رئیس مرکز آزمون ادامه داد: این نوع پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی برای اولین بار صورت می‌گیرد و نحوه ارزشیابی و پذیرش براساس معدل کتبی دیپلم خواهد بود.

فارس: رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد گفت: داوطلبان کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد تا شنبه ۳۰ دی‌ماه برای ثبت‌نام فرصت دارند.

ناصر اقبالی رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد گفت: ثبت نام کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شنبه 30 دی‌ماه به پایان می‌رسد.

وی افزود: داوطلبان سریع‌تر برای ثبت‌نام اقدام کنند تا در ساعات پایانی با مشکل مواجه نشوند.

اقبالی اظهار داشت: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به ثبت‌نام خود برای نیمسال دوم امسال در بهمن‌ماه اقدام کنند.

رئیس مرکز آزمون ادامه داد: این نوع پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی برای اولین بار صورت می‌گیرد و نحوه ارزشیابی و پذیرش براساس معدل کتبی دیپلم خواهد بود.

وی تأکید کرد: داشتن دیپلم کامل نظام قدیم متوسطه یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی نظام جدید متوسطه برای ثبت‌نام در حین دوره الزامی است و داوطلبانی که تا 30 بهمن امسال بتوانند موفق به دریافت گواهی پیش دانشگاهی شوند، ثبت‌نام شده و ادامه تحصیل آنها بلامانع است.

رئیس مرکز آزمون درخصوص انتخاب رشته گفت: متقاضیان می‌توانند نسبت به انتخاب چهار رشته/شهر از یک مجموعه اقدام کنند و انتخاب‌های مجدد آنها از سایر مجموعه‌های امتحانی نیز محدودیتی ندارد.

وی در ادامه افزود: داوطلبان پس از انتخاب رشته و تأیید آن در سایت، باید کد پیگیری را دریافت کرده و تا زمان اعلام نتایج آن را نزد خود حفظ کنند.

رئیس مرکز آزمون در رابطه با ثبت‌نام داوطلبان کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون نیز گفت: فارغ التحصیلان مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته می‌توانند در این مرحله ثبت‌نام کنند، البته ثبت‌نام دانشجویان مقطع کاردانی که تا 30 بهمن ماه فارغ التحصیل می‌شوند، بلامانع است.

وی عنوان کرد: در ثبت‌نام دوره بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته هر داوطلب مجاز است در یک رشته امتحانی حداکثر تا 4 واحد دانشگاهی را به عنوان اولویت‌های تحصیلی خود اعلام کند.

دکتر اقبالی در ادامه در مورد روش ارزشیابی این دسته از داوطلبان گفت: دوره بدون آزمون این مقطع، برای تسهیل ادامه تحصیل فارغ التحصیلان کاردانی ایجاد شده و نحوه ارزشیابی و پذیرش براساس معدل کتبی فوق دیپلم متقاضیان است و توصیه می‌شود که متقاضیان به هنگام مراجعه به سایت، معدل دقیق خود را ثبت کنند.





گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:farsnews.com

مطالب داغ سایر بخشها:
قیمت انواع مدل لپ تاپ/ جدول
ارسال پیام کوتاه از موبایل به ایمیل ممکن شد
بیشترین عوامل مرگ غیرطبیعی ایرانیان/ مرگ 14هزار تن در تصادفات رانندگی
احمدی نژاد بر اجرای مرحله دوم هدفمندی اصرار دارد
دولت با مردم چه می کند؟!