر شود ، هیچ گاه منتظر چنین روز خیالی نباشید .
 
در آخر پیش نهاد می کنیم که هرگز منتظر و در رویای یک عشق بزرگ به سر نبرید زیرا ممکن است چنین روزی در زندگی و تقدیر شما وجود نداشته باشد پس زندگی خود را بر پایه احتمالات و شایده ها بنا نسازید ، واقع بین باشید ، به آینده ای در زمان حال بیندیشید . اگر عشقی را که انتظار می کشید نصیب شما نشده است در عوض و در مقابل آن خداوند نعمت های خیلی بهتری را به شما ارزانی داشته است ، به این نعمت های فکر کنید و قدر این نعمت های خداوند را بدانید .  
 
تهیه و ترجمه:گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ
 
مطالب پیشنهادی:
نامزد ها:قبل از ازدواج بپرسید!؟
چگونه يک فرد مناسب برای ازدواج پيدا کنيم؟
آیا نامزدتان از ملاقات با شما طفره می‌رود؟
خانمها آیا با حساسیت‌های نامزدتان آشنا هستید؟
از وارد شدن به چنین روابطی جدا خودداری کنید!!