صاف کردن مو های وز و فر با بهترین راه
صاف کردن مو های وز و فر یکی از راه های زیباتر کردن مو و در نهایت راه های زیبایی زنان است. در این مقاله بهترین راه صاف کردن مو های فر را به شما می گوییم.

بهترین روش برای صاف کردن مو های فر

برای موهایی که فر ریز یا حالت وز دارد باید مراقبت‌های خاصی انجام داد تا به شکل دلخواه در بیاید؛ البته کارهایی که برای صاف کردن آن ها باید انجام داد زیاد سخت نیست و با کمی حوصله و دقت می توانید آن ها را به حالت لخت و صاف درآورید. به این ترتیب که:

بیشتر بدانید : بهترین راه صاف کردن موهای وز را بدانید!!

_ در پایان کار شست وشو با هر شامپویی حتما از نرم کننده جداگانه استفاده وخوب آبکشی کنید.

_ وقتی کاملا آب موها گرفته شد و درصد کمی از رطوبت در موها باقی ماند، آن ها را با بزرگ ترین بیگودی ها و با جداکردن لایه های کم از مو محکم بپیچید.

_ پس از خشک شدن، تک تک بیگودی ها را آرام باز کنید و یکی یکی با همان لایه های کم با موپیچ درشت و بزرگ با حوصله آن ها را یکبار از رو و یکبار از زیر صاف کنید و تنها نوک آن ها را کمی حالت دهید. سشوار را مماس موپیچ بگیرید و با آن آرام پایین بیاورید البته مواظب باشید حرارت سشوار آن قدر نباشد که موها آسیب ببیند.

_ شاینرها که به صورت اسپری یافت می شود نیز موها را نرم و لخت و براق می کند، می توانید در پایان کار از این اسپری نیز کمی لابه لا و روی موها بزنید ودستتان را روی آن ها بکشید تا الکتریسیته  مو ازبین برود.

_ با موپیچ درشت خود به همین حالت و با سشوار داغ و ضرب زیاد روی موها را پس از زدن واکس یا شاینر خوب سشوار بکشید و نوک آن ها را حالت دهید.

_ دقت کنید برای لخت شدن موهای وز شاید به دو تا سه بار سشوار کشیدن نیاز باشد.

_ پس از اتمام سشوار موها با باد داغ، کمی از باد سرد سشوار نیز در لابه لای موها بزنید و آن را خنک کنید، سپس موها را با کلیپس دندانه دار درشت از زیر به بالا بزنید تا از عرق کردن و برگشت مو به حالت قبلی جلوگیری شود.





گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : زندگی ایده آل