بهترین رنگ موهای بلوند برای عید نوروز
همانطور که می دانید رنگ موی طلایی و بلوند چه در گذشته و چه اکنون یکی از شیک ترین رنگ موها بوده است. بلوند همیشه مد بوده و رنگ های بلوند 2020 هم بسیار طبیعی و ظاهری بسیار زیبا دارند که کاملا روی مو براق بوده و درخشش بی نظیری دارند

رنگ موهای بلوند برای عید نوروز

اگر شما به طور طبیعی موهای تیره رنگ دارید و یا موهایتان قرمز است رنگ مو ی بلوند متوسط که نه تیره و نه روشن باشد بسیار برای شما مناسب است.

بیشتر بدانید : انواع رنگساژ مخصوص موهای بلوند

رنگ مو بلوند تیره (بژ تیره ) برای نوروز
بهترین رنگ موهای بلوند برای عید نوروز,رنگ مو بلوند تیره (بژ تیره )

رنگ موی بلوند بژ یا همان رنگ قهوه ای روشن مایل به زرد و خاکستری سال گذشته بسیار محبوب بود و بسیاری از بانوان این رنگ موی طبیعی را انتخاب می کردند . به هنگام بلوند باید رنگ پایه بسیار درست در بیاید تا به هنگام رفتن زیر نور خورشید و یا زیر چراغ های کم نور رنگش تغییر نکند.
 
رنگ بلوند طلایی مایل به بژ طرفداران زیادی داشته و افراد معروفی چون  تیلور سویفت و ناتالی پورتمن ونیکول ریچی و جنیفر آنیستون هم این رنگ مو را استفاده کرده اند . این رنگ مو به دلیل اینکه بسیار طبیعی در می آید و ریشه های مو هم با این رنگ بسیار زیبا می شود پرطرفدار است.
دوقلوهای اولسن هم رنگ موی بلوند بژ دارند و با تیره کردن چند تار مو لابه لای موهایشان زیبایی بیشتری را به موهایشان داده اند.
 

رنگ مو بلوند روشن (بژ روشن ) برای نوروز
بهترین رنگ موهای بلوند برای عید نوروز,رنگ مو بلوند روشن (بژ روشن ) برای نوروز

رنگ بلوند روشن به صورت طبیعی و بدون آنکه به سفیدی بزند بسیار زیبا می شود .اگر موی بلوند روشن شما طوری در بیاید  که به رنگ پلاتینی نزدیک نباشد طرفداران زیادی خواهد داشت.بلوند روشن باید بسیار طبیعی باشد تا جذاب و زیبا شود.
یکی از بزرگترین مشکلات  شما به هنگامی که می خواهید موهایتان را بلوند روشن کنید این است که ممکن است رنگ بلوند شما به نارنجی نزدیک شود و به این ترتیب بهترین کار این است که رنگ پایه را بنفش بزنید چرا که در این رنگ اصلا نارنجی وجود ندارد و ریشه ها به هیچ عنوان بدرنگ نخواهند شد.مطمئنا اگر از این رنگ پایه استفاده کنید و بعد بلوند کنید رصایت کافی را بدست خواهید آورد.

رنگ مو بلوند متوسط (بژ متوسط) برای نوروز
بهترین رنگ موهای بلوند برای عید نوروز,رنگ مو بلوند متوسط (بژ متوسط) برای نوروز

اگر شما به طور طبیعی موهای تیره رنگ دارید و یا موهایتان قرمز است رنگ موی بلوند متوسط که نه تیره و نه روشن باشد بسیار برای شما مناسب است .این مدل رنگ مو باید به پوست هم بیاید و برای آن که زیباتر شود بهتر است که همیشه درخشان باشد و براق بودن مو باعث زیبایی بیشتر آن می شود.
 

بلوند تارهای مو

می توان موهای تیره ی طبیعی که همان  خرمایی می باشد را به این صورت رنگ کرد که لابه لای آنها را بلوند روشن کرده و ظاهر طبیعی آن را حفظ کنیم.
واگرموهایتان بیش از اندازه تیره است ، بلوند کردن آن بسیار سخت خواهد بود و پیشنهاد می شود به یک آرایشگاه بروید و از آنها بخواهید تا موهایتان را بلوند تیره کنند.
اگر چشم های سبزی دارید موی بلوند بژ روشن بسیار مناسب برای شما خواهد بود و اگر هم پوست تیره ای دارید بهتر است از رنگ موی بلوند تیره استفاده کنید.



بیشتر بدانید : رنگ موی بلوند را چگونه قهوه ای دودی کنیم؟

بیشتر بدانید : رنگ مو های تان را بر اساس رنگ پوست و رنگ چشم تان انتخاب کنید

بیشتر بدانید : رنگ مو بلوند تیتانیوم، این بار به پیشنهاد ستارگان هالیوودی

بیشتر بدانید : رنگ موی تان را با روش های طبیعی روشن کنید

بیشتر بدانید : با رنگ مو بلوند چگونه آرایش کنیم؟


تهیه  و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ