ممکن است شما همه پیام هایی که بدنتان به مردها می دهد را متوجه نشوید. قبل از اینکه شروع به صحبت کردن کنید پیام های بدنتان را تشخیص دهید.


ممکن است شما همه پیام هایی که بدنتان به مردها می دهد را متوجه نشوید. قبل از اینکه شروع به صحبت کردن کنید پیام های بدنتان را تشخیص دهید.

خیره شدن یا زل زدن به همسرتان چه چیزی را نشان می دهد؟
قوی ترین اسلحه ای که در زبان بدن شماست چشمهایتان است. اگر نگاهتان را چندثانیه طولانی تر از نگاه همسرتان به او خیره کنید و سپس به پایین نگاه کنید، به همسرتان ثابت می شود که به او توجه می کنید و به او علاقه مند هستید. این کار را زیاد انجام دهید.

مرتب به نظر رسیدن موها و ظاهرتان چه چیزی را نشان می دهد؟
زمانی ما خودمان را مرتب و آراسته می کنیم که می دانیم دیده می شویم و می خواهیم بهتر به نظر برسیم. مرتب و منظم بودن به همسرتان ثابت می کند که شما می دانید که او ظاهرتان را چک می کند و برایش اهمیت دارد.

لبخند شما به او چه می گوید؟

اگر شما به آرامی لبخند بزنید بدون اینکه دندان هایتان مشخص شود به او نشان می دهید که مایلید او را بیشتر بشناسید.
 
اگر دست به سینه بایستید یعنی چه؟
بیشتر افراد این ژست را یک حالت تدافعی می دانند زیرا با انجام این کار افراد را از خودمان دور می کنیم. از این ژست دو تفسیر می توان کرد: اگر طوری دست به سینه باشید که دستهایتان با قفسه سینه تان در تماس باشد نشان می دهد که شما احساس ناامنی یا خستگی کرده اید. اما اگر طوری دست به سینه باشید که دستهایتان با عضله بازوهایتان در تماس باشد نشان می دهد که شما علاقه مند به بحث نیستید.

تماس چشمی مستقیم با همسرتان زمانی که درحال صحبت کردن است چه چیزی را نشان می دهد؟
تماس چشمی 100 درصد با همسرتان زمانی که درحال صحبت کردن است و شما به نشانه تایید و گوش کردن به صحبتهایش سرتان را تکان می دهید نشان می دهد که شما برای صحبت های او ارزش قائلید. اما شما باید زمانی که درحال صحبت کردن هستید کمی به آن طرف تر هم نگاهی بیندازید زیرا تماس چشمی طولانی مدت می تواند ناشی از ترسیدن یا حتی می تواند به دروغ هم باشد.
 
 
تهیه و ترجمه:گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ
 
مطالب پیشنهادی:
چرا یک مرد از عشق همسرش بی خبر است !!!
اگر در آستانه ازدواج دوم هستید به نکات زیر دقت فرمایید
 قوانین کلی درمورد نحوه رفتار با خانواده همسر!
نکاتی مهم درباره بهداشت فردی همسران زیر یك سقف!
رازهایی که خانمها هیچگاه برای همسرانشان آشکار نمیکنند