رنگ مو های تان را بر اساس رنگ پوست و رنگ چشم تان انتخاب کنید
رنگ مو یکی از نکاتی است که در زیبایی صورت تان تاثیر بسیاری دارد. همان قدر که لباس هایی که به تن می کنید باید با هم هماهنگی داشته باشند، رنگ مویی که انتخاب می کنید نیز باید به دیگر اجزای صورت تان بیاید. با این کار زیبایی طبیعی چهره شما نیز دو چندان خواهد شد

 نکته هایی مهم در انتخاب رنگ مو

انتخاب رنگ مو یی که به پوست صورت تان بیاید، کار ساده ای نیست. برای این که در این عمل موفق شوید، باید به برخی موارد مانند رنگ صورت و رنگ چشم هایتان دقت کنید.
 انتخاب رنگ موی مناسب نه تنها رنگ پوست شما را تشدید می کند بلکه صورت تان را بازتر و حتی حالت موهایتان را زیباتر از قبل نشان خواهد داد. پس منتظر چه هستید؟ ما به شما کمک می کنیم تا بهترین رنگ مو را انتخاب کنید و جذاب تر از همیشه بدرخشید.

بیشتر بدانید : ترکیب رنگ مو، 17 فرمول رنگ مو ی پرطرفدار

رنگ مو برای پوست روشن
رنگ مو برای پوست روشن

اگر پوستی روشن و چشم هایی رنگی دارید، برای ایجاد تضاد باید رنگ های تیره مانند قهوه ای سوخته و مشکی را انتخاب کنید در غیر این صورت بلوند و شرابی بهترین انتخاب ها برایتان خواهند بود. اگر پوست صورت تان تن صورتی یا قرمز دارد، رنگ موی بلوند یخی، قرمز متمایل به بنفش و قهوه ای موکا را امتحان کنید.
 اگر هم پوستی روشن با تن های گرم تر مانند زرد یا طلایی و چشم هایی قهوه ای دارید، رنگ موهای گرم تر مانند بلوند عسلی بهترین انتخاب برای شماست.

بیشتر بدانید : رنگ پوستم سفید است، چه رنگی برای موی من مناسب است؟

رنگ مو برای پوست سبزه
رنگ مو برای پوست سبزه

پوست های متمایل به قهوه ای به رنگ موی تیره تر و گرم تر تمایل بیشتری نشان می دهند. بهترین انتخاب برای شما رنگی بین تونالیته های بلوند تیره و قهوه ای تیره یا بلوند متوسط و رنگ موی مشکی است. بلوند عسلی، کاراملی و قهوه ای مایل به طلایی نیز برای تمام افرادی که پوستی سبزه دارند، مناسب می باشند.
 انتخاب رنگ مویی که با پوست صورت تان هماهنگ باشد، می تواند زیبایی دیگر اجزای صورت تان را نیز دو چندان کند، پس در کل، خانم هایی با رنگ پوست سبزه، رنگ های تیره را در اولویت دیگر رنگ موهای خود قرار دهند.

رنگ مو برای پوست تیره
رنگ مو برای پوست تیره

خانم هایی که پوستی تیره دارند، می توانند دو انتخاب متفاوت داشته باشند. آنها می توانند هم رنگ مویی روشن تر از موهای خود و هم تیره تر از آن را انتخاب کنند. با این کار تضادی در صورت تان ایجاد خواهد شد که بسیار جذاب است.
در مجموع، انتخاب رنگ موی تیره تر، انتخاب ساده تر و معقولانه تری است. رنگ موی اسپرسو تیره یا حتی مشکی جوهری نیز می تواند صورت شما را بازتر از قبل نشان دهد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : رنگ مو و هر آنچه خانم ها باید در موردش بدانند!!

رنگ مو مناسب با رنگ چشم هایتان

اگر چه رنگ پوست مهمترین عامل در انتخاب رنگ موی شماست اما رنگ چشم هم از دیگر عواملی است که می تواند در تصمیم گیری شما تاثیرگذار باشد. اگر رنگ چشمان تان آبی یا قهوه ای روشن است، اهمیت آنها را در انتخاب رنگ مویی که می خواهید به موهایتان بزنید، نادیده نگیرید.

رنگ مو برای چشم های قهوه ای
رنگ مو برای چشم های قهوه ای

چشم قهوه ای ها معمولا پوستی تیره دارند، بهترین انتخاب برای این افراد نیز رنگ های گرم است. رنگ موی قهوه ای فندقی، تافی یا بلوند عسلی از گزینه هایی است که می توانید آنها را به لیست خود اضافه کنید. اگر می خواهید چشم هایتان درخشان تر شوند، رنگ موهایی با تن طلایی یا کاراملی را انتخاب کنید. از بلوندهایی که تن روشن و یخی مانند بلوند نقره ای به خصوص پلاتینه دارند، خودداری کنید زیرا با چشم های قهوه ای هیچ تناسبی ندارند.

رنگ مو برای چشم های رنگی
رنگ مو برای چشم های رنگی

خانم ها یی که رنگ چشم روشن مانند آبی یا سبز دارند باید به دنبال رنگ موهای روشن باشند، به خصوص اگر رنگ پوست شان نیز روشن است. بلوند یخی یکی از بهترین رنگ هایی است که با چشم هایتان به خوبی هماهنگ خواهد شد.
 اگر هم پوستی تیره تر دارید، از رنگ های گرم تری مانند قهوه ای روشن، بلوند تیره تر یا عسلی و به همان نسبت مشکل و شرابی  استفاده کنید. از بهترین رنگ هایی است که می توانید برای موهای خود به کار گیرید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : رنگ موهای جذاب برای تابستان 2016 چه رنگ هایی است؟

هایلایت مو
هایلایت مو

هایلایت کردن مو هم یکی دیگر از روش هایی است که می توانید به کمک آن زیبایی خود را دو چندان کنید، به شرط این که با رنگ پوست و چشم هایتان هماهنگی داشته باشد. به طور معمول هایلایت های طلایی و عسلی برای موهایی با رنگ قهوه ای تیره و هایلایت های شکلاتی-شیری برای خانم هایی با موها و پوستی تیره تر و چشم هایی قهوه ای مناسب اند.
اگر هم جزو آن دسته از خانم هایی هستید که پوستی برنزه، موهایی تیره و چشمانی رنگی دارند، هایلایت کاراملی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.
 بهترین هایلایت برای پوست های روشن  رنگ های خاکستری و بلوند بژ می باشد. اگر هم پوستی روشن اما چشمانی تیره دارید، می توانید بلوند طلایی و هایلایت های هلویی را امتحان کنید.


بیشتر بدانید : رنگ مو پاییزی، برای پاییز 2021 چه رنگ مو هایی مد شده است؟

بیشتر بدانید : رنگ مو بهاری 2021 به پیشنهاد مجله مد گلمور Glamour

بیشتر بدانید : موی شرابی را می شود عسلی کرد؟

بیشتر بدانید : رنگ موی ایرانی بهتره یا خارجی؟

بیشتر بدانید : رنگ مو هایی که شما را 10 سال جوانتر می کند

بیشتر بدانید : خوشرنگ ترین ترکیب رنگ مو برای مامانها!+عکس

بیشتر بدانید : این رنگ مو را بزنید تا با هر بار شستن موی شما خوش رنگتر بشود!؟

بیشتر بدانید : رنگ مو هلویی را با چه ترکیب رنگی درست کنم؟

بیشتر بدانید : رنگ موی نامطلوبتان را با رنگساژ با واریاسیون، خودتان عوض کنید

بیشتر بدانید : کدام رنگ مو را انتخاب کنم؟ روشن یا تیره؟ فانتزی یا هایلایت؟


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : زندگی ایده آل