کایلی جنر Kylie Jenner چگونه جوان ترین میلیاردر دنیا شد؟
 کایلی جنر Kylie Jenner یکی از موفق ترین و ثروتمندترین جوان های هالیوودی است که در سن کم ثروت بسیاری به دست آورد. در این مقاله رازهای موفقیت او را بررسی میکنیم

 نگاهی به رازهای موفقیت کایلی  جنر Kylie Jenner در کسب و کار

ثروت کایلی جنر Kylie Jenner در 20 سالگی به 900 میلیون دلار رسیده و حالا واسش کمپین اینترنتی راه انداختن تا 100 میلیون دلار دیگه جمع کنن تا او تبدیل به جوان ترین میلیاردر تاریخ بشه و رکورد زاکربرگ رو بزنه !» . این متن، یکی از پربازدیدترین پست های شبکه های اجتماعی در چند روز اخیر است و شاید بسیاری تصور کنند که ارث زیادی به او رسیده یا فرزند یکی از مسئولان ارشد آمریکایی است که توانسته با ثروتش، چشم های مردم دنیا را به خود خیره کند اما واقعیت کمابیش چیز دیگری است. در ادامه گزیده ای از مسیر وی را در این راه پر پیچ و خم خواهید خواند.

بیشتر بدانید : دکوراسیون ویلای جدید کایلی جنر در بورلی هیلز

« کایلی جنر Kylie Jenner » کیست؟

کایلی جنر Kylie Jenner متولد 1997، مدل، هنرپیشه، کارآفرین و یکی از شخصیت های معروف شبکه های اجتماعی آمریکایی است. او جوان ترین کارآفرین ثروتمند آمریکا و جهان شناخته می شود. «کایلی» جوان ترین عضو خانواده مشهور کارداشیان هاست که در مجموعه تلویزیونی «پا به پای خانواده کارداشیان» همراه با خانواده اش درخشید. با این حال و به راستی او این همه درآمد را از چه راهی به دست آورده است؟

علاقه به کارآفرینی از کودکی

کایلی جنر Kylie Jenner از علاقه اش به کارآفرینی در دوران کودکی گفته : «من از همان دوران دوست داشتم برای خودم کار کنم. من از بچگی زیر ذره بین بودم، از این رو دوست داشتم همیشه به سمت بهتر شدن قدم بردارم. من راه دیگری به جز موفقیت و ثروتمندتر شدن در پیش پای خودم نمی دیدم و برای این هدف، برنامه ریزی کردم. با تعدادی از افراد موفق مشورت کردم و از نزدیکانم کمک گرفتم. هر چند خیلی ها سرانجام خوبی برای تلاش هایم، ترسیم نمی کردند اما ناامیدی در من مرده ای بیش نبود.»

یکی از 25 نوجوان تاثیرگذار دنیا

او تصمیم خودش را برای مدل شدن در نوجوانی گرفت و به دنبال راه هایی برای افتتاح خط تولید یک سری لوازم آرایشی و فروش آن ها بود. شاید این کار برای یک نوجوان، آرزویی واهی باشد اما او به دنبال عملی کردن آرزوهایش بود. چیزی که بیش از همه در ثروت او نقش داشته، شبکه های اجتماعی است. در واقع شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام یا توییتر برای او پلتفورم بزرگی محسوب می شد تا بتواند به راحتی با مشتریان و هوادارانش در ارتباط باشد. او ویدئوهایی از خود و محصولات جدیدش منتشر و زنان را ترغیب می کرد تا از محصولاتش استفاده کنند. حالا این روزها داشتن 111 میلیون فالوئر در اینستاگرام برایش کافی است تا تمام محصولات خود را به فروش برساند. نتیجه همین تلاش ها، این شد که در سال 2014 مجله تایمز او را جزو 25 نوجوان تأثیرگذار، به دلیل نفوذ قابل توجهی که میان نوجوانان داشت، معرفی کرد.

ایستادن روی پای خود از ابتدا

جالب و عجیب این که او دوست نداشت برای شروع حرفه ای کارش از هیچ فردی حتی والدینش پول قرض بگیرد. از این رو مقداری از پس اندازش از کار مدلینگ را که حدود پنج هزار دلار بود، برای اولین تولید رژ لب های شرکت اش (حدود هزار عدد) صرف کرد اما برای عرضه آن ها به بازار هیچ عجله ای نداشت.او چندین ماه، وقت خودش را برای تبلیغ لوازم آرایشی اش در اینستاگرام صرف و سپس حدود 15 هزار رژ لب را در تاریخ 30 نوامبر 2015 روانه بازار کرد. او آن قدر در این کار حرفه ای عمل کرد که تمامی محصولات او در عرض چند دقیقه به فروش رسید! حالا او چند سالی است که برند محصولات زیبایی خودش را روانه بازار کرده است. شرکت او جزو یکی از بهترین شرکت های لوازم آرایشی دنیا شناخته می شود. او کار خود را با تولید رژ لب و خط لب آغاز کرد و تاکنون 630 میلیون دلار، فقط از این راه کسب کرده است. مجله فوربز در یکی از جدیدترین گزارش هایش، ارزش شرکت کایلی را که تمام آن متعلق به خودش است، 900 میلیون دلار تخمین زده است.

رکوردهای خیره  کننده شرکت کایلی

در چند وقت اخیر، تولیدات شرکت او بیشتر و بیشتر شده است. به عنوان مثال در نوامبر 2016 او در عرض 24 ساعت، 19 میلیون سفارش گرفت. در واقع او توانست در عرض دو سال و نیم، صاحب یکی از پردرآمدترین شرکت های جهان شود. هیچ شرکتی تا به حال نتوانسته رکورد کایلی را در این مدت کوتاه بزند. حالا او هر ساله تعداد بیشتری از لاین های لوازم آرایشی را به تولیداتش اضافه می کند. می توان گفت که سرعت پیشرفت او در این زمینه، دور از انتظار است به طوری که پیش بینی می شود او امپراتوری محصولات زیبایی را در آینده ای نزدیک، به دست گیرد.

پول، پول می آورد

حالا او علاوه بر درآمدی که از برند لوازم آرایشی اش دارد، به خاطر معروفیت و محبوبیت اش هم میلیون ها دلار از برنامه های تلویزیونی و همکاری اش با برندهای مشهور کفش، لباس و... به دست می آورد.


بیشتر بدانید : ثروتمندترین ایرانی جهان کیست؟

بیشتر بدانید : برجسته کردن لب مانند لب های کایلی جنر!!



گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : khorasannews.com