توصیه های رادنی کاتلر آرایشگر معروف هالیوودی در انتخاب مدل مو
ما در رابطه با اینکه چگونه مدل موی مورد نظرمان را درخواست کنیم و مطمئن باشیم که دقیقا منظورمان را رسانده ایم، با آقای رادنی کاتلر، استاد آرایش مو و صاحب سالن زیبایی کاتلر گفتگو کردیم که نکات کلیدی آن در این مقاله آورده شده است.

بدست آوردن مدل مویی که در سر می پرورانیم شانسی به واقعیت تبدیل نخواهد شد! باید بدانید دقیقا چه می خواهید، دوست دارید چه شکلی جلوه کنید و از همه مهم‌تر بدانید چگونه درخواست خود را با آرایشگرتان در میان بگزارید. حتی اگر در بهترین سالن زیبایی شهر باشید، دانستن اینکه چطور با آرایشگرتان ارتباط برقرار کنید کاری دشوار است.

ما در رابطه با اینکه چگونه مدل موی مورد نظرمان را درخواست کنیم و مطمئن باشیم که دقیقا منظورمان را رسانده ایم، با آقای رادنی کاتلر، استاد آرایش مو و صاحب سالن زیبایی کاتلر گفتگو کردیم که نکات کلیدی آن در این مقاله آورده شده است.

مدل موی مورد علاقه ام را چگونه به آرایشگر بگویم؟

موضوع را ساده بگیرید

رادنی میگوید: سعی نکنید با آرایشگر مویتان با اصطلاحات فنی صحبت کنید. اگر شما خودتان یک آرایشگر نباشید، احتمالا نمی‌دانید اصطلاحاتی که به کار بردید دقیقا چه مفهومی خواهند داشت، بنابراین وقتی آرایشگر شما کاری که از او خواسته اید را انجام می‌دهد شما ناامید می‌شوید.
در عوض استفاده از اصطلاحات فنی از زبان توصیفی استفاده نمایید. به ما بگویید دوست دارید مویتان چه شکلی به نظر بیاید. می‌خواهید بلند، لخت، جذاب یا فر درشت باشد. این کلمات به ما کمک می‌کنند تا به مدل موهایی فکر کنیم که مناسب خواسته ی شماست، سپس می‌توانیم در مورد آن‌ها باهم گفت و گو کنیم.

 

همیشه همراهتان تصویر داشته باشید

رادنی توصیه می‌کند: تحقیقاتتان را انجام دهید و با تصویری پیش ما بیایید که دوست دارید موهایتان آن شکلی شود. هیچ چیزی بهتر از ارائه تصویر مدل موی مورد نظرتان نیست. یک تصویر، شما و آرایشگرتان را در مدل مویی که دوست دارید هم فکر می کند.

 

شکل صورتتان را فراموش کنید

رادنی می‌گوید: بر اساس شکل صورتتان مدلی را درخواست نکنید! به آرایشگر توضیح دهید که می‌خواهید مویتان چه فرم و بافتی داشته باشد و شما چگونه خودتان را در آن مدل تصور می کنید. نگران نباشید، ما تمام موارد مورد نظر شما به اضافه ی شکل صورتتان را حتما پیش از اصلاح در نظر خواهیم گرفت.

 

از چیزی نترسید

اگر در ذهنتان سؤالی ایجاد شده است، یا نگران چیز خاصی هستید، در مورد آن با آرایشگرتان صحبت کنید! رادنی توضیح می‌دهد که تنها راه رسیدن به آنچه که می‌خواهید این است که آنرا به درستی درخواست کنید.
 کلید این کار، توانایی برقراری ارتباط است. شما و آرایشگرتان نیاز دارید تا نظرتان یکی شود. در آخر اگر از مدل مویتان ناراضی بودید، مشکلی نیست، شکایتتان را مطرح کنید.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : fitnessmagazin.ir