رنگ کردن مو با دارچین، 4 روش طبیعی برای روشن کردن مو
 رنگ کردن مو یکی از روش های تغییر رنگ مو ها است که به دلیل شیمیایی بودن، مو های تان را صدمه می زند. شما هم اگر به دنبال روش هایی بی ضرر برای رنگ کردن مو های تان هستید پیشنهاد می کنیم از دارچین استفاده کنید

رنگ کردن مو با دارچین و روش استفاده از آن

اغلب خانم ها تمایل دارند که از رنگ مو های طبیعی و گیاهی برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنند تا آسیب های کمتری به موهایشان وارد شود. در این مطلب انواع رنگ موی طبیعی با دارچین و نحوه استفاده آن ها را معرفی خواهیم کرد.

قبل از تولید رنگ مو های شیمیایی در زمان های گذشته اغلب خانم ها برای رنگ کردن موهایشان از مواد و گیاهان طبیعی استفاده می کردند. رنگ مو های گیاهی و طبیعی انواع مختلفی دارند و شما می توانید با کمک این رنگ ها موهایتان را تیره و یا روشن کنید. رنگ مو ی طبیعی با دارچین از انواع رنگ موهای طبیعی و خانگی است که شما می توانید به کمک آن موهایتان را روشن تر کنید.

برای ایجاد کمی تغییر در رنگ موهای خود می توانید سراغ رنگ موهای طبیعی بروید این رنگ موها بی خطر هستند و روش استفاده از آن ها ساده تر از انواع رنگ موهای شیمیایی است. رنگ مو های گیاهی و طبیعی همچنین برای رنگ کردن موها در دوران بارداری مناسب هستند. دارچین از انواع مواد طبیعی است که برای روشن کردن موها مناسب می باشد و همچنین این رنگ موی طبیعی به موهای شما هیچگونه آسیبی را نمی رساند.

دارچین را می توانید با مواد مختلفی ترکیب کنید و برای روشن کردن موهای خود از ترکیب دارچین با مواد مختلف استفاده کنید. در ادامه ۳ رنگ موی طبیعی با دارچین را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم این رنگ موهای طبیعی دارچینی موهای شما را از رنگ موی طبیعی تان روشن تر می کنند.

بیشتر بدانید : رنگ موی تان را با روش های طبیعی روشن کنید

رنگ مو با دارچین و نرم کننده

مقدار مساوی از پودر دارچین را با نرم کننده ( کاندیشنر ) مخلوط کنید سپس موهایتان را آب کشید و آب اضافی موها را به کمک حوله بگیرید. گره موهایتان را با کمک برس یا شانه باز کنید سپس مخلوط پودر دارچین و نرم کننده را به یک میزان به موهای خود بزنید تا موهایتان دو رنگ نشود.
بعد از زدن این مخلوط روی موهایتان بعد از گذشت چند دقیقه موها را شانه کنید و سپس با استفاده از کلاه حمام موهایتان را بپوشانید.
توجه داشته باشید که رنگ موی طبیعی با دارچین و نرم کننده باید تمام شب روی سر شما بماند و صبح بعد از بیدار شدن موهایتان را با کمک آب بشویید.

رنگ مو با دارچین و عسل

در این رنگ مو  طبیعی استفاده از عسل اختیاری است. عسل می توانید رطوبت مو را افزایش دهد و فرآیند روشن شدن موها را تسریع بخشد.

مواد لازم برای رنگ کردن مو با دارچین و عسل

  • مرطوب کننده : ۱ فنجان
  • آب لیمو : ۱ قاشق چایخوری
  • عسل : ۱ فنجان
  • دارچین : ۲ قاشق غذاخوری

آموزش رنگ کردن مو با دارچین و عسل

  • همه این مواد را با یکدیگر به خوبی مخلوط کنید سپس مخلوط این مواد را روی قسمت هایی از موهایتان که می خواهید روشن تر شوند بزنید.
  • می توانید مخلوط این مواد را روی همه موهایتان بکشید سپس موهایتان را با استفاده از کلاه رنگ پلاستیکی بپوشانید و اجازه دهید که این مواد به مدت ۴ ساعت روی موهای شما بمانند سپس بعد از مدت زمان ذکر شده موهایتان را بشویید.
  • می توانید برای روشن تر موهایتان از مخلوط این مواد ۳ تا ۴ بار دیگر استفاده کنید.

روشن کردن مو های تیره با مخلوط ماست و دارچین

  • ابتدا در ظرف مناسبی ۳ قاشق غذاخوری از پودر دارچین را با ماست مخلوط کنید.
  • سپس مخلوط این مواد را به مدت ۳۰ دقیقه روی موهایتان قرار دهید.
  • رنگ کردن موی سر با کمک مخلوط دارچین و ماست
  • بعد از مدت زمان ذکر شده موهایتان را با کمک آب بشویید.

روشن کردن مو ها با کمک دم کرده دارچین

  • مقداری از پودر دارچین را دم کنید و دم کرده آن را به مدت ۶ ساعت روی موهای خود قرار دهید.
  • سپس بعد از مدت زمان ذکر شده موهایتان را بشویید با کمک این روش موهای شما روشن و درخشان می شوند.

زیبایی و جذابیت موها در زیبایی چهره خانم ها تاثیرگذار است. داشتن موهای درخشان و روشن آرزوی اغلب خانم ها است همانطور که در این مطلب مشاهده کردید می توانید با کمک انواع رنگ موی طبیعی با دارچین موهای خود را روشن تر کنید. توجه داشته باشید که برای رنگ کردن موها با عصاره گیاهان طبیعی مانند دارچین و حنا و … باید موهایتان را در دمایی که به دمای بدن ( ۳۷ درجه سانتی گراد ) نزدیک تر است رنگ کنید.


بیشتر بدانید : رنگ کردن مو با مواد طبیعی و گیاهی، چگونه با مواد گیاهی و طبیعی موهایم را رنگ کنم؟

بیشتر بدانید : رنگ مو هایم را بدون دکلره می توانم روشن کنم؟

بیشتر بدانید : ترکیب رنگ مو، 17 فرمول رنگ مو ی پرطرفدار

بیشتر بدانید : رنگ مو هلویی را با چه ترکیب رنگی درست کنم؟

بیشتر بدانید : رنگ موی گیاهی و خانگی را جایگزین رنگ موهای شیمیایی کنید!!


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : arga-mag.com