هنوز هم میتوانید در کنکور سراسری سال 95 ثبت نام کنید
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: داوطلبانی که در مهلت تعیین شده موفق به ثبت‌نام در آزمون سراسری سال ۹۵ نشدند از فردا (دوشنبه) تا روز پنجشنبه ۲۰ اسفند برای ثبت‌نام فرصت مجدد دارند.

فرصت مجدد برای ثبت‌ نام در کنکور 95 

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت:‌ براساس آمار گزارش شده تعداد 823 هزار و 542 داوطلب در آزمون سراسری سال 95 ثبت‌نام کرده‌اند و براساس برنامه زمانی اعلام شده اطلاعات ثبت‌نامی افراد ثبت‌نام کننده که در مهلت مقرر نسبت به ثبت‌نام برای شرکت در آزمون اقدام کرده‌اند از فردا (دوشنبه) لغایت پنجشنبه 20 اسفند بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

وی افزود: تمام داوطلبان ثبت‌نام کننده در آزمون سراسری سال 95 باید در این مهلت به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت‌نامی اقدام و در صورت نیاز آن را ویرایش کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت:‌ به منظور مساعدت با داوطلبانی که در مهلت مقرر برای ثبت نام در آزمون سراسری سال 95 اقدام نکرده‌اند ترتیبی اتخاذ شده که از فردا (دوشنبه) تا پنجشنبه 20 اسفند بتوانند با مراجعه به سایت  سازمان سنجش و مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه‌های منتشره به ویژه اطلاعیه روز شنبه اول اسفند 94 در صورت داشتن شرایط با تکمیل تقاضانامه اینترنتی نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

 

منبع: تسنیم