رازهای زیبایی آنجلینا جولی از زبان خودش
 آنجلینا جولی Anjelina Jolie یکی از زنان شیک پوش و زیبای هالیوودی است که در سن 42 سالگی همان زیبایی خودش را دارد. با ما همراه شوید تا رازهای زیبایی آنجلینا جولی را بدانید.

 برخی از افراد از بازی این هنرپیشه آمریکایی خوش‌شان می‌آید و برخی دیگر منتقد او هستند. شخصیت او برای برخی افراد مجذوب کننده است و برخی دیگر معتقدند بسیاری از کارهایی که انجام می‌دهد جنبه نمایشی دارد اما تمام افراد در یک موضوع اتفاق نظر دارند و آن اینکه نمی‌توان این بازیگر را در دسته افرادی که صورت نازیبا دارند دسته‌بندی کرد. آنجلینا جولی پا به میانسالی گذاشته اما همچنان با داشتن ۶ فرزند که ۳ تن آنها زاده خودش هستند، زیبا و جذاب است.

رازهای زیبایی آنجلینا جولی Anjelina Jolie

آنجلینا جولی معمولا آرایش ساده را می‌پسندد

آنجلینا جولی در حالت عادی تنها خط چشم باریکی دارد و در مراسم خاص کمی سایه پشت چشم می‌زند. لب‌های آنجلینا به اندازه کافی بزرگ و پرحجم هست و به همین دلیل معمولا برق لب یا رژ مایع براق برای او کافی است. تاجای ممکن کم آرایش می‌کند و علاقه خاصی به مواد آرایشی بیو دارد که از مواد طبیعی تهیه شده‌اند.

آنجلینا جولی اهمیت خاصی به مراقبت از موهایش می‌دهد

او از شامپو و رنگ موهایی استفاده می‌کند که بیو یا طبیعی هستند و تا جای ممکن تلاش دارد آسیب کمتری به موها برساند.

آنجلینا جولی برای محافظت از پوستش از کرم خاویار استفاده می‌کند

خاویار غنی از امگا ۳ است و میزان چربی خوب و پروتیین بالایی دارد. استفاده از ماسک خاویار و پس از آن کرم خاویار رمز شفافیت و پوست آنجلیناست و از افتادگی پوستش جلوگیری می‌کند. البته آنجلینا جولی برای پاکسازی پوست و سایر خدمات زیبایی و درمانی هزینه‌های گزافی می‌کند که در توان هر کسی نیست.

آنجلینا جولی بعد از بارداری هرگز اضافه وزن پیدا نکرد

او معتقد به فعالیت‌های سخت بدنی و ورزش شدید نیست و به گفته خودش هرگز رژیم‌های سخت نگرفته است. رمز زیبایی و تناسب اندام این بازیگر انجام یوگا و پیلاتس برای دور کردن استرس است. در ضمن او مواد غذایی سالم از جمله سبزیجات تازه و مواد غذایی بخارپز استفاده می‌کند. به هیچ عنوان شکر و قند مصرف ندارد و شیر سویا در برنامه روزانه‌اش است.


بیشتر بدانید : مدل های طراحی ناخن آنجلینا جولی Angelina Jolie در مراسم مختلف

بیشتر بدانید : بهترین مدل مو جمع به سبک آنجلینا جولی Anjelina Jolie


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : roozegaran.com