شیک ترین هایلایت برای موهای مشکی چه رنگ هایی است؟
هایلایت یکی از بهترین ایده ها برای تغییر رنگ موهای تان است. اگر شما هم موهای مشکی دارید و در انتخاب رنگ هایلایت موهای تان دچار تردید شده اید با ما همراه شوید.

بهترین رنگ هایلایت برای رنگ موی مشکی

اگر موهای مشکی دارید، شانس با شماست زیرا گزینه های زیادی برای انتخاب دارید. شما می توانید رنگ هایی چون قرمز، صورتی، بنفش، سایه های مختلف طلایی یا مسی را انتخاب کنید. رنگ هایی که در اینجا به شما معرفی می کنیم، به روزترین رنگ های سال است که با موهای مشکی شما نیز جور در می آید.

بیشتر بدانید : جذابترین هایلایت دخترانه برای تابستان 2018

هایلایت قرمز برای موهای مشکی

قرمز، رنگی است که آن را بر سر خانم های زیادی می بینیم و در سالن های آرایشی نیز طرفداران زیادی دارد. این رنگ نه تنها به اکثر خانم ها با هر سایز مویی می آید بلکه صورت شما را از حالت خشک و سرد نیز در می آورد.
تنها نکته ای که باید در مورد رنگ قرمز بدان توجه کنید، تن رنگی است که انتخاب می کنید. انتخاب شما باید با رنگ صورت تان هماهنگی داشته باشد. بهتر است قبل از هر کاری، با یک آرایشگر حرفه ای مشورت کنید.
اگر این کار را در خانه انجام می دهید، حواستان باشد زیرا ممکن است که موهایتان نارنجی شود.

هایلایت قرمز برای موهای مشکی

هایلایت قرمز برای موهای مشکی

 

هایلایت آبی بنفش برای موهای مشکی

اگر می خواهید مطابق مد روز پیش روید، رنگ هایی چون آبی یا بنفش که امسال رنگ موی مورد علاقه ستاره ها بوده، می تواند گزینه خوبی برایتان باشد. این رنگ ها روی موهای مشکی به زیبایی به چشم می آیند.
بهتر است قبل از این که این رنگ های دائمی را به موهایتان بزنید، کمی از آن را روی موهایتان امتحان کنید و ببینید که واقعا دوستش دارید یا خیر. این رنگ ها فانتزی می باشند و به هر رنگ لباسی نمی آیند. پس رنگی را انتخاب کنید که با لباس های مورد علاقه تان ست باشد.

 

هایلایت آبی سبز برای موهای مشکی

هایلایت آبی سبز برای موهای مشکی

 

 

هایلایت آبی بنفش برای موهای مشکی

هایلایت آبی بنفش برای موهای مشکی

 

 

هایلایت پلاتینیوم و بلوند برای موهای مشکی

اگر به دنبال رنگی خاص و متفاوت می گردید، رنگ پلاتینیوم یا بلوند انتخاب خوبی است. این رنگ ها به دلیل این که با رنگ زمینه موهایتان تضاد زیادی دارد، روی سرتان خواهند درخشید.

 

هایلایت پلاتینیوم برای موهای مشکی

هایلایت پلاتینیوم برای موهای مشکی

 

 

هایلایت بلوند برای موهای مشکی

هایلایت بلوند برای موهای مشکی

بیشتر بدانید : بالیاژ چیست؟ جدیدترین مدل های بالیاژ برای تابستان 2018

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : زندگی ایده آل