قبلا گفته بودیم که تا جایی که می‌توانیم قلم موهای آرایشی مان را تمیز نکنیم. اما از متخصص آرایشمان، بابی برون، پرسیدیم و نظرمان تغییر کرد.


قبلا گفته بودیم که تا جایی که می‌توانیم قلم موهای آرایشی مان را تمیز نکنیم. اما از متخصص آرایشمان، بابی برون، پرسیدیم و نظرمان تغییر کرد.

چندوقت یکبار باید قلم موها را تمیز کنیم؟
قلم موهای مخصوص زیرسازی و کانسیلر حداقل هفته ای یکبار تمیز شوند. به خاطر اینکه این بورس‌ها برای صورتتان به کار می‌رود، هرچه تمیز تر باشد بهتر است. قلم موهایی که در اطراف چشمها استفاده می‌شود باید حداقل 2 بار در ماه تمیز شوند درحالیکه بقیه قلم موها ماهی یکبار تمیز می‌شوند.
 

چه طور تمیز کنیم؟
بهترین روش برای تمیز کردن آنها فقط به آب و صابون یا یک ماده تمیز کننده نیاز دارد. از شامپو بچه هم می‌شود استفاده کرد. موهای بورس را با آب ولرم خیس کنید، یک قطره از مایع تمیز کننده در کف دستتان بریزید و به آرامی سر قلم را ماساژ دهید. به یادداشته باشید که ته بورس را آب و صابون نزنید. آب و مایع تمیز کننده باعث می‌شود تا ته موهای قلم به هم بچسبد و از هم بپاشد.
موهای بورس را با آب بشویید، آب اضافی آن را با حوله تمیزی بگیرید، سر بورس را حرکت دهید تا خشک شود سپس آن را از جایی آویزان کنید تا کاملا خشک شود. هرگز بورس را با حوله خشک نکنید.

از کجا بدانیم که بورس از کار افتاده است؟
وقتی که موهای بورس فرسوده شد یا شکلش تغییر کرد. وسایل آرایش خوب به اندازه آرایش مناسب برای زیباتر نشان دادن شما مهم است. اگر بورس را فشار دهید یا در کیفتان له شود دیگر قابل استفاده نیست.
 
تهیه و ترجمه:گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ