فرهادی: لازم باشد با استعفای برخی مسئولین موافقت می شود
فرهادی گفت: اگر کسی مسئولیتی دارد و اگر عضو هیئت علمی دانشگاهی است و فعالیتش به پایان رسیده کار خودش را در دانشگاه انجام می‌دهد، بنابراین اگر لازم باشد با استعفای آن‌ها موافقت می‌شود.
 محمد فرهادی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در حاشیه اعطای کرسی پژوهشی در علوم اعصاب در جمع خبرنگاران گفت: در رابطه با بحث بورسیه برخی از دانشجویان در مقطع دکتری که گویا با مشکل مواجه شده است، باید بگویم که به دانشگاه‌ها گزارش سازمان دانشجویی و ظرفیت بورسیه دکتری اعلام و مشخص شده و تا بهمن جهت جایایی دانشجویان بورسیه دکتری فرصت وجود دارد.

وی در رابطه با این سوال که قرار است کمیته‌ای با حضور وزیر علوم و وزارت اطلاعات مبنی بر اعلام اسامی بورسیه‌ها و تجدید نظر در این رابطه شکل بگیرد، اظهار داشت: اسامی بورسیه‌ها قبلا مورد بررسی قرار گرفته و من اطلاع جدیدی در این رابطه ندارم.

فرهادی در رابطه با استعفای برخی از معاونین وزارت علوم و قبول و یا عدم قبول استعفای آن‌ها اظهار داشت: اگر کسی مسئولیتی دارد و اگر عضو هیئت علمی دانشگاهی است و فعالیتش به پایان رسیده کار خودش را در دانشگاه انجام می‌دهد، بنابراین اگر لازم باشد با استعفای آن‌ها موافقت می‌شود.

وی در رابطه با شایعاتی مبنی براینکه محمد علی نجفی قرار است مشاور عالی وزیر علوم شود اظهار داشت: اگر این امکان وجود داشته باشد و وقت ایجاب کند خیلی خوب است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مانند طرح تحول سلامت برنامه‌ای در رابطه با آموزش عالی نیز وجود دارد.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: yjc.ir

مطالب پیشنهادی:
دانشجویان انصرافی پزشکی باید خسارت میلیونی بدهند!
هدیه عجیب عربستان به آمریکا!
دستگیری گروگان گیرهای 900 میلیونی!
عکس بخشش اعدام یک اعدامی ایرانی به عنوان عکس سال
آلودگی هوای تهران+ تصاویر