مدل موی باز به سبک تیلور سویفت، دختر زیبای هالیوود!
تیلور سویفت یکی از زنان زیبای هالیوود است که همیشه مورد توجه بوده و هست. به همین بهانه مدل مو باز به سبک تیلور سویفت را در این مقاله برای شما گردآوری کرده ایم. با ما همراه شوید

 مدل موی باز به سبک تیلور سویفت Taylor Swift

تیلور آلیسون سوئیفت Taylor Alison Swift زادهٔ ۱۳ دسامبر ۱۹۸۹ خواننده و ترانه‌سرای اهل آمریکا است. او در شهر وایومیسینگ پنسیلوانیا بزرگ شد و در سن چهارده‌سالگی برای پیشرفت در موسیقی کانتری به نشویل تنسی نقل مکان کرد. او قراردادی را با بیگ ماشین رکوردز امضاء کرد و به جوان‌ترین ترانه‌نویس انتشارات موسیقی سونی/ای‌تی‌وی تبدیل شد. او در اکتبر ۲۰۰۶، اولین آلبومش را که نام خودش را برای آن انتخاب کرده بود منتشر کرد. آهنگ «ترانهٔ ما» او را به جوان‌ترین هنرمندی تبدیل کرد که به رتبهٔ اول جدول داغ‌ترین ترانه‌های کانتری رسیده‌است. سوئیفت در سال ۲۰۰۸ نامزد بهترین خواننده جدید در جوایز گرمی سال ۲۰۰۸ شد.

دومین آلبوم سوئیفت با نام بی‌باک در سال ۲۰۰۸ منتشر شد. موفقیت هم‌زمان تک‌آهنگ‌های «داستان عشق» و «تو به من تعلق داری»، بی‌باک را به پرفروش‌ترین آلبوم سال تبدیل کرد و تور آن را به موفقیت جهانی رساند. بی‌باک، چهار جایزه گرمی دریافت کرد و تیلور جوان‌ترین برنده جایزه گرمی برای بهترین آلبوم سال شد. سومین آلبوم سوئیفت با نام حالا صحبت کن در سال ۲۰۱۰ منتشر شد. در اولین هفته انتشار آلبوم در ایالات متحده، بیش از یک میلیون نسخه از آن به فروش رسید و تور کنسرت آن در مدت سیزده ماه در سرتاسر جهان برگزار شد. سومین تک‌آهنگ این آلبوم با نام «پست» دو جایزه گرمی به دست آورد. چهارمین آلبوم سوئیفت با نام سرخ در ۲۰۱۲ منتشر شد. این آلبوم در اولین هفته، ۱/۲ میلیون نسخه‌اش در آمریکا به فروش رفت. آلبوم پنجم او به نام ۱۹۸۹ در اکتبر ۲۰۱۴ منتشر شد. این آلبوم، نخستین آلبوم پاپ او می‌باشد و در هفته اول انتشار بیش از ۱٫۵ میلیون نسخه از آن فروش رفت. فضای خالی و از ذهنم پاکش کنم از موفق‌ترین آهنگ‌های وی در آلبوم ۱۹۸۹ هست. او در سال ۲۰۱۶ موفق به کسب سه جایزه گرمی و در سال ۲۰۱۵ موفق به کسب جایزه موسیقی آمریکا و جایزه موسیقی بیلبورد شد. تیلور سوئیفت تنها خواننده زن آمریکا است که که چهار بار رکورد فروش یک میلیون آلبوم در اولین هفته را در دهه اخیر ثبت نموده‌است. اعتبار ششمین آلبوم استودیویی او و دوم آلبوم پاپ او می باشد. این آلبوم در ۲۴ اوت سال ۲۰۱۷ منتشر شد. تور کنسرت این آلبوم در حمایت از ششمین آلبوم استودیوی آن است. این تور از تاریخ ۸ مه ۲۰۱۸ در گلندیل شروع شد و در ۲۱ نوامبر ۲۰۱۸ در توکیو به پایان می‌رسد .

تیلور سوئیفت با آهنگ‌هایی شناخته می‌شود که در آن‌ها تجربیات دوران نوجوانی و جوانی‌اش را بیان کرده‌است. او برای سرودن شعر چندین آهنگ، مورد تشویق انجمن تصنیف‌سازان نشویل و تالار مشاهیر تصنیف‌سازان قرار گرفته‌است. افتخارات او شامل ۱۰ جایزه گرمی، یازده جایزه موسیقی آمریکا، هفت جایزه انجمن موسیقی کانتری و شش جایزه آکادمی موسیقی کانتری می‌باشد. تاکنون ۲۶ میلیون آلبوم و ۷۵ میلیون نسخه دیجیتال از تیلور در سراسر جهان به فروش رسیده‌است. او علاوه بر حرفه موسیقی، در سریال جنایی سی‌اس‌آی (۲۰۰۹)، فیلم کمدی روز والنتین (۲۰۱۰)، انیمیشن لوراکس (۲۰۱۲) و فیلم علمی تخیلی بخشنده (۲۰۱۴) به عنوان یک بازیگر ظاهر شده‌است. فوربز دارایی تیلور را ۱۶۵ میلیون دلار آمریکا تخمین زده‌است. 

تیلور سویفت یکی از زنان زیبای هالیوود است که همیشه مورد توجه بوده و هست. به همین بهانه مدل مو باز به سبک تیلور سویفت را در این مقاله برای شما گردآوری کرده ایم. با ما همراه شوید.

بیشتر بدانید : جدیدترین مدل های موی باز

مدل موی باز به سبک تیلور سویفت Taylor Swift - مدل مو باز شماره 1
taylor-swift-hair10.jpg


مدل موی باز به سبک تیلور سویفت Taylor Swift - مدل مو باز شماره 2
taylor-swift-hair-09.jpg


مدل موی باز به سبک تیلور سویفت Taylor Swift - مدل مو باز شماره 3
taylor-swift-hair-08.jpg


مدل موی باز به سبک تیلور سویفت Taylor Swift - مدل مو باز شماره 4
taylor-swift-hair-07.jpg


مدل موی باز به سبک تیلور سویفت Taylor Swift - مدل مو باز شماره 5
taylor-swift-hair-06.jpg


مدل موی باز به سبک تیلور سویفت Taylor Swift - مدل مو باز شماره 6
taylor-swift-hair-05.jpg


مدل موی باز به سبک تیلور سویفت Taylor Swift - مدل مو باز شماره 7
taylor-swift-hair-04.jpg


مدل موی باز به سبک تیلور سویفت Taylor Swift - مدل مو باز شماره 8
taylor-swift-hair-03.jpg


مدل موی باز به سبک تیلور سویفت Taylor Swift - مدل مو باز شماره 9
taylor-swift-hair-02.jpg


مدل موی باز به سبک تیلور سویفت Taylor Swift - مدل مو باز شماره 10
taylor-swift-hair-01.jpg


بیشتر بدانید : مدل مو باز به سبک جنیفر لوپز

بیشتر بدانید : مدل موی باز به سبک آیشواریا رای، زیباترین هنرپیشه بالیوود

بیشتر بدانید : مدل مو مخصوص خانم های بالای 30 سال به پیشنهاد ستارگان هالیوود


تهیه و تدوین : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ