لوازم آرایشی شکسته را چگونه ترمیم کنیم؟
لوازم آرایشی ما ممکن است از دست تان بیفتد و بشکند. اما نگران نباشید، با یک راه ساده و آسان می توانید رژگونه و پنکیک شکسته تان را ترمیم کنید.

ترمیم لوازم آرایشی پودر شده

آیا برای شما هم پیش اومده وقتی رژگونه رو از داخل کیف آرایشی برمی دارید می بینید که کاملا پودر شده و دیگه قابل استفاده نیست؟ اون لحظه بدترین احساس رو دارید چون دیگه نمی تونید رژگونه یا سایه مورد علاقتون رو با خودتون حمل کنید. اما دیگه نگران نباشید امروز می خوام بهتون یاد بدم که چجوری لوازم آرایشی پودر شده رو ترمیم کنید.

 

وسایل مورد نیاز برای ترمیم لوازم آرایش شکسته

وسایل مورد نیاز برای ترمیم لوازم آرایش شکسته

الکل
قلموی آرایشی
خلال دندان
دستمال کاغذی
مقوا در اندازه قالب لوازم آرایشی پودر شده
دستمال مرطوب

 

مرحله اول ترمیم لوازم آرایش شکسته

مرحله اول ترمیم لوازم آرایش شکسته

با استفاده از برس آرایشی تمام پودرها رو به جای اولش برگردونید.

 

مرحله دوم ترمیم لوازم آرایش شکسته

مرحله دوم ترمیم لوازم آرایش شکسته

1 قاشق چای خوری الکل داخل پودر بریزید. البته مقدار الکل بستگی به اندازه و مقدار لوازم آرایشی تون داره. در مرحله بعد با خلال دندون الکل و پودر رو هم بزنید تا به شکل خمیر در بیاد.

 

makeup-5.jpg

مرحله سوم ترمیم لوازم آرایش شکسته

یک تکه مقوا به اندازه قالب لوازم آرایشی که ترمیم می کنید بر دارید. ابتدا دستمال کاغذی رو روی پودر خمیر شده قرار بدید و مقوا رو روی دستمال بزارید و فشار بدید. استفاده از دستمال کاغذی برای اینه که الکل داخل پودر رو به خودش جذب کنه و رطوبتش رو بگیره. دوباره دستمال رو بردارید و قسمت خشکش رو روی پودر بزارید و باز فشار بدید تا تمام رطوبت الکل رو بگیره. این کار رو انقدر تکرار کنید تا به نتیجه دلخواهتون برسید.

 

 

مرحله چهارم ترمیم لوازم آرایش شکسته

مرحله چهارم ترمیم لوازم آرایش شکسته

یک عدد دستمال کاغذی رو بردارید و باهاش اطراف سایه رو تمیز کنید تا مثل اولش تمیز و مرتب بشه.

همانطور که می بینید من بارها از این روش برای درست کردن لوازم آرایشی خرد شده استفاده کردم و ظاهرشون اصلا نشون نمیده که قبلا یک بار خورد شدن. حالا نوبت شماست. اگه سایه یا رژگونه ای دارید که خورد شده و دلتون نمیاد دور بندازیدش حتما از این روش استفاده کنید امتحانش ضرر نداره.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : bedunim.ir