اگر نامزدتان راجع به مسائلی که در زیر می‌خواهیم برایتان توضیح دهیم با شما صحبت کند شما را دوست دارد و به فکر زندگی آینده ی‌‌تان می‌باشد .
رفتارهایی که در دوران آشنایی و نامزدی خود با یک مرد باید انجام دهید ، چه رفتارهایی هستند ؟!
 
بسیاری از افراد به خصوص دختر خانم‌های زمانی که شخصی را که با معیار‌های آنها برای زندکی آینده‌شان یکسان و مناسب است را پیدا می‌کنند ; دلشان می‌خواهد هر کاری که از دستشان بر می‌آید را انجام دهند تا اینکه نامزد‌شان را تا ابد برای خود نگه دارند .
 
به همین دلیل به کتاب‌های ، فیلم‌ها و مشاوره‌هایی پناه می‌برند تا در این دوره آنها را کمک و راهنمایی نمایند .
 
اگر شما نیز نامزد‌‌تان را دوست دارید و یا این که در شرف ازدواح هستید خواندن این مقاله را به شما توصیه می‌کنیم :
 
در ابتدا به شما راهنمایی می‌کنیم تا احساس طرف مقابل خود را بهتر درک کنید و سپس به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید عشق خود را راحت تر انتقال دهید .
 
اگر نامزدتان راجع به مسائلی که در زیر می‌خواهیم برایتان توضیح دهیم با شما صحبت کند شما را دوست دارد و به فکر زندگی آینده ی‌‌تان می‌باشد .
 
– اگر همسرتان راجع به نقشه‌هایی که برای آینده شما و خودش دارد صحبت کند .
–  در رابطه با فرزندان آینده‌‌تان و نام‌های آنها صحبت کند .
– اگر در روز چندین مرتبه با شما تماس می‌گیرد بخصوص هنگامی که قصد دارید به جایی مثلا برای مهمانی بروید ; از زمان حرکت شما و تا زمانی که شما به حانه باز گردید با تلفن یا پیام کوتاه با شما در ارتباط است تا شما صحیح و سالم به حانه باز گردید .
 
برای این که اعتماد نامزد‌‌تان را نسبت به خودتان جلب کنید توصیه می‌کنیم که :
 
-- در روابط و صحبت‌های‌‌تان هرگز به شخص دیگری حسودی نکنید ، زیرا این موضوع و مطرح ساختن آن با نامزدتان باعث می‌شود که همسرتان از شما دوری کند .
 
از نامزدتان بخواهید که وقتی را  هر چند روز یک بار برای شما اختصاص دهد ، تا با یکدیگر بیرون بروید و روابط دو نفره‌‌تان را افزایش دهید .
 
– از دختر‌هایی که در اطراف او هستند هرگز شکایت و گله ای را بر زبان نرانید ، برای مثال اگر در یک خیابان با نامزدتان در حال قدم زدن هستید ، هرگز از دختر‌های و یا خانم‌هایی که از اطرافتان می‌گذرند ، به بدی یاد نکنید .
 
 – هر روز و هر بار که نامزدتان شما را می‌بیند با آرایش‌های متفاوتی ظاهر شوید تا برای او حالت یکنواخت پیدا  نکنید .
 
--  به بهانه‌های مختلف با او تماس بگیرید و به او این اطمینان را بدهید که شخصی وجود دارد که نگران او باشد .
 
– تا می‌توانید از گفتن دروغ به او خودداری کنید .
 
نظرات‌‌تان را در مسائلی که به شما مربوط می‌شود به او منتقل سازید البته فقط در رابطه با مواردی که به شما مربوط می‌شود نه هر مساله ای .
 
–  اگر زمانی پیش می‌آید که نامزدتان در رابطه با سئوالی که از او پرسیده اید ، جوابی به شما نمی دهد ، بلافاصله از دست او ناراحت نشوید ، اجازه دهید تا او جواب مناسبی برای سئوال شما بیابد
 
در کارهایتان از او مشورت بخواهید تا او نیز بداند و بفهمد که شما نیز به او اهمیت می‌دهید ، وجود او نیز برای شما دارای اهمیت می‌باشد .
 
دوستان او را در زمان نامزدیتان ملاقات کنید ، اگر به نظرتان روابط نامزدتان با آنها مناسب نیست یا این که افراد مناسبی برای دوستی نمی باشند از نامزدتان بخواهید این روابط را قطع کند .
 
– اگر قرار ملاقاتی با یکدیگر دارید و او دیر می‌رسد ، به او اظهار شکایت نکنید ، زیرا شکایت شما باعث می‌شود تمام روز شما از بین برود و حتی گاهی این مسائل منجر به نزاع‌هایی در افرادی که به تازگی نامزد کرده اند می‌شود .
 
با اجرای این رفتار‌های باعث می‌شود شکوفه‌های عشق بین افرادی که نامزد می‌کنند به وجود بیاید . اما در تمام مدت مراقب رفتار خود باشید تا اگر کدورتی واقع شد از طرف شما نباشد و اگر هم کدورتی پیش آمد کرد ، بخشش و صبوری را فراموش نکنید ، بخشش و داشتن صبر  یکی از اصل‌های خیلی مهم در تقویت روابط رنانشویی آینده‌‌تان می‌باشد .

 
تهیه و ترجمه:گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ
 
مطالب پیشنهادی:
نامزد ها:قبل از ازدواج بپرسید!؟
خانمها آیا با حساسیت‌های نامزدتان آشنا هستید؟
چگونه يک فرد مناسب برای ازدواج پيدا کنيم؟
از وارد شدن به چنین روابطی جدا خودداری کنید!!
راز یک ازدواج موفق، داشتن دوست است!