برجسته کردن گونه با سه ورزش موثر!
داشتن گونه هایی برجسته یکی از رازهای صورتی زیبا و جذاب است. برای برجسته کردن گونه های تان نیازی به عمل های زیبایی نیست و به راحتی می توانید با سه ورزش گونه های تان را برجسته کنید

چگونه گونه را برجسته کنیم؟
چگونه گونه را برجسته کنیم؟,برجسته کردن گونه,روش هایی برای برجسته کردن گونه

اگر گونه هایی برجسته می خواهید می توانید از برخی ورزش های صورت کمک بگیرید همچنین با ماساژ دادن و ورزش دادن عضله های صورتتان می توانید تغییرات جالبی در حالت گونه هایتان ایجاد کنید. برخی از راهنمایی های موثر در این زمینه را با هم مرور خواهیم کرد. علاقه مندان به افزایش حجم گونه با ما همراه باشند.

بیشتر بدانید : اینطور رژگونه بزنید تا گونه ها برجسته تر دیده شوند!!

بیشتر بدانید : برجسته کردن گونه با مواد طبیعی در خانه!!

گونه‌های برجسته می‌توانند نشان‌ دهنده جوانی هر فردی باشند، اما روند پیری معمولا قابلیت ارتجاعی مطلوب را از عضله‌های صورت می‌گیرد و در نهایت باعث افتادگی پوست صورت می‌شود. همان‌طور که عضله‌های مختلف بدن به ورزش کردن نیاز دارند، عضله‌های صورت نیز با ورزش کردن تقویت می‌گردند.

انجام دادن ورزش‌های مخصوص صورت به‌طور منظم می‌تواند باعث توپُر شدن گونه‌ها شما و سفت شدن آن‌ها شود. یکی از روش‌های ورزشی موثر برای این کار، روش ساچمو است که به‌نام لویی آرمسترانگ ثبت شده است. برای انجام دادن این ورزش، ابتدا باید یک نفس عمیق بکشید و در حالی که لب‌های‌تان را کاملا بسته‌اید، گونه‌ها را مثل نوازندگان شیپور محکم باد کنید. در ادامه، هوا را حدود ۵ ثانیه در داخل گونه‌ها نگه دارید و رها کنید. این کار باید ۱۰ مرتبه تکرار شود.

فشار آوردن نسبی به عضله‌های صورت، مانند عضله‌های نقاط دیگر بدن، می‌تواند به فعال کردن عضله‌های آن کمک کند. برای این کار باید انگشت اشاره را به‌آرامی روی هر گونه فشار دهید و گونه‌ها را سفت کنید.

لبخند زدن با دهان باز و پایین آوردن چانه‌ها نیز تاثیر مثبتی در فعال کردن عضله‌های صورت و گونه‌ها دارد. این کار در هر اقدام باید حدود ۲۰ مرتبه تکرار شود.



بیشتر بدانید : برجسته کردن گونه با سه روش خانگی، بدون نیاز به تزریق ژل!!

بیشتر بدانید : گونه برجسته می خواهید؟ از این روشهای طبیعی استفاده کنید

بیشتر بدانید : گونه هایی سفت و برجسته داشته باشید!

بیشتر بدانید : چگونه با آرایش گونه هایمان را برجسته کنیم؟

بیشتر بدانید : راهکار اصولی در آرایش برای برجسته نشان دادن گونه ها !



گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : hidoctor.ir