کدام ریمل( پلاستیکی، مژه دار، معمولی) برای مژه های شما مناسبتر است؟
همه خانم ها دوست دارند که بدانند در هنگام خرید لوازم آرایش کدام ریمل بیشتر مناسب شان است. در این مقاله شما را راهنمایی می کنیم، با ما همراه شوید

کدام ریمل را بخریم؟ پلاستیکی، مژه دار یا معمولی؟

از آ نجایی که در بین لوازم آرایش می توان از ریمل به عنوان یکی از اصلی ترین ابزاربرای یک میکاپ زیبا و کامل نام برد،همه ی خانمهایی که دوست دارند هنگام خرید در انتخاب آن دچار اشتباه نشوند و به راحتی تشخیص دهند که برای مژه هایشان کدام نوع از انواع ریملها مناسبتر است، بهتر است با تفاوت آنها آشنایی داشته تا مناسبترین آن را هنگام خرید تهیه نمایند.پس باید بدانند که:

کدام ریمل را بخریم؟
کدام ریمل را بخریم؟

بیشتر بدانید : چطور یک ریمل خشک شده را به حالت اول برگردانیم؟!

  1. برای مژه های کم پشت،با فاصله و نازک یک ریمل خرده مژه دار و البته ضد آب مناسبتر از انواع دیگر است.ریملهای خرده مژه دار هم که تکه های ریز و تارهای کوتاه مو خط خطی لابه لای برس آنها دیده خواهند شد.
     
  2. مژه های پرپشت و سیاه اما صاف و بی حالت بهتر است با یک ریمل بدون خرده مژه با برسی از هم باز نه فشره حالت داده شوند که البته برای این مژه ها نوع ریمل میتواند هم ضد آب باشد و هم معمولی.
     
  3. برای مژه های بلند و حالت دار و نزدیک به هم استفاده از یک ریمل پلاستیکی با برس پیچی می تواند در تیره تر نشان دادن و خوش حالت تر کردن آنها کمک کند که البته اغلب ریملهای پلاستیکی به راحتی با آب از مژه ها جدا خواهند شد.

  4. مژه های بسیار کوتاه و نازک کم پشت را ابتدا با یک ریمل خرده مژه دار کاملا پرپشت و بلند کنید و سپس برای جداساختن آنها از یک ریمل پلاستیکی به آرامی روی آنها بزنید و در دو جهت افقی و عمودی آنها را از هم باز کنید و فرم دهید.
    قابل ذکر است که هنگام خرید وقتی که برس یک ریمل پلاستیکی را خارج می کنید حالت کشدار داشته و مواد ریمل کاملا محسوس به برس آن چسبیده اند طوریکه مثل پنیر پیتزا به همراه برس ریمل کش می آورند. برس ریملهای معمولی اینطور نیستند تنها مواد سیاه رنگ ریمل به آنها چسبیده اند.


     

زهرا پهلوان زاده


 

بیشتر بدانید : آرایش صورت، 9 اشتباه آرایشی که هر روز انجام می دهید!

بیشتر بدانید : بهترین شیوه استفاده از ریمل !

بیشتر بدانید : مژه های تان را بدون ریمل پرپشت و مشکی کنید

بیشتر بدانید : ترفندهای پرپشت کردن مژه با ریمل!!

بیشتر بدانید : برای یک آرایش شیک و حرفه ای چگونه ریمل بزنیم؟

بیشتر بدانید : بهتر است فر مژه را قبل از ریمل بزنیم یا بعد از آن ؟


تهیه و تدوین : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ