آرایش چشم : بهترین رنگ سایه برای چشم های قهوه ای روشن
اگر شما هم چشم های قهوه ای روشن دارید و نمی دانید که بهترین رنگ سایه برای این چشم ها چه رنگی است با ما همراه شوید. در این مقاله به شما رنگ هایی از سایه را معرفی می کنیم که بهترین انتخاب برای چشم های قهوه ای روشن است.

بهترین رنگ سایه برای چشم های قهوه ای روشن

از آنجا که قهوه ای روشن در رنگ های مختلف چشم، یک رنگ خثی است تقریبا می تواند گفت تمام رنگ ها با ان ست می شود و شما می توانید با توجه به تم رنگ مو های تان، رنگ سایه چشم های تان را انتخاب کنید.
اما اگربه دنبال رنگهای پرطرفدار سایه برای چشم های قهوه ای روشن هستید ما به شما این رنگ ها را پیشنهاد می کنیم.

بیشتر بدانید : آرایش چشم های درشت تر و جذاب تر با ترفندهای بابی براون

آرایش چشم قهوه ای با سایه ارغوانی

آرایش چشم قهوه ای با سایه ارغوانی

سایه چشم ارغوانی یکی از بهترین انتخاب برای رنگ چشم های مختلف است. برای چشم قهوه ای روشن باید این تم از رنگ بنفش یا ارغوانی را با قرمز مایل به قهوه ای ترکیب کنید. در هنگام زدن سایه دقت کنید که رنگ سایه چشم از درونی ترین قسمت چشم و در کمرنگ ترین رنگ شروع شده و در اواخر پلک پررنگ تر می شود.

آرایش چشم قهوه ای با سایه آبی

آرایش چشم قهوه ای با سایه آبی

رنگ آبی یکی از بهترین رنگ ها حتی در دنیای مد برای ترکیب شدن با رنگ قهوه ای است. برای استفاده از رنگ آبی باید گوشه داخلی رنگ چشم های تان را سایه بژ بزنید. برای وسط پلک های تان از رنگ آبی روشن و برای انتهای چشم از رنگ آبی تیره تر استفاده کنید. برای دادن جذابیت بیشتر به چشم، برای درون پلک پایین هم از مداد آبی رنگ استفاده کنید.

آرایش چشم قهوه ای با سایه بژ، نارنجی

آرایش چشم قهوه ای با سایه بژ، نارنجی

اگر به دنبال یک آرایش ملایم هستید، ترکیب رنگی بژ، لیمویی و نارنجی یک ترکیب رنگی عالی برای آرایش چشم قهوه ای است. برای این آرایش هم از داخلی ترین قسمت چشمتان با رنگ زرد مات شروع کنید. برای اواسط پلک از رنگ نارنجی و در انتهای چشم از رنگ نارنجی مایل به قهوه ای استفاده کنید. داخل چشم تان هم یک مداد قهوه ای تیره بکشید و برای زیر پلک پایین هم از سایه قهوه ای استفاده کنید.

آرایش چشم قهوه ای با سایه نقره ای

آرایش چشم قهوه ای با سایه نقره ای

سایه چشم نقره ای یکی از بهترین مدل های سایه برای میهمانی های شب و مجالس عروسی است. برای استفاده از این سایه بهتر است گوشه داخلی چشم را تنها اکلیل ریز بزنید و از کمی بعدتر از آن با سایه نقره ای شروع کنید. در انتهای چشم هم کمی سایه دودی به پشت پلک تان اضافه کنید. داخل پلک پایین هم مداد مشکی بزنید و مقدار خیلی کمی از سایه نقره ای را زیر پلک تان بکشید.

آرایش چشم قهوه ای با سایه قهوه ای مات

آرایش چشم قهوه ای با سایه قهوه ای مات

سایه های مات برای کسانی که به دنبال کشیدن خط چشم های پهن و مشکی هستند بسیار مناسب است. در این مدل سایه چشم باید همه قسمت های پشت پلک تان یکرنگ سایه زده شود و تنها تفاوت در کمرنگ تر و پر رنگ تر شدن آن باشد. چون می خواهید برای بالای چشم تان از خط چشم استفاده کنید پس بهتر است درون پلک پایین مداد مشکی نکشید و تنها زیر پلک تان کمی سایه قهوه ای مات بزنید.

آرایش چشم قهوه ای با سایه سبز

آرایش چشم قهوه ای با سایه سبز

برخی از چشم های قهوه ای روشن تمی از رنگ سبز را هم دارند. برای این رنگ چشم ها و اگر به دنبال رنگ ها براق هستید پیشنهاد میکنیم از رنگ سبز استفاده کنید. تنها نکته این است که این رنگ سایه چشم کمی دمده و قدیمی شده است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : آرایش چشم : چند نکته اصلی برای سایه زدن چشم

اگر می خواهید بیشتر بدانید : در آرایش چشم، سایه را چگونه با رنگ پوست و رنگ مو ست کنیم؟

اگر می خواهید بیشتر بدانید : چه رنگ سایه ای مناسب چشم شماست؟

اگر می خواهید بیشتر بدانید : آرایش چشم قهوه ای را به چه رنگ هایی جذاب تر کنیم؟



تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ