آرایش عروس حرفه ای با 5 نکته کلیدی
آرایش عروس یکی از معیارهای مهم مراسم عروسی است که بیشتر عروس خانم ها حساسیت زیادی روی آن دارند. در این مقاله 5 نکته کلیدی برای یک آرایش عروس حرفه ای را به شما می گوییم

 نکته های مهم در آرایش عروس

مراسم عروسی یکی از مهمترین و به یادماندنی ترین لحظاتی است که برای هر فرد ممکن است به وجود آبد و برای هر فرد فقط یک بار چنین چیزی پیش می آید. یکی نکات مهم در شب عروسی نحوه آرایش عروس است که به زیبایی عروس مربوط می شود. در ادامه 5 نکته ضروری در آرایش را به شما می گوییم که امیدواریم مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بدانید : 7 نکته مهم که باید در آرایش عروس به آن دقت شود

چگونه از پاک شدن رژ لب از روی لب های مان جلوگیری کنیم ؟

قبل از اینکه رژ لب اصلی را روی لب هایتان بمالید، از آرایشگر عروسی تان بخواهید تا ابتدا یک پودر فکس کننده را روی لب هایتان بمالد و بعد رژ لب اصلی تان را برایتان بزند. اینکار موجب می شود که رژ لب شما تا پایان مراسم عروسی از روی لب هایتان پاک نشود.

چگونه دندان های سفیدی برای روز عروسی داشته باشیم ؟

لبخند یک عروس در روز عروسی اش بسیار مهم است که دندان هایش کاملا سفید و تمیز باشد و اطمینان پیدا کند که از رنگ رژ لب بر روی دندان هایش نباشد. برای اینکار از رژ لب هایی استفاده کنید که مایع و چرب نباشد.

پاک سازی پوست قبل از عروسی

اینکه عروس خانم ها قبل ار مراسم عروسی خود پوست صورتشان را پاکسازی می کنند کار بسیار خوبی است. اما باید اینکار را قبلا هم انجام داده باشید. چرا که اگر اینکار را برای اولین بار قبل از عروسی تان انجام دهید، امکان بروز آلرژی و حساسیت پوستی است. بنابراین بهتر است اینکار را چند ماه قبل از عروسی انجام دهید.

چه زمانی برای تست آرایش عروس مناسب است ؟

بهتر است 6 الی 8 هفته قبل از روز عروسی تان از آرایشگرتان بخواهید آرایش و مدل مو روز عروسی شما را روی صورت و چهره شما امتحان کند. اینکار موجب از بین رفتن عیب ها برای روز عروسی شما می شود.

مدل و سبک شینیون عروس

یکی دیگر از نکاتی که می بایست به آن توجه کرد مدل و سبک شینیون عروس است. دقت کنید که نوع شینیون می تواند با توجه به موهای شما، فرم صورت شما و لباس شما انتخاب شود.


بیشتر بدانید : نکات ریز و كلیدی آرایشگران معروف دنیا برای یک آرایش صورت حرفه ای!!

بیشتر بدانید : آرایش عروس، از آرایشگرمان چی بخواهیم؟

بیشتر بدانید : آرایش عروس با این نکته ها یک آرایش خاص و متفاوت می شود!!

بیشتر بدانید : آرایش و مدل مو عروس، این بار به پیشنهاد ستارگان هالیوودی


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : talarnet.com